Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Mert valószínű hogy nem fullhd-ban renderelt, vagy még alfás státuszú a DXR, a driver, meg a játék is. Majd a véglegesben meglátjuk mennyi az annyi DSR(supersampling) nélkül.
Én pusztán abból indulok ki amit eddig raytracingben láttam és hihetetlen hogy egy kis árnyékolás ennyire zabáljon egy játékot fullhd-ban. Bárki kicsit szakmailag hozzáértőbb ezt kapásból látná.
Persze Solt mester az üdítő kivétel -
westlake
félisten
Ez oké, de a NVIDIA akkor miért erőlteti jelenleg? Miért úgy demóznak egy játékot, hogy az lassú legyen?
Komolyan azt hiszik, hogy az átlag gémereket fikarcnyit is érdekel az RT? Őket a minél nagyobb felbontáson elért minél nagyobb FPS érdekli. Már a tegnapi keynote is kizárólag csak az RT-ről szólt. A kutyát nem érdekli jelenleg.Arról nem is beszélve, hogy teljesen félrevezetik a népet az ilyen demókkal. Nem kell messzebb menni a jelenlegi fórumnál, ahol már most mindenki meg van arról győződve, hogy a 2000-es széria milyen szar, hiszen a 2080 Ti FHD-ban csak 60-80 FPS-t tud. Miért jó ez bárkinek is?
Egyébként az NVIDIA is hülye, hogy nem képesek mezei (RT OFF) teljesítményt mutatni, hogy a jónép össze tudja hasonlítani a jelenlegi generációval.
-
Remus389
veterán
Azt mondta bordzsekis pasas hogy 10 evig fejlesztgettek ezt az architekturat.
Gondolom a legfobb gond eddig a sebesseg volt. Most hogy elertek nagy nehezen a full hd 30 fps-t ugy gondoltak mar nem olyan gaz
-
Meteorhead
aktív tag
Az én jóslatom, hogy RT oda fog kilukadni, mint a teszelláció anno. Nagyon jó, szép eredményt ad, de idővel kiderül, hogy a szoftveres megoldások jobbak, mint a hardveres, ahogyan azt elképzeltük eleinte. Fontos lépcső ez, de hardvert építeni rá szerintem nem volt okos dolog. Amióta a Firaxis is megmutatta, hogy a szoftveres teszelláció gyorsabb és szebb eredményt adott, mint a beépített, senki sem beszél már teszellálásról semmilyen kontextusban.
RT annyiból másabb, hogy az algoritmus nincs lefixálva, amit a HW-nek meg kell valósítani, hanem csak egy fix szignatúrájú belépési pont van, és azon belül van implementációs szabadság.
-
Duddi
aktív tag
Alig várom már a játékokat RT technológiával és megfelelő geometriai komplexitással és megfelelően kis terekkel. Reneszánszát fogják élni a 90 es évek végét uraló dungeon crawler játékok Mint a Wolfenstein 3D, Ultima, Might And Magic, és társaik.
Amikor a AAA húzócíme egy Grimrock lesz akkor jön el az új világ
-
hypno skate
senior tag
-
GodGamer5
addikt
Azért az elég ciki, ha már egy konzolport TR-nél is túl nagy falat a geometria egy 2080ti-nek. Pedig ránézésre kb az előző rész más helyszínnel. Az a vicc, hogy végre itt a dx12 korszak és most az RT miatt fogják butítani a játékok grafikáját. Vissza fogjuk még sírni a konzolportokat...
-
Dare2Live
félisten
Csak ennek így semmi azaz semmi értelme.
Aki 1080TIt vesz nem FHDn akar játszani. Igaz ott se tudna élvezetesen 30FPS mellett.
Aki meg 1080/1070t az totál felejtse el RTt. Az egy teljesen fölös dolog az ő vgajaban. Jah 1080TIben is fölös.Ennél fölösebb VGA generáció még nem volt. Mindez nem mellesleg rendszeresen masszív áremelkedés mellett. 1070 370$, 2070 500$.
Maradhat a megvett 1070/1080/1080TI vagy lehet menni konzolra. Cserélni semmi értelme.
-
Akkor most lesz rendes Volta-s GTX, meg mellette ez a Turing-os RTX?
A helyszínen jelenlévő PC Games Hardware stábja szerint Full HD-ben, illetve feltételezhetően maximális grafikai részletesség mellett 30-70 képkocka/másodperc közötti tempót biztosított a GeForce RTX sorozat csúcsmodellje.
És a megfizethető árú, belépő, vagy alsó-középkategóriás modellek mennyit fognak tudni? 15-40 FPS-t?
