Hirdetés
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gátoljuk meg játékaink halálát!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Victoryus: Hp T630 thin client, htpc
- GoodSpeed: Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
Dr. Akula #26 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy nem bizonyítasz semmit. Egész eddig egy wikipédia oldalt linkeltél arról ahol pár tucat játék össze van gyűjtve és utána arra próbálod alapozni az egész "az OpenGL halott" vitádat. A feature set persze, hogy nem számít sokat ha OGL3.3+ funkciókat szinte alig használnak a játékok, azt pedig simán támogatja minden amivel már játszani lehet (értsd. modernebb integrált kártyák, direct gpu-k). DirectX-nél azért számít sokat mert egy teljes átiratot csináltak a DX9-ről DX11-re váltásnál, amíg ez a Kronosnál soha nem történt meg, pont ezért lesz nagy szám ha végre megjelenik az OGL Next. Mellesleg ha már a feature setnél tartunk DirectX-nél is a legtöbb játék ha nem elérhető a DX11 visszavált DX9-re és max annyit vesztesz, hogy pár effekt nem lesz elérhető. Nem mondtam soha, hogy nem a D3D vezet (különösen a AAA ágban ahol ha hozzászoknak valamihez azt nehezen engedik el) a játékiparban és valóban volt egy mélypont pár éve az OGL-nél, csak hogy mára már összekapták magukat és felzárkóztak. Tény az is, hogy közben sikerült összemocskolni az API-t és a state machine formuláról is átállhatnának egy barátibb objektum orientáltabb stílusra mint ahogy a D3D-nél van megoldva. Mindkét API-nak vannak előnyei és hátrányai. Személyes tapasztalatom az is, hogy az OpenGL wrapperek (amikre ugye szükség van ha az ember C/C++on kívül valami más nyelvben akar dolgozni) sokkal stabilabbak és hatékonyabbak mint a DirectX alternatívák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AliExpress tapasztalatok
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 9410 // i7 10. gen. // 16/356GB // Számla + Garancia //
- Samsung Galaxy S21+ / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPhone 13 Pro Alpine Green ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest