Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) eladogeppc


eladogeppc
veterán

Nézegetem az S10-eseket, mert csinos darabok, de basszus ez az akkuidő ez már megint nem az igazi.
S8,S9 esetében is csak az volt a kínom - utóbbinál a kamera is - hogy bírja szuflával.

Pénzem max S10e-re lenne, de az meg a harmatfing lenne. 3 órás kijelző időtől meghalnék. Plusz néztem az éjszakai képeket... hááát…. Nem sok a fejlődés. :(

Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

(#1552) ForRedGlory válasza eladogeppc (#1551) üzenetére


ForRedGlory
félisten

(#1553) eladogeppc válasza ForRedGlory (#1552) üzenetére


eladogeppc
veterán

Láttam, de ez S10+ és nem S10e.

Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD

(#1554) Robertoq


Robertoq
őstag

Telenor sztori lépésekben:

- Sima 10est szertettem volna megvenni céges számlára, kártyásan
- 02.20.án a holnapon 22, péntekre 14:00 írták ki, hogy kezdődik az előrednelés, pénteken szombat 2 órára, szombaton kedd 14:00 órára
- végül kedd délelőtt le lehetett (volna) adni az űrlapon keresztül, de nem sikerült, adószámot nem lehetett feltünteni sehol. Hívtam ügyfélszolgálatot, ahol elmondták, hogy válasszam ki a menüben az üzleti részt és úgy adjam le. Így is tettem, bár ilyenkor az összes modellnél csak visszahívást lehetett kérni, így is lett
- péntek délután hívtak, de kiderült, hogy csak magánszemélyként tudja rögzíteni a rendelést. Mondom, de ott van az üzleti oldalon is az előrdenlés. Megkérdezi a háttércsoportot, hogy mit lehet tenni. Délután hívott hogy semmit
- végül péntek este leadtam a rendelést magánszemélyként
- tengap reggel kaptam egy emaii,t hogy nem sikerült teljesíteni a rendelésem és hívjam az ügyfélszolgálatot
- felhívtam őket, de ők nem tudtnak semmiről, nem is találták a rendelést. Kiderült, hogy a visszautasitáos emailben más szám van mint a visszaigazoló emailben!!! Vége az lett, hogy írjak egy emailt a visszaeles-megelozes@telenor.hu-ra (ez aztán az email cím!!!) max 2 napon belül válaszolnak. Mivel nem tudtam mást tenni írtam nekik hogy hívjanak fel sos-ba
- pár óra múlva hívtak, hogy adatokat egyeztetnének és kiderült, hogy az volt a gond, hogy nem írtam a születési helyem mögé zárójelbe, hogy Magyarország!!! Mivan??? Egyrészt miért engedi elküldeni a rendelést a weboldal? Miért nem tudnak felhívni és megkérdezni, nem visszadobni ezér a rendelést? Vagy nézzék meg hogy a megadott település hol is van és írja be! Kérdezi, hogy aktuális még a rendelés? Mondom igen! Mert akkor bekérné az adatokat. Mondom elküldtem mindent, de jó, inkább diktálom. (születési helynél azért jeleztem hogy Magyaroroszág). Aztán pár perc múlva jött a mail a futárszolgálati visszaigazolásról, amiben a készülékről szó esik, de a megbeszélt szállítás időpont nincs benne, elméletileg 8án délelőtt.
- Ma reggel küldtek még egy emailt hogy

"Köszönjük, hogy szerződéskötéssel kapcsolatos megkeresésével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében legyen kedves az alábbi adatokat megküldeni részünkre válaszlevelében.
- személyi igazolvány száma
- anyja neve
- születési hely és idő
- állandó lakcím"

Ezt már nem tudom hova tenni...

(#1555) -FreaK- válasza Robertoq (#1554) üzenetére


-FreaK-
veterán

Na ez aztán gyönyörű.. én a végére már az ideg összeroppanás szélére kerültem volna, annyira nem bírom az ilyesmit. Nem tudod másik szolgáltatónál megvenni inkább és ezt lemondani? :)

(#1556) Favilla válasza Robertoq (#1554) üzenetére


Favilla
tag

Szóval ha valamilyen csoda folytán felhívnának sem adhatnák meg céges számla adatokat?

[ Szerkesztve ]

(#1557) Robertoq


Robertoq
őstag

#1555 -FreaK-
Nekem is elpattant néhány idegszálam :(( Telenoros vagyok amúgy is és itt a legolcsóbb, visszaigazolták, szóval már papírom van róla, bízom benne hogy azért csak megjön :)

#1556 Favilla
Fogalmazzunk úgy, hogy nekem azt mondták, és valószínüleg így is van, de benne van hogy ügyintéző függő is lehet...

(#1558) julius75 válasza Robertoq (#1554) üzenetére


julius75
aktív tag

Hát van türelmed, az már biztos...... :R :R :R

(#1559) PeteePeti válasza Kkromer (#1523) üzenetére


PeteePeti
őstag

Sebaj, rendeld meg mindenhol! Aztán úgyis vissza mondod az összeset átvétel előtt, vagy csak pusztán nem fogod átvenni. :)

OnePlus 12 5G 16/512 Green | Samsung Galaxy Watch 5 Pro | Xiaomi Pad 6 8/256 | Samsung Galaxy Buds Pro | Samsung QN90B TV | PS5 | Logitech G923

(#1560) kelzsoca válasza zzola (#1484) üzenetére


kelzsoca
félisten

Most néztem rá, megváltozott a státusz: feldolgozás folyamatban.

https://vertigostore.eu

(#1561) zzola válasza kelzsoca (#1560) üzenetére


zzola
félisten

Szintén zenész!
Ha péntek a kiszállítás napja, akkor már csütörtökön meg kell hogy kapja a szolgáltató a készülékeket...

(#1562) ESP23 válasza zzola (#1561) üzenetére


ESP23
senior tag

Nekem is átváltott feldolgozás folyamatban-ra.

(#1563) szobimark93 válasza zzola (#1561) üzenetére


szobimark93
csendes tag

Itt is!

A pénteki kiszállításról kaptunk valamilyen Vodás infót?

(#1564) kelzsoca válasza zzola (#1561) üzenetére


kelzsoca
félisten

Csütörtökön már a futárnak adják át, hogy péntekre ki is szállítsák, a szolgáltató raktáraiban valószínűleg már ott a készülékek.

https://vertigostore.eu

(#1565) zzola válasza szobimark93 (#1563) üzenetére


zzola
félisten

Nekem annyit mondtak, hogy a futár cég küld majd értesítést a kézbesítés idejéről...

(#1566) ESP23 válasza zzola (#1565) üzenetére


ESP23
senior tag

Ez mondjuk nem biztos hogy igy lesz, tavaly a P20 Pro lett előrendelve tesómnak és a Voda küldött értesítést a kiszállításról.

(#1567) zzola válasza ESP23 (#1566) üzenetére


zzola
félisten

Csak azt tudom mondani, amit mondtak. Nekem 8, hogy ki ír... :)

(#1568) wong kok wah válasza laci0530 (#1546) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Valami változás?
Engem nem hívtak ma sem.....

(#1569) cultfeca válasza kelzsoca (#1564) üzenetére


cultfeca
tag

Nekem is feldolgozás folyamatban.Státuszváltozás annyit hozott,hogy levonták a 2100 ft online kedvezményt.Várom a pénteket.Ha fekete lesz az S10 remélem fekete buds lesz majd hozzá.

(#1570) zzola válasza cultfeca (#1569) üzenetére


zzola
félisten

Fehér Buds lesz.

(#1571) laci0530 válasza wong kok wah (#1568) üzenetére


laci0530
senior tag

Engem sem hívott ma sem a telenor. Nem kell a pénzünk ezek szerint. :D

(#1572) Gubu0101 válasza cultfeca (#1569) üzenetére


Gubu0101
veterán

Ha jut akkor mind fehér. :)) Gyári füles meg a kerámiához tuti fekete a többihez fehér..

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#1573) wong kok wah válasza laci0530 (#1571) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Igen. De akkor legalább küldenének egy sms-t, hogy "paraszt" ne várd mert nem hívunk...
Amúgy nem is értem ezt az egész visszahívásos szxrt?!?!?! Miért nem lehet online megrendelni ????

(#1574) cultfeca válasza Gubu0101 (#1572) üzenetére


cultfeca
tag

Igen.Mondjuk a hozzájutás kérdéses.Mivel nem vagyok a szerencse fia nekem tuti már nem lesz..

(#1575) laci0530 válasza wong kok wah (#1573) üzenetére


laci0530
senior tag

Én sem értem.. mondjuk annyira nem hat meg. Elvagyok a Note 8-cal is, igazából csak a kíváncsiság, az újdonság igénye hajtott. A szolgáltató eljárása viszont fogyasztói szempontból számomra is érthetetlen.

(#1576) Gubu0101 válasza wong kok wah (#1573) üzenetére


Gubu0101
veterán

Gondolom próbáltál másik visszahívást is indítani :U Én is legszívesebben napi szintem nyomtam volna,de valószínűleg csak egy hölgy csinálja :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#1577) kelzsoca válasza wong kok wah (#1573) üzenetére


kelzsoca
félisten

A visszahívással a kamu megrendeléseket, komolytalan vásárlásokat szeretnék csökkenteni.

https://vertigostore.eu

(#1578) brumi15 válasza wong kok wah (#1573) üzenetére


brumi15
csendes tag

A telenornál lehet próbálkozni azzal hogy addig hívni, amíg egy jófej ügyintéző fel nem veszi a telefont, aki továbbítja a kérést a háttércsoportnak. garantálni nem tud semmit, de engem 20 perc múlva hívtak!

Azt mondta Nőci aki visszahívott hogy tényleg rengeteg a visszahívás.

mondott egy olyan érdekes dolgot is, hogy akit ma visszahívnak annak tudják "garantálni" (elvileg) hogy pénteken megkapja.

kérdeztem és mi lesz azzal akit holnap hívnak vissza? erre csak annyit mondott hogy azt még nem tudja, jelenleg a mai nap ezt tudja mondani mivel minden nap megvan a keret hogy mennyi embert lehet visszahívni.

(#1579) ollie válasza eladogeppc (#1551) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

S8/9-nél jobb az S10e üzemideje.

***

(#1580) zzola


zzola
félisten

Ma megérkezett a Spigen SGP Core Armor Samsung Galaxy S10+ tok.
Hát nem vagyok elájulva tőle....

(#1581) wong kok wah válasza kelzsoca (#1577) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Az S10 és S10e -nél nem akarják? Ez hülyeség! Ezt meg lehetett volna oldani a 21. századi módszerekkel...

(#1582) Gubu0101 válasza wong kok wah (#1581) üzenetére


Gubu0101
veterán

Az egyik igen ez...A másik meg,hogy se most se később nem lehet biztosítást kötni az előrendelt 10+-ra(Telenor) :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#1583) thamasz válasza zzola (#1580) üzenetére


thamasz
senior tag

Mi a gond vele? Amúgy nem rosszak általában a Spigen tokok, de semmi több. Most gyári strapa tokot vettem elsőnek az S10-re. Már nagyon várja a gazdáját.

(#1584) zzola válasza thamasz (#1583) üzenetére


zzola
félisten

Egy Slim Armor van a Note 8-on, na azt meg sem közelíti minőségben...

(#1585) kelzsoca válasza wong kok wah (#1581) üzenetére


kelzsoca
félisten

Az S10+ a csúcskészülék, erre nagyobb az érdeklődés, mint a testvérmodellekre, és nyilván a készlet is korlátozott, ráadásul mindenki szeretné megkapni a forgalmazás első napján, így ez szervezést is igényel.

Ettől függetlenül meredek sztorikat olvasni, nem így kellene működnie.

[ Szerkesztve ]

https://vertigostore.eu

(#1586) a8l válasza wong kok wah (#1573) üzenetére


a8l
aktív tag

Engem ma délelőtt hívtak végre, 11 nap után, de minek. Közölte a seggfej hogy számlát nem tudok kérni cégre, csak a saját nevemre. Mondtam hogy az online előrendelésnél is ott van hogy számlát lehet rögzíteni más névre. Azt mondta hogy telefonon nem lehet és kész. Marha bosszantó ez az egész ügymenet, ha tehetném felmondanék mindent ami telenoros de sajnos csak ennek van rendes 4g netje és térereje itt nálunk. Igazi büdös bukók, lehet elnapolom ezt az S10+ 512GB vételt hála nekik. Pár hét és lesz olcsóbban máshol akár valami akcióban jóval olcsóbban. Az ár a gond mert 80ezerrel olcsóbb náluk tehát ha akciós lesz bárhol az max ennyibe fog kerülni, a buds-ot eladva tovább csökkentettem volna az árat.
Rögzítettem egy új visszahívás kérést a cégnek, de ha engem 11 nap után hívtak akkor valószínű nem fogják hívni, mocsok egy banda, nem fogok venni tőlük semmit.

(#1587) Remus389 válasza a8l (#1586) üzenetére


Remus389
veterán

Miért mocsok? Arról a telenor tehet hogy a kereslet többszörösen akkora mint amennyit kapnak a nagykerbol?

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#1588) a8l válasza Remus389 (#1587) üzenetére


a8l
aktív tag

Telefon van, nem azzal van a baj hanem a visszahívással.

(#1589) Remus389 válasza a8l (#1588) üzenetére


Remus389
veterán

Honnan tudod?

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#1590) joey04 válasza Remus389 (#1589) üzenetére


joey04
titán

Ahonnan te, hogy a kereslet többszörösen akkora mint amennyit kapnak a "nagykerből".

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#1591) julius75


julius75
aktív tag

Nem az a kérdés, hogy kapok-e telefont vagy sem, hiszen ez készlet függő.
A baj a hozzáállással van, hogy illene valamit visszajelezni az ügyfélnek.... Akár azt is, hogy sajnáljuk, de elfogyott......valamit. Mert így nevetséges.

(#1592) zzola válasza julius75 (#1591) üzenetére


zzola
félisten

Szerintem is.
Gyanítom, hogy nagyon kevesen foglalkoznak az előrendelések kezelésével...

(#1593) wong kok wah válasza zzola (#1592) üzenetére


wong kok wah
senior tag

Ez rendben van. De akkor mondjuk egy automata üzenet azoknak akik regisztráltak, hogy kb. ekkor hívjuk vissza, vagy nem hívjuk , elfogyott, később lesz, etc... Ez így nincs rendben. Engem nem érdekel, hogy nem kapom meg 8-án a telefont, csak az fontos, hogy ne csúszak le az előrendelésben igért ajándék fülesről..
Egy biztos, ha ma nem hívnak a SS ben veszem meg a telefont és család mind a 3 telenoros számát más szolgáltatóhoz viszem át.

[ Szerkesztve ]

(#1594) kelzsoca válasza zzola (#1561) üzenetére


kelzsoca
félisten

Vodafone, rendelési állapot változás: csomagolás alatt

https://vertigostore.eu

(#1595) znagy69 válasza kelzsoca (#1594) üzenetére


znagy69
őstag

Nálam is. :)

(#1596) zzola válasza kelzsoca (#1594) üzenetére


zzola
félisten

"A megrendelés csomagolás alatt
A csomag a futárszolgálatnak hamarosan átadásra kerül, melyről SMS-ben tájékoztatni fogjuk. A kiszállítással kapcsolatban a megadott telefonszámon a futrászolgálat keresni fogja."

:C :C :C

:R

(#1597) znagy69 válasza zzola (#1596) üzenetére


znagy69
őstag

Protekciós :)

(#1598) Roshan


Roshan
tag

Telenor meg mindig semmi...

(#1599) Favilla válasza zzola (#1596) üzenetére


Favilla
tag

Hol rendelted és milyet?

[ Szerkesztve ]

(#1600) thamasz


thamasz
senior tag

Telekomnál valakinek valami változott? Még mindig készletre vár a státuszom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.