Ugyanígy jártam, délután hívtak. Most értem haza, nem hagyott nyugodni a dolog, egy kis szösszenetet azért írtam nekik:
Tisztelt Telenor!
A www.telenor.hu weboldalon közzétett Samsung Galaxy S10+ előrendelési akciójukban meghirdetett feltételek szerint 1 db. "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készüléket kívántam megrendelni "A Telenornál elérhető modellek" felsorolásban feltüntetett Samsung Galaxy S10+ készülélekmodellek közül.
Ennek érdekében - mivel az előrendelési igényt ezen modell esetében kizárólag visszahívás kérésével volt lehetőség fogyasztóként a Telenornál leadni -, a "VISSZAHÍVÁST KÉREK" fülön adataimat a meghirdetett, 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül leadtam a xxxx hívószám regisztrálásával, figyelemmel arra is, hogy az előrendelési ajándékként, térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóhoz való hozzájutás is az ezen időpontig leadott előrendelési igények esetén volt biztosított a www.samsung.com/hu/article oldalom meghirdetett részvételi feltételek és szabályzat alapján a fogyasztók számára.
A 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül visszahívást a xxxx hívószámra nem kaptam.
A visszahívás 2019. március 8. napján, 16:43 időpontban történt meg a +3615100391 hîvószámról, azaz az előrendelési, promóciós időszak lezárultát követően.
Ezen időpontban az előrendelési lehetőséggel kapcsolatban engem megkereső telefonos munkatárs közölte, hogy a "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében előrendelésemet rögzíteni nem tudja, mivel - ellentétben azzal, amit a www.telenor.hu weboldal promótált "A Telenornál elérhető modellek" tájékoztatás alatt, ezen modell a Telenornál az általa ezen időpontban rögzíthető, előrendelési feltételek mellett megvásárolható modellek között mégsem érhető el, azonban amennyiben kívánom, a készüléket a Telenor üzletekben megvásárolhatom, azonban az előrendelési ajándékként promótált Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóra ezesetben már nem vagyok jogosult, valamint azt -természetszerűleg, mivel a 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszak a visszahívásom időpontjában már letelt - az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében már semmilyen módon nem tudom igénybe venni.
Álláspontom szerint a fenti eljárásukkal az előrendelési időszak vonatkozásában a Telenornál elérhető készülékek között szerepeltetett "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében közzétett tájékoztatásukkal fogyasztóként megtévesztettek, valamint a promóciós ajándékként az előrendelési időszakhoz kötötten térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgató kapcsán hátrányos helyzetbe hoztak azzal, hogy az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" termék elérhetősége tekintetében a valós állapotról, azaz a termék előrendelési lehetőség igénybevételének ezen készülék tekintetében a fogyasztók számára történő lehetetlenüléséről a promóciós időszakon belül nem tájékoztattak, és annak térítésmentesen, promóciós ajándékként történő megszerzésétől ebből következőleg elzártak.
Kérem a fentiekkel kapcsolatban szíves állásfoglalásukat arra vonatkozóan, hogy a fogyasztóként számomra okozott hátrányt miként tartják elháríthatónak, illetőleg - amennyiben erre módot nem látnak - kompenzálhatónak.
Tisztelettel: xy
[ Szerkesztve ]