Hirdetés
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
-
LOGOUT
Kedves Érdeklődő!

Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!

LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meg is jött a válasz az LG-től...hát nem lesz itt Kijelző csere

Majd jon a V30 vagy V40...addig bőven jó a V10 is.Tisztelt XY!
Igyekszem válaszolni a kérdéseire.
1, Kijelzőn ideiglenesen képmaradvány látható
Azon esetekben, amikor egy készüléknél rövid időre ott marad a korábbi kép, de ez viszonylag gyorsan helyreáll, az nem számít hibának, ezért kijelzőt ilyen esetben nem cserélnek a szervizben.
Olyan esetben, amikor beégés lesz belőle ill. a gyári paramétereken túli időre marad meg ez, abban az esetben valóban hibáról beszélünk, amire a szerviz megoldást is ad.2, Szerviz figyelmetlensége:
A szervizes kollégák a beadott hibajelenségeket minden esetben figyelembe veszik és tesztelik. Ha nem cserélnek alkatrészt, annak oka szokott lenni - pl. a tesztelés alatt nem jelentkezett a hiba, vagy az a gyári működési paramétereken belül található.
Így biztosak lehetünk benne, hogy ezért nem történt változás ezen a területen.Amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készüléke a jelenlegi javítás után a paramétereknek megfelelően működik, akkor azt az ügyfélszolgálatunk nem bírálhatja felül.
Azt megteheti, hogy felkeresi a szervizt személyesen, hogy erre a jelenségre nem kapott papíron választ és javítás sem történt, ezért kéri a korábbi javításként kezelni az esetet.
Ilyen esetben újra bevizsgálják és az eredményeknek megfelelően javítanak vagy hivatalos papírt állítanak ki Önnek róla. (Amennyiben regisztrálták a korábbi kijelző tesztet, úgy annak eredménye alapján azonnal is eljárhat a szerviz.)Így jelen esetben ezt tudom Önnek javasolni.
Továbbá, ha a mobilkereskedés 2 év garanciát adott, akkor rajtuk keresztül is lehet intézni egy esetleges garanciális javítást.Üdvözlette,
XY
LGE
ÜgyfélszolgálatEzt a választ kaptam....(ma 18:02-kor)

MD
L
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Milyen monitort vegyek?
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3822
- Apple iPhone 14 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia / Akku: 85%
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183
- Lenovo T14S Thinkpad FHD IPS i5-1135G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Pro Garancia
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest





