Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Hunter

    tag

    LOGOUT blog

    válasz Csorbi #20 üzenetére

    Van egy 2003- as Renaultom. Faternak van egy 2008- as Daewoo- ja. Bátyámnak van egy kétéves Fordja. Így, hárman karavánoztunk egy kirándulás alkalmából, sok ember, sok csomag. Én mentem elöl, enyém a legidősebb talicska, meg hát francia, biztos megkotlik. Nem történt ilyesmi, viszont megkaptam az úticélnál, hogy milyen papásan vezetek. Ebből jött az, hogy kerestünk egy útszakaszt, és ráálltunk mindannyian 90- re. Az érdekes része most következik: ami nálam 90, az faternak 85-86, bátyusnak 81-82. Ugyanakkor 130- nál a Daewoo 128- on, a Ford viszont 136 km/ óránál állt.
    Na erre mondom én hogy nem értem, és könnyen meglehet az, hogy békésen poroszkálok kilencvennel, ami csak nyolcvan környéke, közben meg a mögöttem lévő idegeskedik hogy ménemmegymá!!!???

    Csak nevess, ne vedd túl komolyan!

  • Jack Hunter

    tag

    LOGOUT blog

    Mi a garancia arra, hogy ami az én órámnak 50/70/90/110/130 az a mögöttem lévőnek is annyi? Mi alapján válasszak sebességet? Halgassak a kilométerórára, ami 50- en áll, a GPS meg 42- őt mutat? Vagy: jön mögöttem egy modern digitális műszerfalú kocsi, és nem érti,mit szuttyogok előtte, mert semmi sem indokolja. Gyűlik a feszkó, megvan a konfliktus. Én nem értem,mi a baja, ő nem érti mi a bajom. Esetleg fordítva: folyamatosan előznek, dudálnak, villognak, holott én kilencvennel megyek. Pedig nem, mert a sebesség növekedésével egyre pontatlanabb az analóg, öreg műszer. A digitális sebességmérő azonban nem torzít, annyit mutat, mint a navigáció.Tehát, ráteszek egy kicsit az óra szerinti ötvenre, kilencvenre amiből nem is lenne baj, viszont most már egy kilométeres sebességtúllépést is lehet büntetni. Azaz: ha az óra szerint közlekedem, akkor akadályozok, ha nem, akkor viszont büntetnek. :F Nem értem, kérem kapcsolja ki...

    Csak nevess, ne vedd túl komolyan!

  • Jack Hunter

    tag

    LOGOUT blog

    Sajnálom ami történt, örülök hogy jól vagy, és szerencsésen megúsztad. Hirtelen egy szó jutott eszembe: Gummmi....

    Észrevettem, sportmotornál. félslick a trendi, endurónál meg bütykös gumi. Nedves aszfaltra egyik sem a legjobb választás, de gondolom,ha már ennyit áldoztál a gépre, akkor futotta gumira is. Apropó, ha már biztonság, így utólag nem lehet felapplikálni egy ABS- t a mocira?
    Kérdés kettő: ha lakott területen dönget az illető motorral, sebességét nem megfelelően megválasztva, és kifordulnak elé kocsival, úgy, hogy a motorosnak csak enyhén kell fékeznie, miért kell rögtön dudálni, mutogatni?
    Kérdés három:
    Autós necces, de kivédhető helyzetet teremt, pl legyen ez egy nem megfelelő távolságtartás. Ilyenkor milyen jogszabály vonatkozik arra, hogy az inzultált motoros fittyet hányva a többi közlekedőre, utánamenjen a szabálytalankodónak, és jól megmondja neki, plusz letörje a tükrét, mert úgy helyes?
    Nem általánosítani akarok, és semmi bajom a motorosokkal, viszont írtad hogy sokat motorozol, hát kíváncsi vagyok, tapasztaltál már ilyet, illetve magyarországon ez mennyire sűrűn fordul elő?

    Csak nevess, ne vedd túl komolyan!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés