Új hozzászólás Aktív témák

  • mrhitoshi

    veterán

    válasz opr #452 üzenetére

    Automatikusan Onedrive-ba tudod menteni az office doksikat, onnan eltudod érni az összes készülékkel a fájlt, default. Ez működik telefonról is, hogy ha van egy fájl, amit telón szerkesztettél, akkor azt tudod onedrive-ban menteni. Ez mondjuk tök jó lesz a Continuummal. Van egy előadás, mondjuk pps.-ben, egyszerűen csak letöltöd telóra, amit gépen megírtál, aztán elég csak a telefont magaddal vinni előadásra. Win 10-en és 8.1-en nem csak fájlokat tud szinkronizálni, hanem a beállított témát, háttérképet, jelszavakat.(Ezt sose használtam) Nekem van egy táblám és egy laptopom és egy asztali gép illetve telefon, elég volt csak az egyiken beállítani valamit, és a többi átvette. A biztonsági mentést nálam onedrive-ra menti minden eszközről. Integrált Skype.
    Illetve ott van az Xbox mint nagy húzóerő. Nálam ez nem játszik, mert PS4-em van. :(((
    Nekem ezek a dolgok amiket nap mint nap használok, és jól működnek. Nem tudom, lehet van még egy jó pár dolog, de perpill ezek jutottak most eszembe, ezek mindennaposak. Illetve nem tudom hogy megválaszoltam-e a kérdést.

    (#455) confuser: Shit happens. Én máshogy látom.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés