Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1751) tothl válasza Gergőke88 (#1750) üzenetére


tothl
addikt

Igne budapestibe.

A rendszerben 11 -e látszódott, majd kaptam egy sms -t, hogy csak 12. -én és sajnálják.
1 órára rá jött egy sms, hogy beérkezett a raktárba, várhatóan 11. -én szállítják.
Ma reggel jött egy sms, hogy a futár megkapta és ma hozza.
Most meg jött egy sms, hogy mehetek érte, megérkezett az átvevőhelyre.

[ Szerkesztve ]

(#1752) patrocle


patrocle
csendes tag

Nekem is megjött, pedig 03.11-re ígérték az átvételt :)
Telekomos boltba kértem a szállítást/átvételt. --> Rendelés állapota: Átvevőhelyre beérkezett.

(#1753) Gergőke88 válasza patrocle (#1752) üzenetére


Gergőke88
addikt

Szintén Bp. átvétel?
tothl: köszi!

(#1754) Terraxx000


Terraxx000
csendes tag

Itt is meg jött, de 3ig még meló van :( (512GB, Telenor, Budapest)

(#1755) bigsee


bigsee
addikt

Pick Pack pontos átvételt választó van itt vki? Megjött már, vagy tuti a 12-e?

MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G

(#1756) oAcido válasza bigsee (#1755) üzenetére


oAcido
aktív tag

Nem jött még meg. Első sms azt irja csak 12.-én jön, a következő meg hogy megkezdték a kiszállítást mert megérkezett.

(#1757) bigsee válasza oAcido (#1756) üzenetére


bigsee
addikt

Ok, akkor a többiek addig tesztelik, mi meg majd jól átvesszük és használjuk... ;] :D

MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G

(#1758) patrocle válasza Gergőke88 (#1753) üzenetére


patrocle
csendes tag

igen, Bp. Meló után tudok csak elmenni érte...
128-as S10+ fekete.

(#1759) CsabaZz válasza bigsee (#1757) üzenetére


CsabaZz
tag

Ez engem nem vigasztal, ha tényleg 20-án kapom meg, el fog fogyni az összes ajándék füles. 😢

"[...] Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük." :)

(#1760) hkari


hkari
őstag

Füles igénylés megy valakinek? Membersben ha rámegyek, csak egy üres oldalra dob sajnos.

(#1761) ESP23


ESP23
senior tag

Megjött!

(#1762) akooos válasza hkari (#1760) üzenetére


akooos
veterán

Engem is.

(#1763) *H* válasza bigsee (#1755) üzenetére


*H*
aktív tag

Nekem már reggel 9-kor megérkezett PP pontra a Gyorsboltból.

Minden ember jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának. :)

(#1764) hanati64 válasza hkari (#1760) üzenetére


hanati64
tag

Én már délelőtt beregisztráltam.

(#1765) tothl


tothl
addikt

Na megvan a cucc, kötöttem biztosítást is. Otthon próba. Menet közben megpróbálok rámarkolni egy tokra is. :D

(#1766) Tragger válasza hkari (#1760) üzenetére


Tragger
tag

Nálam ugyanez a szitu.

(#1767) ESP23 válasza Tragger (#1766) üzenetére


ESP23
senior tag

Ugyan ez van nálam is.

(#1768) thamasz válasza ESP23 (#1767) üzenetére


thamasz
senior tag

Szintén zenész, üres oldal....

(#1769) ESP23


ESP23
senior tag

Itt a válasz hogy miért nem megy.

(#1770) thamasz válasza ESP23 (#1769) üzenetére


thamasz
senior tag

Kösz, akkor nincs más, várunk türelemmel. 14 napjuk van rá....

[ Szerkesztve ]

(#1771) cultfeca válasza ESP23 (#1769) üzenetére


cultfeca
tag

Hova irtál nekik?Jó lenne ha nyoma lenne nekem is,hogy jeleztem a problémát."Márha nem kaptuk meg a telefonnal együtt,ami korrektebb lett volna!"

(#1772) ESP23 válasza cultfeca (#1771) üzenetére


ESP23
senior tag

Facebook messenger-en küldtem üzenetet nekik.

(#1773) beteg


beteg
őstag

Ha már a szervereik sem bírják az igények rögzítését, komolyan azt gondolja bárki is, hogy készletük viszont lesz annyi, hogy minden előrendelő kapjon is Buds-t??
Nagy botrány lesz még ebből. :(

Csak futni kell!

(#1774) wong kok wah


wong kok wah
senior tag

Engem most sikerült felhívnia a Telenornak. Mondanom sem kell, hogy nincs 512 -es.... Amúgy ez rohadtul nem korrekt, mert akkor máshol előrendeltem volna ha időben szólnak!!! Igy most úgy döntöttem nem lesz S10+ om egyelőre.. KÖszönet a telenyomornak

[ Szerkesztve ]

(#1775) laci0530 válasza wong kok wah (#1774) üzenetére


laci0530
senior tag

Ugyanígy jártam, délután hívtak. Most értem haza, nem hagyott nyugodni a dolog, egy kis szösszenetet azért írtam nekik:

Tisztelt Telenor!

A www.telenor.hu weboldalon közzétett Samsung Galaxy S10+ előrendelési akciójukban meghirdetett feltételek szerint 1 db. "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készüléket kívántam megrendelni "A Telenornál elérhető modellek" felsorolásban feltüntetett Samsung Galaxy S10+ készülélekmodellek közül.

Ennek érdekében - mivel az előrendelési igényt ezen modell esetében kizárólag visszahívás kérésével volt lehetőség fogyasztóként a Telenornál leadni -, a "VISSZAHÍVÁST KÉREK" fülön adataimat a meghirdetett, 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül leadtam a xxxx hívószám regisztrálásával, figyelemmel arra is, hogy az előrendelési ajándékként, térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóhoz való hozzájutás is az ezen időpontig leadott előrendelési igények esetén volt biztosított a www.samsung.com/hu/article oldalom meghirdetett részvételi feltételek és szabályzat alapján a fogyasztók számára.

A 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül visszahívást a xxxx hívószámra nem kaptam.

A visszahívás 2019. március 8. napján, 16:43 időpontban történt meg a +3615100391 hîvószámról, azaz az előrendelési, promóciós időszak lezárultát követően.

Ezen időpontban az előrendelési lehetőséggel kapcsolatban engem megkereső telefonos munkatárs közölte, hogy a "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében előrendelésemet rögzíteni nem tudja, mivel - ellentétben azzal, amit a www.telenor.hu weboldal promótált "A Telenornál elérhető modellek" tájékoztatás alatt, ezen modell a Telenornál az általa ezen időpontban rögzíthető, előrendelési feltételek mellett megvásárolható modellek között mégsem érhető el, azonban amennyiben kívánom, a készüléket a Telenor üzletekben megvásárolhatom, azonban az előrendelési ajándékként promótált Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóra ezesetben már nem vagyok jogosult, valamint azt -természetszerűleg, mivel a 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszak a visszahívásom időpontjában már letelt - az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében már semmilyen módon nem tudom igénybe venni.

Álláspontom szerint a fenti eljárásukkal az előrendelési időszak vonatkozásában a Telenornál elérhető készülékek között szerepeltetett "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében közzétett tájékoztatásukkal fogyasztóként megtévesztettek, valamint a promóciós ajándékként az előrendelési időszakhoz kötötten térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgató kapcsán hátrányos helyzetbe hoztak azzal, hogy az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" termék elérhetősége tekintetében a valós állapotról, azaz a termék előrendelési lehetőség igénybevételének ezen készülék tekintetében a fogyasztók számára történő lehetetlenüléséről a promóciós időszakon belül nem tájékoztattak, és annak térítésmentesen, promóciós ajándékként történő megszerzésétől ebből következőleg elzártak.

Kérem a fentiekkel kapcsolatban szíves állásfoglalásukat arra vonatkozóan, hogy a fogyasztóként számomra okozott hátrányt miként tartják elháríthatónak, illetőleg - amennyiben erre módot nem látnak - kompenzálhatónak.

Tisztelettel: xy

[ Szerkesztve ]

(#1776) beteg válasza laci0530 (#1775) üzenetére


beteg
őstag

Kra igazad van! Ez megtévesztés és hátrányba hozás!
Hihetetlen, hogy pont a legdrágább teló előrendelőit szivatják. :(
Ne hagyd magad!

Csak futni kell!

(#1777) laci0530 válasza beteg (#1776) üzenetére


laci0530
senior tag

Köszi. Bár különösebben nem hat meg, ebben az országban, ahol ez mindennapos, sajnos megedződik az ember.

(#1778) tothl


tothl
addikt

Na leather cover is bezsakolva.

(#1779) beteg válasza laci0530 (#1777) üzenetére


beteg
őstag

Hát igen. :( de akkor is...

Csak futni kell!

(#1780) laci0530 válasza beteg (#1779) üzenetére


laci0530
senior tag

Jött is egy gyors válasz:
"Szia László, nagyon sajnálom a kellemetlenséget. Fontos tudnod, hogy nem esel el a későbbi egyeztetés miatt sem az ajándéktól. Aki regisztrált az előrendelésre, annak a Samsung biztosítja az ajándékot, abban az esetben is, ha a visszahívásra és a kiszállításra később kerül sor. Jelenleg készlethiány miatt egyes típusokra nem tudnak a kollégák megrendelést rögzíteni, de ebben az esetben megegyezés szerint szívesen keresnek újra, mikor a megrendelés rögzíthető, és ekkor a fülest is igényelheted természetesen a kiszállítást követően, előrendelőnek számítasz. Amennyiben a hívás során a kollégával nem egyeztettetek arról, hogy újra keresni fognak majd a készlet függvényében, szívesen felvesszük velük a kapcsolatot, hogy ezt mindenképpen tegyék majd meg, ha jelzed nekünk, hogy ez számodra megfelelő lenne. 💙Zsuzsi"

Válaszom:
"Köszönöm a gyors választ, a kedvezmény igénybevételének lehetőségére a "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében továbbra is igényt tartok. A telefonos megkeresés során a munkatárs tájékoztatása alapján erre lehetőség nem állott fenn, azonban ennek érdekében közbenjárásukat köszönöm."

[ Szerkesztve ]

(#1781) thamasz válasza laci0530 (#1780) üzenetére


thamasz
senior tag

Hajrá, drukkolunk neked. Ami jár az jár.

(#1782) laci0530 válasza thamasz (#1781) üzenetére


laci0530
senior tag

Köszi. :) Meglátjuk.

(#1783) beteg válasza laci0530 (#1780) üzenetére


beteg
őstag

Szerintem ez reménykeltően gyors és normális válasz! Nem?

Csak futni kell!

(#1784) Viper26 válasza tothl (#1778) üzenetére


Viper26
nagyúr

Szintén, kék lett. :D

Pixel 7 | FR955

(#1785) kelzsoca válasza Viper26 (#1784) üzenetére


kelzsoca
félisten

Itt is, fekete színben már fent is a készüléken.

https://vertigostore.eu

(#1786) thamasz válasza Viper26 (#1784) üzenetére


thamasz
senior tag

dobjatok majd képet / beszámolót róla a másik topikban esetleg

(#1787) laci0530 válasza beteg (#1783) üzenetére


laci0530
senior tag

Határozottan. :)

(#1788) bigsee válasza *H* (#1763) üzenetére


bigsee
addikt

Kösz, reménykedem a holnapban.

MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G

(#1789) norti válasza bigsee (#1788) üzenetére


norti
addikt

Nem munkanap lesz, nem valószínű, hogy szállítanak.

(#1790) wong kok wah válasza laci0530 (#1780) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Nálam is hasonló a helyzet! Írtam nekik én is, elnézést kértek és újra felveszik velem a kapcsolatot...

(#1791) laci0530 válasza wong kok wah (#1790) üzenetére


laci0530
senior tag

Remek. :) Bár erre már sor sem kellett volna, hogy kerüljön.

(#1792) tjokai


tjokai
senior tag

Aki megkapta már, kinek mi az első benyomása az új telefonjáról? :) Nekem nagyon bejön de már most kimerem jelenteni, tapasztalom, h S9-ről sőt még S8-ról sem érdemes váltani S10/S10+ -ra, nem nyújt annyi pluszt amekkora az árkülönbség. Már az előző két generáció is kiváló volt és még ma is mindenre elég, így max a dizájn miatt érdemes, akinek megér annyi plusz kiadást.
Apropó, Buds igénylés már megy valakinél? Nálam még mindig semmi...

[ Szerkesztve ]

Üdv!

(#1793) tothl válasza tjokai (#1792) üzenetére


tothl
addikt

Nyilvan nem eri meg de szep, karcsu, gyorsabb, az ujjlenyomat olvaso jol mukodik szoval ilyen idiotaknak mint en vagyok esetleg megeri a valtas.

Amugy semmikepp. Az s8+ -rol sem.

(#1794) Szabi020 válasza tothl (#1793) üzenetére


Szabi020
tag

Nekem összejött a Buds igénylés. Cirka fél nap alatt. Le a kalappal...

(#1795) cultfeca válasza Szabi020 (#1794) üzenetére


cultfeca
tag

1:18-kor keltem fel.Gondoltam ránézek.1 perc slatt sikerült.22:30-tól küzködtem vele több mint egy órát eredménytelenül..

(#1796) tothl válasza Szabi020 (#1794) üzenetére


tothl
addikt

Mi a menete? :)

(#1797) tjokai válasza Szabi020 (#1794) üzenetére


tjokai
senior tag

Nekem még most sem megy....a regisztrációs lapot már betölti de hibaüzenettel meg is áll, h próbálkozzak később...

Üdv!

(#1798) bounty123 válasza tjokai (#1792) üzenetére


bounty123
őstag

Én S9+-ról váltottam S10-re. Nyilván ennyit ép ésszel nem ér meg, de az S9+ nekem túl nagy volt, kényelmetlen fogni, zsebre rakni, ráadásul a hátsó ujjlenyomat olvasót is utáltam. Az S10 kisebb mérettel semmilyen kompromiszumot nem jelent végre. Az értesítő led csak ami hiányzik, de azzal majd biztos jól eladják az S11-et ;)

(#1799) thamasz válasza bounty123 (#1798) üzenetére


thamasz
senior tag

Sima S8- ról váltottam S10- re, picit azért nagyobb nála, de még nálam határeset. Ami nekem hiányzik az az értesítési led és a villámgyors hátsó ujjlenyomat olvasó. Szerintem ebben jobb volt az S8, ami most az új Pitével a mai napig kiváló telefon. Nem is adjuk el, marad a családban. Az átköltözés amúgy sokkal jobban ment mint vártam, a smart switch 20 perc alatt átpakolt mindent, így kell ennek működnie 2019- ben. Hogy megéri-e váltani? Szerintem igen, van azért előre lépés is. De pl. a feleségem először észre sem vette hogy már új telefon van a kezemben, szóval pl. neki nem érné meg, őt hidegen hagyja a technika. Elvan az A5-tel simán. Most lesz neki S8 de hidegen hagyja kb.

(#1800) SharpSA válasza bounty123 (#1798) üzenetére


SharpSA
veterán

Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz nálad az üzemidő az S10-en az S9+ után. Elvileg kb ugyanannyinak kellene lennie. Én is gondolkozom az S9+-ról S10-re váltani a méret és az ujjlenyomatolvasó miatt is, majd ha emberibb lesz az ára a készüléknek.

Mindenki a maga korlátja és lehetősége is egyben

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.