Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz E2E4 #5794 üzenetére

    Meg is jött a válasz az LG-től...hát nem lesz itt Kijelző csere :P
    Majd jon a V30 vagy V40...addig bőven jó a V10 is.

    Tisztelt XY!

    Igyekszem válaszolni a kérdéseire.

    1, Kijelzőn ideiglenesen képmaradvány látható
    Azon esetekben, amikor egy készüléknél rövid időre ott marad a korábbi kép, de ez viszonylag gyorsan helyreáll, az nem számít hibának, ezért kijelzőt ilyen esetben nem cserélnek a szervizben.
    Olyan esetben, amikor beégés lesz belőle ill. a gyári paramétereken túli időre marad meg ez, abban az esetben valóban hibáról beszélünk, amire a szerviz megoldást is ad.

    2, Szerviz figyelmetlensége:
    A szervizes kollégák a beadott hibajelenségeket minden esetben figyelembe veszik és tesztelik. Ha nem cserélnek alkatrészt, annak oka szokott lenni - pl. a tesztelés alatt nem jelentkezett a hiba, vagy az a gyári működési paramétereken belül található.
    Így biztosak lehetünk benne, hogy ezért nem történt változás ezen a területen.

    Amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készüléke a jelenlegi javítás után a paramétereknek megfelelően működik, akkor azt az ügyfélszolgálatunk nem bírálhatja felül.
    Azt megteheti, hogy felkeresi a szervizt személyesen, hogy erre a jelenségre nem kapott papíron választ és javítás sem történt, ezért kéri a korábbi javításként kezelni az esetet.
    Ilyen esetben újra bevizsgálják és az eredményeknek megfelelően javítanak vagy hivatalos papírt állítanak ki Önnek róla. (Amennyiben regisztrálták a korábbi kijelző tesztet, úgy annak eredménye alapján azonnal is eljárhat a szerviz.)

    Így jelen esetben ezt tudom Önnek javasolni.
    Továbbá, ha a mobilkereskedés 2 év garanciát adott, akkor rajtuk keresztül is lehet intézni egy esetleges garanciális javítást.

    Üdvözlette,
    XY
    LGE
    Ügyfélszolgálat

    Ezt a választ kaptam....(ma 18:02-kor) :)

    MD
    L

Új hozzászólás Aktív témák