Telenor sztori lépésekben:
- Sima 10est szertettem volna megvenni céges számlára, kártyásan
- 02.20.án a holnapon 22, péntekre 14:00 írták ki, hogy kezdődik az előrednelés, pénteken szombat 2 órára, szombaton kedd 14:00 órára
- végül kedd délelőtt le lehetett (volna) adni az űrlapon keresztül, de nem sikerült, adószámot nem lehetett feltünteni sehol. Hívtam ügyfélszolgálatot, ahol elmondták, hogy válasszam ki a menüben az üzleti részt és úgy adjam le. Így is tettem, bár ilyenkor az összes modellnél csak visszahívást lehetett kérni, így is lett
- péntek délután hívtak, de kiderült, hogy csak magánszemélyként tudja rögzíteni a rendelést. Mondom, de ott van az üzleti oldalon is az előrdenlés. Megkérdezi a háttércsoportot, hogy mit lehet tenni. Délután hívott hogy semmit
- végül péntek este leadtam a rendelést magánszemélyként
- tengap reggel kaptam egy emaii,t hogy nem sikerült teljesíteni a rendelésem és hívjam az ügyfélszolgálatot
- felhívtam őket, de ők nem tudtnak semmiről, nem is találták a rendelést. Kiderült, hogy a visszautasitáos emailben más szám van mint a visszaigazoló emailben!!! Vége az lett, hogy írjak egy emailt a visszaeles-megelozes@telenor.hu-ra (ez aztán az email cím!!!) max 2 napon belül válaszolnak. Mivel nem tudtam mást tenni írtam nekik hogy hívjanak fel sos-ba
- pár óra múlva hívtak, hogy adatokat egyeztetnének és kiderült, hogy az volt a gond, hogy nem írtam a születési helyem mögé zárójelbe, hogy Magyarország!!! Mivan??? Egyrészt miért engedi elküldeni a rendelést a weboldal? Miért nem tudnak felhívni és megkérdezni, nem visszadobni ezér a rendelést? Vagy nézzék meg hogy a megadott település hol is van és írja be! Kérdezi, hogy aktuális még a rendelés? Mondom igen! Mert akkor bekérné az adatokat. Mondom elküldtem mindent, de jó, inkább diktálom. (születési helynél azért jeleztem hogy Magyaroroszág). Aztán pár perc múlva jött a mail a futárszolgálati visszaigazolásról, amiben a készülékről szó esik, de a megbeszélt szállítás időpont nincs benne, elméletileg 8án délelőtt.
- Ma reggel küldtek még egy emailt hogy
"Köszönjük, hogy szerződéskötéssel kapcsolatos megkeresésével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében legyen kedves az alábbi adatokat megküldeni részünkre válaszlevelében.
- személyi igazolvány száma
- anyja neve
- születési hely és idő
- állandó lakcím"
Ezt már nem tudom hova tenni...