Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5851) st3v3np3t3r válasza autotaxmo (#5850) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

könnyen lehet, hogy a Lítium telep kakukkos... Majd kiderül, jövőhéten viszem majd szervizbe

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#5852) st3v3np3t3r válasza st3v3np3t3r (#5823) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Megint előjött a hangszóró recsegés... ideiglenesen megoldja az újraindítás...

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#5853) acqua8


acqua8
csendes újonc

Sziasztok!
1 hete feltelepítettem az A13-at (a topikban olvasottak alapján Smart Switchen keresztül, hiába már feldobta nekem a telefon a frissítést) és sajnos görgetésnél (főleg kisebb görgetések) előfordul, hogy szaggat. Tegnap írta az egyik kolléga, hogy neki lefagyott a Viber, ezt ma én is tapasztaltam :(. Ma figyeltem fel arra is, hogy a kijelző fehér színe mintha nem lenne annyira fehér. Van a családban egy A52s és egymás mellé téve a telefont annak sokkal "fehérebb", tisztább a képe. Mintha az S22-nek enyhén sárgás színű lenne az aminek fehérnek kéne lenni. Ez inkább egymás mellé téve a két telefont a szembetűnő, ha csak az S22-őt nézem nem feltétlen állapítom meg ezt. Nem tudom, hogy ez a frissítésnek köszönhető, de korábban ezt nem vettem észre. Kérdésem, hogy az említett anomáliák közül tapasztaltok valamit az OS frissítés óta? Illetve, ha tapasztaltatok sikerült valahogy megoldani? Köszönöm a válaszokat!

(#5854) Dodeszh válasza acqua8 (#5853) üzenetére


Dodeszh
tag

Egészen más a két kijelző. A színhőmérséklet a kalibrációtól is függ. Nálunk is van A52s és S22+, össze nem hasonlítható szerintem az utóbbi javára.

(#5855) Omis válasza acqua8 (#5853) üzenetére


Omis
senior tag

Szerintem be van kapcsolva a színpaletta nézd meg :)

(#5856) Sir Riccio válasza st3v3np3t3r (#5848) üzenetére


Sir Riccio
addikt

Felébe (sem) kerül mint egy iPhone. Kár azt várni, hogy ugyanazt a szintet hozza, mert nem hozza. Van akinek elég ez, van akinek az kell. Ha nem játszanék PC-n, valószínűleg rég elengedtem volna a Win+Droid vonalat. Egyébként nálam semmi nem tapasztalható az általatok említett frissítés utáni hibákból.

[ Szerkesztve ]

Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/

(#5857) Thoty válasza acqua8 (#5853) üzenetére


Thoty
senior tag

A Viber nekem is fagyott egy szépet ma videó hívás fogadásakor. Remélem, hamarosan javítva lesz.
A többi hibát nem tapasztaltam.

[ Szerkesztve ]

(#5858) thomas92 válasza acqua8 (#5853) üzenetére


thomas92
aktív tag

Kijelző: nézd meg, hogy a színpaletta be van-e kapcsolva, ha igen, lehet amiatt ad a fehérnek más tónust. Ellenőrizd, hogy a szemvédő nincs-e automatikusra állítva, valamint nézd meg a képernyő melegsége hova van állítva.
(Nem is lesz egyébként két telefonnak egyforma a színe, mert másképp vannak kalibrálva.)

Frissítés után próbáld meg esetleg a wipe cache-t, szedd le a good guardianst a Galaxy Store-ból és próbáld ki a Galaxy App booster modult benne.

[ Szerkesztve ]

(#5859) gordonfreemN


gordonfreemN
addikt

Most én bénázok vagy megszűnt az a fajta naptár widget amit teljes képernyőre lehetett kitenni?
Na meglett, de jól megvariálták...

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#5860) Shyciii


Shyciii
veterán

Nah asszem én keresek egy másik emailklienst, mert egyre inkább agyf.szt kapok a Samsung email azon hülyeségétől, hogy nem lehet swipe-al emailt törölni. Pontosabban be lehet állítani swipe-ra törlést, de nem úgy csinálja, mint mondjuk a Gmail app, hogy swipe-olok jobbről, és törli. A Samsung email appnál nekem azt csinálja, hogy Swipe-olok jobbról, akkor mutatja piros színnel, hogy Delete a beállítás után, de nem törli, hanem még külön erre a őpiros Delete szalagra rá kell tapiznom, majd kb 2-3 másodperc után tényleg törli. Ez bazi lassú így nekem céges levelezésnél.

(#5861) kutga válasza Shyciii (#5860) üzenetére


kutga
nagyúr

Én sem értem miért így működik, de engem annyira nem zavar. :) Előtte K9 Mailt használtam.

Let the Zone take me if I am.

(#5862) acqua8 válasza thomas92 (#5858) üzenetére


acqua8
csendes újonc

Köszönöm szépen a válaszokat! Nem volt bekapcsolva sem színpaletta, sem szemvédő, semmi extra dolog. A színhőmérséklet közepes. Szerintem az update óta picit másabb lett a színhőmérséklet, nem gáz, megszokom. A görgetési laggolás miatt csináltam wipe cache-t, Galaxy App boostert többször futtattam, sajnos ugyanazt produkálja. Rászánom magam hétvégén egy FR-re, és úgy fogom frissíteni a készüléket. Még egyszer köszönöm a válaszokat! :R ui.: A Spigen Neo Flex illetve a Samsung gyári fólia ütésállók is, vagy csak karcállók? Valakinek van tapasztalata First Phone-os "kerámia" fóliával? Az úriember állítása szerint működik vele az ujjlenyomat olvasó.

(#5863) ezmiezez


ezmiezez
csendes tag

Telekomra még mindig nem jött meg az OTA.. :(((

(#5864) Curtain válasza ezmiezez (#5863) üzenetére


Curtain
senior tag

Volt már hogy később kaptuk meg 1 héttel kb. Smart switch-el sztem már frissíthető lenne. Mondjuk én most megvárom az ota-t, mert valamiért a google play rendszerfrissítés is leragadt júliusinál.

"Ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!”

(#5865) Omis


Omis
senior tag

Jó lenne ez a frame Cover főleg ha Pluszra kérem nem a simára :C (remélem vissza veszik)

[ Szerkesztve ]

(#5866) Pano válasza ezmiezez (#5863) üzenetére


Pano
addikt

Lehet nem is baj.
Nálam pl egy csomó app nem tudja használni a saját egyedi értesítési hangjait az update óta. Még a gmail sem. :DDD

(#5867) EAndrew


EAndrew
aktív tag

Sziasztok,

Használtam a keresőt, de nem találtam választ erre:
Korábban a Samsung telefonok fóliával jöttek. Az S10 is pl, amin azóta is az van, vagyis 2,5 éve. Az S22-n is van fólia gyárilag?

"Nem tudtam pontosan, hogy mit akarok, de azt tökéletesen megvalósítottam." :)

(#5868) Pano válasza EAndrew (#5867) üzenetére


Pano
addikt

Nincs.

(#5869) Curtain


Curtain
senior tag

Telekomosra is megjött a novemberi frissítés ota-n.

[ Szerkesztve ]

"Ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!”

(#5870) thomas92 válasza EAndrew (#5867) üzenetére


thomas92
aktív tag

Nincs.
https://youtu.be/4sKJRUxJr_w

[ Szerkesztve ]

(#5871) EAndrew


EAndrew
aktív tag

@Pano és @thomas92
Köszi a válaszokat, akkor jó hogy előre rendeltem spingen glass ez fit fóliát és egy ringke fusion tokot.

Nagyon ugrottam az itt javasolt Spingen üveg fóliára, de nem is néztem, hogy ahhoz adnak valami fajta felhelyező segédeszközt?

"Nem tudtam pontosan, hogy mit akarok, de azt tökéletesen megvalósítottam." :)

(#5872) Pano válasza EAndrew (#5871) üzenetére


Pano
addikt

Úgy tudom adnak.
De arra számíts, hogy van akinek nem működik rendesen az ujjlenyomatolvasó üvegfóliával.

(#5873) bkri válasza EAndrew (#5871) üzenetére


bkri
tag

[link]

Adnak hozzá felhelyezést segítő "keretet". Szuperül működik az is, mint ahogy maga a fólia is... :R

(#5874) blizzrd


blizzrd
aktív tag

Sziasztok!
Mi lehet a következő jelenségnek az oka: OTA-ról frissitve a teló a13-ra. Azóta Viber és Insta - de főleg Insta - elindításakor gyakorlatilag az egész telefon megakad akár fél percre is, majd többször a rendszer ui nem válaszol hibaüzenetet dobja. Alkalmazások újra telepítve, minden adat, egyéb törölve, Google frissités eltávolítva. Mi lehet a gond?

Létezik, hogy a memóriakezelése baszódott el a telefonnak? Korábbi android verziónál hibárlanul működött minden 🤬🤬🤬

(#5875) Dnalorr válasza blizzrd (#5874) üzenetére


Dnalorr
tag

Nekem nem fagy ki (SmartSwitches frissítés, nem OTA), de többen is jelezték ezt a jelenséget az új frissítéssel. Biztos orvosolni fogják...

(#5876) Rinocerosz válasza blizzrd (#5874) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Telefon újraindítás volt?

(#5877) blizzrd válasza Rinocerosz (#5876) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Természetesen.

(#5878) Curtain válasza blizzrd (#5874) üzenetére


Curtain
senior tag

Nálam semmi gond sincs egyik alkalmazásnál sem pedig gyakran használom mindkettőt.

[ Szerkesztve ]

"Ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!”

(#5879) Pano válasza blizzrd (#5874) üzenetére


Pano
addikt

Főverziók váltásánál ha ilyesmi probléma van egy FR-et ajánlott csinálni.

(#5880) blizzrd válasza Pano (#5879) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Ez az amit próbálok elkerülni :/ ezt a legvégső esetre tartogatom, hátha van esetleg.más megoldás. Az a furcsa, hogy nem minden indításnál hanem alkalmanként csinál ilyet.

(#5881) Rinocerosz válasza blizzrd (#5880) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Esetleg az eszközkarbantartóban ram tisztítás? Talán még egy cash törlés is segíthet a recovery menüből.

(#5882) autotaxmo válasza blizzrd (#5880) üzenetére


autotaxmo
őstag

Nem akarlak elkeseriteni, en is probaltam mindent, egyedul az FR segitett a dolgon, nagyon nem akartam, de ilyenkor ha valami "beakad" a rendszerben, nem tudod elkerulni a teljes gyari gyalulast. Kitartast hozza

(#5883) Thoty


Thoty
senior tag

A gesztusvezérlést lehet valahol finomhangolni? Egyre jobban idegesít, hogy pl. írás közben, ha valamiért alul elhúzom az ujjamat (pl. "?" írásakor), akkor átvált egy másik alkalmazásra. Kikapcsolnám ezt az átváltási/lapozási lehetőséget, de nem találom.

(#5884) kutga válasza Thoty (#5883) üzenetére


kutga
nagyúr

Szerintem nem. Vissza tudsz térni a hagyományos navira.

Let the Zone take me if I am.

(#5885) thomas92 válasza Thoty (#5883) üzenetére


thomas92
aktív tag

Alkalmazásváltás rejtett tipp mellett,plusz próbáld ki a Galaxy Store-ból a One Hand Operation modult, úgy látom abban is van gesztusvezérlésre vonatkozó lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#5886) acqua8 válasza blizzrd (#5874) üzenetére


acqua8
csendes újonc

Csáó! Az újraindítás utáni megakadást leszámítva, én is küzdök a Viber fagyással. Többször is megfagy egy nap, ma már újra is indult egyszer a telefon. Nekem is Rendszer UI nem válaszol üzenet érkezik. Továbbá a görgetés is szokott akadni a frissítés óta (főként böngészés, de néha a menü is). Az előző Android és Oneui verziónál semmi problémám nem volt, fluid volt minden. Én SmartSwitch-el frissítettem. Próbáltam Wipe cachet, Galaxy App Boostert is használtam, semmi nem segített. Szerintem FR lesz a vége a nekem is.

(#5887) Thoty válasza thomas92 (#5885) üzenetére


Thoty
senior tag

Sajnos ezek nem segítettek, azért köszi.

(#5888) Thoty válasza kutga (#5884) üzenetére


Thoty
senior tag

Mármint a három gombosra? Arra biztos nem fogok :)

(#5889) MikeWazowski


MikeWazowski
addikt

Nektek működik az automatikus kitöltés a böngészőben? Se a Chrome, se a Samu böngésző, de még az Edge-be se működik. Dashline-t használom. Ugye a klaviatúrában kellene megjelennie a felhasználó névnek meg a jeloszonak, de semmi.

[ Szerkesztve ]

A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.

(#5890) Pano válasza MikeWazowski (#5889) üzenetére


Pano
addikt

Igaz én bitwardent használok, de az működik.

(#5891) Pano válasza Pano (#5890) üzenetére


Pano
addikt

Én meg egyre többször veszem észre, hogy a legutóbbi update óta egyszerűen egy csomó értesítés random nem jön meg. :( Van amikor jó, van amikor meg nem.

[ Szerkesztve ]

(#5892) EAndrew


EAndrew
aktív tag

Sziasztok,

Úgy látom az új update és magam az a13 okoz gondokat. Vannak alap gondok is, de a FR-t javasoljátok sokan. Én most fogom megkapni a tiszta S22-t amin még a 12 van. Mit javasolnátok tegyem fel most a 13at és úgy lakjam be a telefont, vagy várjak még és inkább használjam a 12es rendszert.
Őszintén szóval nem sok kedvem van belakás után x nappal csinálni egy FR-t és mindent újra beállítani, újra belakni a telefont.

Köszi!

"Nem tudtam pontosan, hogy mit akarok, de azt tökéletesen megvalósítottam." :)

(#5893) Dnalorr válasza EAndrew (#5892) üzenetére


Dnalorr
tag

Szia,

szerintem mindenképp frissítsd egyből 13-ra, és úgy lakd be a telefont (de még a 13-ra frissítés után is csinálnék egy FR-t, hiába szűz a telefon, biztos ami biztos. :D ). Előbb-utóbb úgyis felraknád...
Szerk.: Nekem minden új telefonnál az az első, hogy leszedem a legfrissebb update-et, ha van, és onnan kezdem el belakni a telefont

[ Szerkesztve ]

(#5894) viewdetails válasza Pano (#5891) üzenetére


viewdetails
addikt

+1

Jellemzően mikor a gépem is nyitva van.

Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O

(#5895) Rinocerosz válasza EAndrew (#5892) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Szia! Szerintem is az a legjobb, hogy ha felrakod az android 13-at és utána nézd meg van e + frissítés mert nekem azóta már jött egy 600+mb stabilitást javító frissítés. Ezek megvannak akkor mehet az a gyárinadatok visszaálítása és akkor tutira lesz egy jó kis telód mindenféle lehetséges bug nélkül.

(#5896) pető bá' válasza Dnalorr (#5893) üzenetére


pető bá'
őstag

+1, sokáig úgysem lehet elkerülni, én is mindig végigfrissítek belakás előtt :)

"... and I hope you have a great day!"

(#5897) Sir Riccio válasza EAndrew (#5892) üzenetére


Sir Riccio
addikt

Én is felraknám. A hackerek, adattolvajok és egyéb rosszindulatú entitások mindig egy lépéssel a szoftverfejlesztők előtt állnak. Kivéve ha nem frissítesz mert akkor sok lépés lesz az egyből. A nagyobb bugokat általában javítják. Én a helyedben amint megkapom a telefont SmartSwitch-re dugnám és rátenném a legfrissebb ROM-ot, aztán csinálnék egy FR-t és úgy kezdeném el belakni.

Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/

(#5898) gordonfreemN válasza Pano (#5891) üzenetére


gordonfreemN
addikt

Szintén ugyanez. Majd rendbeteszik. Ha valakinek meg nagyon kellek, hívjon fel

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#5899) blizzrd válasza acqua8 (#5886) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Nálamaz inst ilyen, de hektikus, mikor jön elö a probléma. De a Viber-nél is elöfordult.

A recoveryböl valo cash törlés érint bármit? Vagy kb ugyan az mint egy FR?

(#5900) autotaxmo válasza blizzrd (#5899) üzenetére


autotaxmo
őstag

Nalad is FR lesz ebbol sajnos :( en is igy kezdtem. Csak az FR segitett

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.