És mit csináljon a júzer a vadiúj 1440p-s monitorával?
És milyen hatással lesz ez 2-3-4-5 év múlva a konzolokra?A jó hír, hogy a GeForce RTX 2080 Ti-ből összeköthető kettő...
Jó vicc, főleg az árak figyelembevételével.Asszem' a PC gémereknek ajánlott lesz bespájzolni egy GTX1060/6G-vel, RX580/8G-vel, vagy erősebbel...
-
Duck663
őstag
Geometriai részletesség visszafogása? Hmmm, akkor az eddigi esetenként masszív tesszelláció helyett jönnek majd a kockafejű karakterek?
-
#21795072
törölt tag
Ha a RT részletességét a játék beállításainál lehetne paraméterezni, akkor még jó is lehetne, és nem zabálna annyit. Árnyékoknál általában úgysincs szükség nagy részletességre. De lehet, hogy ez nem így működik.
-
"A jó hír, hogy a GeForce RTX 2080 Ti-ből összeköthető kettő, így pedig talán komolyabb részletességgel is megcélozható a 60 képkocka/másodperc Full HD-ben,"
Rekord vicces hír!
Ezek az RTX-ek egyszerűen túl korán jöttek, én tuti nem fogok venni belőlük, sokkal inkább egy erősebb GTX jobb áron!
-
Remus389
veterán
Pedig tegnap mennyien RIP AMD-ztek, haha.
Ez a teljesitmeny nevetseges, raadasul akkor javul ha csokken a geometriai komplexitas.
Tehat igaz hogy egyfelol ad, de cserebe masbol kell elvenni. A monitorfelbontasrol nem is beszelve!
Poor Nvidia
-
#72042496
törölt tag
válasz
hypno skate #26 üzenetére
A játkmenet, hangulat persze, hogy nagyon fontos, de az az adott játékal kapcsolatban téma. Egy grafikus kártyával kapcsolatban meg nyilván a grafikáról és teljesítményről lesz szó.
-
Yany
addikt
RT nélküli teljesítménye biztos bődületes a kártyának a paraméterei alapján.
Mely paramétereket nézed?
Habár még újdonságról beszélünk, ezért picit korai ezzel jönni, de nem a név/teljesítmény párosítás a lényeg, hanem az, hogy eddig volt a 10xx széria, amiből $x-ért kaptál n fps-t. Most $y-ért kapsz mennyi fps-t is? És mivel még mindig rengeteg a felhalmozott készlet a régiből, nem sok esély van rá, hogy rövidesen fog csökkenni az új kártyák ára.
-
hypno skate
senior tag
Amikor elolvasom a kommenteket egy-egy csúcs videokártyás, vagy technológiás cikk után, mindíg felmerül bennem az a kérdés, hogy ezek a játékok, ennyire élvezhetetlenek és laposak, hogy a látvány meg a képkockák száma fontosabb, mint hogy leköt és élvezhető-e a játékmenet?
Egy tv esetében még csak értem, hiszen ott kész látványt kapsz készre szerkesztve, viszont amennyire tudom egy játék már csak a természeténél fogva is interaktív.
-
F34R
nagyúr
Mar megint egy jatekengine ami megfullasztja a VGA-kat ?
-
Dtomka
veterán
"Full HD-ben, illetve feltételezhetően maximális grafikai részletesség mellett 30-70 képkocka/másodperc közötti tempót biztosított a GeForce RTX sorozat csúcsmodellje."
30?
Hát nagyon kiváncsi vagyok összehasonlító ray on - off videóra.
Meg is van, Shadow Of The Tomb Raider - Nvidia RTX Ray Tracing On vs Off Comparison -
-
carl18
addikt
Ja most csak az RTX széria meg full hd-n fog elvérezni ha belövi az ember a Ray Tracingot
Azért kíváncsi leszek mikor az RTX vásárlok haza mennek és belővik 4K maxra a 2080 Ti-t Ray Tracingal és majd pislognak hogy bakker mi ez a 3-5 fps
Utána 1080P-n is jó esetben lesz 30-60 fps, mi lesz rá a reakcióNem volna ezzen a generációval semmi baj, csak az a gond hogy túl van árazva.
Az a 20-30% teljesítmény különbség nem ér annyit, a Ray Tracing meg kit fog érdekelni ha ilyen drasztikus mértékben leöli a kártya erejét már 1080P alatt is? Ha egy X80 Ti így bevérzik alatt, rossz belegondolni egy RTX 2070 hogy fog alatta izadni720P Ray Tracingra elég lehet az is .
