Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz Intelligencs #7 üzenetére
Offline sajtó kapcsán: Egy müncheni NVIDIA esemény kapcsát volt szerencsém beszélgetni Nick Stammal, aki nyomtatottban kezdte még a 90-es évek elején (vagy korábban?), aztán a PC Magazine technikai vezetője volt. A 90-es években kéthetente 600(!) oldalas magazinnal jelentek meg az USA-ban, a lap benne volt a top 10 amerikai magazin listájában, 60 fő dolgozott a tesztlaborukban. Mondta hogy már a 90-es évek közepében felfigyeltek az online lehetőségre, de sok harc után végül csak 2001-ben vágtak bele az Extremetechbe (ugyanaz a tulaj mint a PC Magazinenál), addigra már csak 15 ember volt a tesztlaborban. Meg érdemes megnézni egy mai USA PC Magazine terjedelmét. Szerinte a hirdetési bevételek aránya most olyan 2:1 a nyomtatott sajtó javára, de folyamatosn fejlődik az online.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Szerintem jól összefoglaltad. Az online előnye a gyorsaság, nagyobb tartalom, több infó, alcsonyabb ár. Emellé még bevenném a struktúráltságot (pl. RSS, keresők). A keresés különösen érdekes lehet, lásd gugli menetelése.
Ami a számítógépes vonalat illeti. Egy PH-s nagyelemzés 20-40 000 karakter, ami nyomtatottban 10-20 oldal. Ilyen cikket nem lehet papíron megjelntetni, pláne nem nagyfelbontású képekkel meg grafikonok tömegével. A PH általában heti egy nagy és két kis cikket + hazai pályát jelentet meg, ami durván 50-70 000 karakter (25-35 oldal), tehát havi szinten 100-140 nyomtatott oldalnyi anyag, amihez jön még havonta úgy 100 hír, meg az it.news + mobilaréna + logout.
Aztán itt vannak még a fórumozók soktízezren, mind-mind személyes tapasztalatokkal, rengetegen a PH munkatársainál nagyobb szakmai tudással.
Mindez ingyen, azonnal, struktúráltan, kereshetően
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest