Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-27 20:18:48

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8051) kcsa


kcsa
veterán

Tegnap megjött az én telefonom is, persze a hibás frissítést csak később olvastam itt. Vannak hibák bőven... Egyes alkalmazások elég gyakran befagynak.

Remélem gyorsan javítják... :/

(#8052) mihail38 válasza KoNZoLik@ (#8050) üzenetére


mihail38
aktív tag

Most már egy ideig nem is fogod, mert a májusi frissítéseket leálították a samsungnál.
Pontos időt nem tudni hogy mikor indul újra... ( javított )

(#8053) alasoh válasza kcsa (#8051) üzenetére


alasoh
tag

Szia!
Melyik alkalmazások?

(#8054) kcsa válasza alasoh (#8053) üzenetére


kcsa
veterán

Teljesen véletlenszerű. Este pl. nem tudtam értesítési hangokat állítani, mert a médiatárba befagyott vagy ötször. Hatodikra ment. Random alkalmazások random befagynak, ma már egy hívás befagyás is volt...

[ Szerkesztve ]

(#8055) KoNZoLik@ válasza mihail38 (#8052) üzenetére


KoNZoLik@
veterán

Hála istennek, mondjuk soha nem voltam az a frissítéseket naponta nézegetős fajta🤣
Teljesen jó ez a mostani ami van!

***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***

(#8056) exelsior1


exelsior1
senior tag

Nekem eddig semmi befagyás, de nyitva tartom a szemem,remélem már semmi ilyen nem lesz, maga a teló picit de gördülékenyebb most mint a frissítés előtt, a kamerák éjszakai teljesítménye meg kifejezetten látványosan jobb lett. (a szélesnek erősen kellett már)

Galaxy S10

(#8057) alasoh válasza kcsa (#8054) üzenetére


alasoh
tag

Oké, köszi!
Sajnálom, hogy nálad problémás. Én nem találkoztam egyelőre semmi hibával. Knock-knock-knock.
Bizos javítja a Samsung hamarosan.

(#8058) Harlequin válasza norbeey (#8015) üzenetére


Harlequin
tag

Hi,
Hát nekem "biztonsági üzemmód"ba vágta magát és se újra indítás se hard reset nem segít rajta. Semmilyen utólag letöltött alkalmazást nem tudok használni.
Tudok vele kacsázni, most, hogy végre ilyen magas a Duna, másra nem jó.

[ Szerkesztve ]

(#8059) dkovizoli válasza Harlequin (#8058) üzenetére


dkovizoli
addikt

Tegyétek fel Odinnal az ezt megelőző szoftvert. Lehet segítené mindenkinek, aki hibára szaladt a májusival.

(#8060) KoNZoLik@ válasza Harlequin (#8058) üzenetére


KoNZoLik@
veterán

Az elég kemény azért... :Y

***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***

(#8061) Harlequin válasza dkovizoli (#8059) üzenetére


Harlequin
tag

Nem azért vettem, hogy én töltögessek rá operációs rendszert negyedmillióért. Azt gondolom azért ez egy reális elvárás a termékkel kapcsolatban.
Vicc...

(#8062) akooos válasza Harlequin (#8061) üzenetére


akooos
veterán

Valóban elég gáz, hogy valakinek tönkretette így a telefonját ez az update. Értetlenül állok előtte.

Viszont ha így nem tudod használni, akkor vagy szerviz vagy odinnal tényleg egy korábbi. A második talán kevésbé macerás megoldás, 10 perc alatt megvan az egész művelet.

(#8063) Bilux válasza Harlequin (#8058) üzenetére


Bilux
veterán

Az új szoftver? Nem hiszem....

Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!

(#8064) guriga1234


guriga1234
addikt

Én nem odinozok, nincs gyöngytyúk szindrómám. Kizárólag OTA frissítek.
Nálam semmilyen fagyás vagy rendellenesség nincs. A nejemnek is S10 van, nála sem jelentkezett semmilyen hiba. Mindkét telefon SES-ben lett vásárolva (előrendelés), a nejemnek T-s, nekem telenoros kártyám van.
252 alkalmazás van a telefonomon, plusz azok, amiket kikapcsoltam (mert nem lehetett törölni), mindegyik működik.

(#8065) dkovizoli válasza Harlequin (#8061) üzenetére


dkovizoli
addikt

Csak egy lehetőség, ami gyors és valószínű elhárítja a hibát. Lehet vinni szervízbe is, csak az valószínűleg tovább tart. Emberek tervezték, lehet benne hiba. Ráadásul nem is érint mindenkit. Persze lehet ez is egy vélemény, amit mondasz és alapvetően igazad is van, de a hibalehetőség mindig adott. Aki 100 miséiért vett Ferrarit, majd kigyulladt az utcasarkon, gondolom ő sem azért adott érte annyit. Te viszont tudod orvosolni jó eséllyel.

(#8066) Peak


Peak
addikt

Frissítés felment, semmi problémát nem tapasztalok. Minden működik, kipróbálva, órával.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#8067) Harlequin válasza Bilux (#8063) üzenetére


Harlequin
tag

Mire alapozod?
Reggel használtam, levittem a kutyát, addig lefrissített, azóta biztonsági üzemmódban van. Kérlek fejtsd ki, mi okozhatta a hibát. a kutya elvégezte a dolgát, ő biztos nem lehetett.

(#8068) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Sziasztok. Ezek a problémák a májusi frissítéssel az s10e-t is érintik? A topikjában nem írnak róla...

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#8069) GaS- válasza Peak (#8066) üzenetére


GaS-
aktív tag

Nálam is minden OK a frissítés óta ;)

(#8070) bg612


bg612
tag

Nekem is hazavágta a frissítés a telefonom (s10+). Nem tudom felvenni a bejövő hívásokat.
Valamint az ujjlenyomat olvasó is hibásan működik. Ott marad a képernyőn az animációja.
Mit lehet ilyenkor csinálni?
Vajon meddig kell várni, hogy kijavítsák a hibákat?
Érdekes, hogy nem mindenkinél jelentkeznek hibák.

(#8071) ollie válasza Harlequin (#8061) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Volt már olyan, hogy személyautókat hívtak vissza, pedig azok árai kicsit magasabban kezdődnek.
Persze, mindenki szeretne hibátlan terméket, de olyan nem létezik. Bármelyik mobiltelefonos topikba olvasol bele mindenhol, főleg a hibákról van szó.

***

(#8072) metrion válasza icemad (#8068) üzenetére


metrion
aktív tag

Nekem S10e van és nincs gond. :)

[ Szerkesztve ]

(#8073) akooos


akooos
veterán

Fejtsük meg. Akinek hibát okozott, milyen CSC van a telefonján? Honnan vásárolta? Mi most a build vége?

Nekem telekom, xeh, és ASE5. 0 hiba, odinnal frissítettem csütörtökön.

(#8074) icemad válasza metrion (#8072) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Köszönöm! :R

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#8075) lasse001 válasza akooos (#8073) üzenetére


lasse001
senior tag

Nálam is 0 hiba. Voda Xeh ASE5. Ota frissítés.

[ Szerkesztve ]

(#8076) bg612 válasza akooos (#8073) üzenetére


bg612
tag

Ugyanezeket látom én is a szoftver adatainál és az enyém hibára futott frissítés után.

(#8077) hanti


hanti
senior tag

Lehet hogy appok okozzák!

(#8078) dkovizoli válasza akooos (#8073) üzenetére


dkovizoli
addikt

:) Csak a kedvedért. De gondolom, ha ilyen egyszerű lenne már a Samsung rájött volna. Nos az enyém eredetileg XEH telenoros, de most DBT a CSC kódja és erre raktam az AUT frissítést odinnal, home csc- vel és semmi baja. :P

[ Szerkesztve ]

(#8079) Almonen


Almonen
aktív tag

S10+-ra (XEH) van még vki akinek nem jött meg a májusi update?

(#8080) mihail38 válasza dkovizoli (#8078) üzenetére


mihail38
aktív tag

Nekem is telenoros XEH tegnap reggel óta használom és semmi problémát nem észleltem és semmi trükközést nem használtam...

(#8081) Xeon7


Xeon7
aktív tag

Sziasztok.

Hol tudom bekapcsolni az akku százalékos kijelzését?

(#8082) defer86


defer86
csendes tag

Második napja van fent a májusi, voda kártya S10 semmi probléma. A Sammobile.com-on olvastam, hogy talán a Twitter app. és Nova launcher-t használóknál vannak problémák. Nem használom egyiket sem.

(#8083) jano_77 válasza akooos (#8073) üzenetére


jano_77
nagyúr

Az létezhet, hogy nálam az Alapsáv és a Build verzió nem ugyan az!? Azért kérdezem, mert ahogy nézem Nálad tök egyforma. :F
Nekem amúgy ASD4 a vége (Alapsávi) és ASD5 a Build verziónál. És április 16-os dátumú és szintén XEH/XEH, XEH/XEH (jelentsen is ez bármit - lövésem nincs róla mit jelent :U :F )
Amúgy független, de Telekomos kártya van benne.

(#8079) Almonen: nekem nem jött még meg és azt mondja, hogy napra kész. :K

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#8084) jano_77 válasza Xeon7 (#8081) üzenetére


jano_77
nagyúr

Húzd le fentről a "redőnyt" 2x egymás után, hogy látszódjon az összes kapcsoló. Ekkor jobb fent látsz 3 pöttyöt egymás alatt. Bökj rá és az utolsó lehetőség. ;)

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#8085) Xeon7 válasza jano_77 (#8084) üzenetére


Xeon7
aktív tag

:R
Nem találtam volna meg magamtol :)
THX

(#8086) jano_77 válasza Xeon7 (#8085) üzenetére


jano_77
nagyúr

Hát még én sem ismertem ki magam, ez volt talán az egyik a kevésből, amit magam találtam meg :B

Kicsit OFF, sorry érte, de a topikja nem nagyon pörög:
ha jól olvastam, akkor a YT Prémium tagsággal le lehet tölteni a videókat, zenéket a gépre vagy telefonra és később akár OFFLINE is meg lehet nézni, hallgatni őket!? Benéztem vmit, mert nem találok ilyen lehetőséget, hogy letöltés!? Használja itt vki a YT Prémiumot? :F

(#8087) Almonen: olvasva a problémákat, amiket okozott, NEM is baj. :N

[ Szerkesztve ]

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#8087) Almonen válasza jano_77 (#8083) üzenetére


Almonen
aktív tag

Közbe rájöttem hiába ragelek... :D

nyilván visszavonták a frissítést azért nem kapjuk meg

(#8088) JMarty


JMarty
tag

Home CSC-vel vajon vissza tudok menni az áprilisi szoftverre vagy csak fr-el?

(#8089) dkovizoli válasza JMarty (#8088) üzenetére


dkovizoli
addikt

Szerintem simán, hiszen nincs bl változás

(#8090) dkovizoli válasza jano_77 (#8086) üzenetére


dkovizoli
addikt

(#8091) jano_77 válasza dkovizoli (#8090) üzenetére


jano_77
nagyúr

asztali verzión is van ilyen opciód?
telefonon megtaláltam, tényleg van :K :R

[ Szerkesztve ]

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#8092) zzola


zzola
félisten

S10+ naponta többször "eltűnik" a 2-es slotból a SIM. Csak a készülék újraindítása oldja meg a problémát.
FTW? Merre induljak?
Adatkártya és nem vágott, 2 hetes új, mármint a SIM.

[ Szerkesztve ]

(#8093) JMarty válasza zzola (#8092) üzenetére


JMarty
tag

Mind a két kártya "gyári" (nem vágott)? Lehet az egyik feszíti a sim tálcát és nincs rendes kontakt vagy akár az új SIM kártya is lehet rossz. Nekem a Vodás kártyám állandóan eldobta a hálózatot, pedig kb. 4-5 hónapos volt (telefon szerint volt térerő, de úgy viselkedett, mintha ki lett volna kapcsolva). Csere megoldotta.

Szerk.: cseréld át a kártyákat, azzal ki tudod szűrni, hogy a sim vagy a foglalat "beteg".

[ Szerkesztve ]

(#8094) dkovizoli válasza jano_77 (#8091) üzenetére


dkovizoli
addikt

Nem tudom, nem néztem. Sokat nem szoktam pc-zni. Azt is inkább csak hétvégén.

[ Szerkesztve ]

(#8095) jano6220


jano6220
tag

Telenoros kártya XEH tegnap óta semmi hiba.

[ Szerkesztve ]

"Lenovo Ideapad Z570 Core i7-LG 55" Nanocell UHD 4K - Iphone 14 Pro Max *jano6220 felhasználónak 33 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#8096) kcsa


kcsa
veterán

Az enyém eredendően DBT, maradt is az.

De ahogy nézem semmilyen tendencia nem rajzolódik ki :)

(#8097) nadi94


nadi94
csendes tag

Hali, abba kellene egy kis segítség, hogy valahogy meg lehet azt csinálni,hogy bizonyos weboldalak/alkalmazások csak wifit használjanak, mobilneten ne lehessen elérni őket?

(#8098) zzola válasza JMarty (#8093) üzenetére


zzola
félisten

Egyik sem vágott, mindkettő új. Azóta csinálja, amióta a számlakontroll-os simet beletettem...

[ Szerkesztve ]

(#8099) Balages74 válasza Almonen (#8079) üzenetére


Balages74
csendes tag

Nekem pl nem jött.

Balage

(#8100) JMarty válasza zzola (#8098) üzenetére


JMarty
tag

Akkor elképzelhető, hogy az a SIM gyári hibás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.