-
Tanisz
senior tag
Ahogy eddig olvastam az RT-ről rosszabb teljesítményre számítottam nem RT-re kihegyezett játéknál.
Egy-két gen és fog ez szépen muzsikálni(#5) Jack@l Miért lenne a cikk fikázás? Egyáltalán nem olvasható ki ilyesmi a cikkből.
RT nélküli teljesítménye biztos bődületes a kártyának a paraméterei alapján.
-
Így igaz! A raytracing hatalmas előrelépés, anno (1995-ös évek) mikor renderelgettünk, mindenféle látványterveket a BNV-re, hatalmas "ügyfélvakítás" volt mikor bevetettük az RT-t. Mindenki odavolt, hogy mennyire valósághű, stb... Akkor elképzelni sem tudtam, hogy majd lesz valaha az XGA felett igény a számítógépes grafikában és azt sem tudtam elképzeni, hogy egyszer lesznek olyan hardverek amik ezt négyszeres felbontásban, valós időben (24fps), sokkal részeletesebben ki fogják majd tudni számolni!
-
-Solt-
veterán
Mármint szakmai érvekkel teletűzdelt vélemény alatt a saját hozzászólásodra gondolsz ugye? Mert az első büfid rendkívül mélyenszántó szakmaiságra utalt!
Javasoltam már neked szakembert aki talán ki tud gyógyítani az Abu fóbiából, de látom még nem kerested fel. Legalább válts nevet, ezt már annyiszor lejárattad... totál hiteltelen.
-
#16820480
törölt tag
Nagyon megdolgozik érte az Nvidia, hogy senki semmilyen videokártyát ne vegyen
Drágább generáció, egyre inkább úgy tűnik, hogy használható előrelépés nélkül. Bezzeg az AMD, ők ki sem adják inkább
-
carl18
addikt
Venni kelll 2 db RTX 2080 TI- t azért hogy maxon megy meg legyen a 1080P 60 fps
Micsoda jó vétel
Borzalmas ár-érték arány ez a Ray Tracing. 2000 Dollár 1080P 60 fps-ért -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Raytracing fantasztikus, az egy rendkívül fontos lépcső lehet a jövőben, hogy a grafikai színvonal előrelépjen. De meg kell érteni, hogy ez egy rendkívül erőforrás-igényes eljárás. Nem véletlenül számolnak még ma is egy bonyolultabb jelenetet órákig a hardverek. Ez egy első lépés, amit nyilván nehéz úgy megtenni, hogy a játékot eleve nem tervezted sugárkövetésre, és emiatt nagyon komplex a geometria. A jövőben erre lehet figyelni, hiszen a geometriai részletesség a sugárkövetés érdekében visszafogható, így pedig jobb eredmények jöhetnek ettől. A Shadow or the Tomb Raider is tartalmaz konfigurálható geometriai részletességet, ami tényleg sokat javíthat a sugárkövetés teljesítményén.
-
#21795072
törölt tag
A hírt olvasván, sorról sorra emelkedett a vérnyomásom, de
"A jó hír, hogy a GeForce RTX 2080 Ti-ből összeköthető kettő"
Ettől 1ms alatt lenyugodtam a pics@ba. Probléma megoldva.
-
Jack@l
veterán
Milyen gyorsan felkerült egy fikázó cikk, aztán nehogy a végén pofára esés legyen ebből(is)...
(be fogom linkelni mikor kiderül mi is volt a háttérben)
-
snecy20
nagyúr
"Szintén érdemes a felbontás csökkentésén elgondolkodni, mert ez is rendkívüli nagy teher ennek az eljárásnak, így már 1600x900 pixelre való visszaváltás is sokat jelenthet, de még jobb az 1280x720 pixelt célozni."
Mi van? Nem 2006-ot írunk ám! Évtized vicce ez eddig.
-
Törzsúr
senior tag
De 640x480px a legtutibb szerintem. Csak fusson az a tracing.
-
-FreaK-
veterán
Oké, tehát akkor egy előre (RT), kettőt vissza (felbontás)? mindezt ilyen összegekért? Ez a gen. nálam kimarad az biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Sugárkövetéssel Full HD fölött ne nagyon gondolkodjon senki, legalábbis a Shadow of the Tomb Raiderben semmiképp.
- GIGABYTE GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 (GV-N166TGAMING OC-6GD) Videokártya
- Nvidia Geforce RTX 3090 Founders Edition
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 3090 24GB
- 3 hónapos Sapphire Pulse AMD Radeon Rx 7900 XTX 24 GB, 33 hó garanciával!!
- Eladó GARANCIÁLIS ASUS Dual RTX 3060 TI 8GB OC / MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X 8GB LHR
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest