látom nem teljesen vagy tisztába a világ dolgaival. Valszeg amikor tervezték és tesztelték a telefont nem jött ki a hangszóró probléma. Amikor az első vásárlók elkezdtek reklamálni biztos utánanéztek és csináltak egy rizikóelemzést. Általában egy ekkora gyártó több beszállítótól is szerezhet be hangszórót, illetve egy gyártó esetén is lehetnek hibás szériák. A hibás széria még mindig nem azt jelenti, hogy ennek minden darabja hibás, hanem hogy van benne hibás.
Egy visszahívás mindig többe kerül, mint a szervizes javítgatások, főleg ha nem az összes telefon érintett. Elképzelhető, hogy a Nokia már tudja, hogy melyik időtartam/szériaszám érintett és még az is meglehet, ahogy annak idején az akkunál előfordult, hogy online ellenőrizheted, hogy érintett vagy-e vagy sem és akkor garanciálisan kicserélik.
Valóban nem olcsó a telefon és nem szép, hogy ilyen hiba van/lehet benne, de a sokmilliós autóknál is előfordul hasonló és ottsem hívnak mindent vissza, hanem csendben a kötelező szervizen megjavítják/cserélik az érintett alkatrészt.
hm, volt már minden Nokia S40, S60, iPhone, WinMo, na meg android és cégesként BB...