Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nb_store

    csendes tag

    válasz blueMerle #206 üzenetére

    A magyar piac hatalmas és borzalmasan árérzékeny, amire rátesznek a multik és a hiperek egy jó nagy lapáttal a hirdetéseikkel. Nálunk mindent csak az árával akarnak eladni. A magyar emberek többsége akkor vesz meg valamit tömegesen, ha úgy érzi, vagy inkább ha elhitették vele, hogy a vásárlással jól jár (most akciós, kettőt fizet 3-at kap, 999,-re végződő, optikai árak és lélektani határok) és nem akkor veszi meg, ha szüksége van rá.

    A magyar HP amióta ismerem őket, komolyan szenved a negyedévente előírt eladási számok hozatalával. Ezt nem tudom biztosan, hangsúlyozom, hogy csak gondolom, hogy hiába "nagy" a magyar piac, mivel nem voltak meg a gazdasági elvárások a hazai leányvállalattol, így azok hiába könyörögtek évek óta, nem kapták meg a consumer forgalmazás lehetőségét. Egy új terméket bevezetni mindig költség ( support and warranty létrehozása ) és rizikó, még akkor is, ha azzal a gyártó a világ más részein piacvezető.

    A HP még mindig nincs jelen a teljes consumer termékpalettával nálunk, de nálatok sem. Menj fel a német HP oldalra és nézd meg náluk, mert ott kapható minden. A magyar piacon óriási túlkínálat van mobil számítógépekből, ezért döntött úgy egy csomó világmárka, hogy meg se próbálja nálunk (pl: Samsung, vagy Panasonic). A SONY is sokáig vívódott, mire el merte kezdeni, pedig az ő termékei az Apple-höz hasonlóan nem annyira konkurenciái a többieknek. És a rengeteg hivatalosan forgalmazott termék túlkínálata mellett, a mi kis piacunk tele van ügyeskedőkkel és sajnos "kamionról leesett" termékekkel is.

Új hozzászólás Aktív témák