Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Jhonny06


Jhonny06
veterán

up

(#2) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Én is így csináltam csak én azt mondtam neki, hogy Mo.-n úgy sem tudok mit kezdeni az ajánlataikkal, le is vette azonnal.

(#3) leslieke


leslieke
Jómunkásember

Szuper! 5 perc alatt levették!

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#4) mind12


mind12
csendes tag

Hello,

köszi a segítséget, egy kis kiegészítés.

Az eszközöm Amazon.com-on volt regisztrálva és megkértek, hogy előtte migráljam át Amazon.co.uk-ra hogy le tudják venni a hirdetéseket. Ehhez be kellett állítanom egy nem létező angol címet a Manage Your Content and Devices/Settings alatt. Ezután sikeresen kikapcsolták a hirdetéseket (One time only, free of charge exception just for you bla bla után).

Melyik site alatt érdemes regisztrálva tartani az eszközt?

(#5) escsé


escsé
tag

Szia/sztok!

A leírásod alapján megcsináltam. Azaz egy kicsit más már az amazon menüje:
1. Maradt a régi
2. Lap alján jobb sarokban a Help
3. Középen Browse Help topics > bal oldali menü Need More Help? , ekkor megjelenik a jobb oszlopban az almenü és ott a Contact me ([link])
4. Itt az 1. pontnál Fire & Kindle. A 2. pontnál kitölteni a 4. pontnak megfelelően

Ezek után simán ctrl+c, ctrl+v -t használva folytattam a csetet, de elmondta miután ellenőrizte, hogy az angol amazonon kell megoldani és küldött egy linket, amivel cseteltem egy másik valakivel.
Lekérte, hogy mi a gép neve és ennyi. Helyi idő szerint vasárnap 10.00 -kor a játszóterezés után már nem is volt reklám.

Köszi az összefoglalót

[ Szerkesztve ]

(#6) hupee


hupee
csendes tag

Az komoly! Annak örömére, hogy mindenkinek sikerült leszedni a reklámot. Gondoltam megcsinálom én is.
Én azt kaptam, hogy természetesen leszedik, de akkor 10 GBP-ot kell fizetnem érte. Egyébként nem megoldható.

"We will be happy to remove the special offer from your device. However you will charged 10GBP from you payment card.
Will that be fine for you?"

Az tény, hogy most elég jó akcióban volt és úgy vettem Amazonról.

(#7) Tuomas


Tuomas
addikt

Mivel utóbbi időben nem érkezett sok hozzászólás, az az egy is arról, hogy nem sikerült, kétkedve kezdtem neki a műveletnek, de meglepetésemre azonnal, mindenféle kérdés nélkül levette a reklámokat, szólt, hogy kapcsoljam be a wi-fit és kész is. Aztán elmondta milyen fontos ügyfél vagyok és a többi bla-bla :DDD :C
Köszi a leírást! :R

We were here

(#8) Brsc


Brsc
újonc

Nekem is sikerült levetetni a reklámokat. Bár egy kicsit kellett vele vacakolni, mert át kellett migrálni az amazon.com-ról az amazon.co.uk-ra, illetve én is beállítottam egy kamu angol címet. Ezután minden akadékoskodás nélkül levették. :)

(#9) Zsocz


Zsocz
csendes tag

Elég lutri a dolog , de ha egy jófej ügyintézőt kapsz akkor ingyen leveszik a reklámokat, mindez szerencse kérdése csupán. :DD

(#10) Khelben


Khelben
nagyúr

Kösz a cikket, ez alapján sikerült leszedetni a reklámokat. Nem is a reklám volt gáz, hanem hogy minden bekapcsoláskor még fel kellett oldani a kijelzőt az olvasáshoz. Most meg csak kinyitom a tokot és már olvashatok is.
Én is kiegészítettem annyival, hogy Magyarországon vagyok, ahol nincs amazon.

[ Szerkesztve ]

(#11) QwerG


QwerG
tag

Köszönöm a leírást és a hozzászólásokat, ez alapján nekem is gyorsan és nagyon segítőkész módon azonnal leszedték a reklámokat. Annyival egészíteném ki én is, hogy az amazon.co.uk oldalon kellet kérni a reklámmentesítést. :C :R

(#12) Bobrooney


Bobrooney
senior tag

Köszi a cikket!
Nekem kicsit más volt, először az USA amazonról átirányítottak az angolra.
Az angol amazonon, azt mondta a supportos h usa van beállítva, írtam neki onnan küldtek ide, akkor válaszként írta, hogy adjam meg a pontos lakcímemet, miután megtettem ki is kapcsolta (Paperwhite3 készüléken) a reklámokat.

Mindegyik supportos nagyon rendes volt, le a kalappal.

(#13) tompa07


tompa07
csendes tag

Sziasztok.
Még mindig működik a reklámmentesítés.
Tegnap este minden gond nélkül levették a reklámot az új készülékemről.
Írta az ügyintéző a szokásos szöveget, hogy 10 GBP lenne az ára, de kivételt tesz, mert megvásároltam a készüléket.
Én már rögtön az amazon.co.uk oldalon próbálkoztam.
Nem kellett hozzá angol címre regisztrálni.
Semmi extrát nem kért az ügyintéző.
Nálunk 10 ezerrel drágább a reklámmentes verzió.
Hála a cikknek, megspóroltam ezt az összeget.
köszi.

(#14) useless


useless
aktív tag

Amazon.de-ről vásároltam a Kindle-t és ott pár perc alatt teljesítették a kérést. Chat helyett email ment a fentiekről.

És a válasz:

As requested, Special Offers have been disabled from your Kindle device.

Due to the circumstances, I have made a one-off exception to our normal policy and processed this request free of charge.

Please connect your device to a wifi network so that the changes will be synchronised and implemented on your device. If necessary please also perform a restart by pressing the power button of the device for 40 seconds continuously.

Ingyen megoldották :C :))

[ Szerkesztve ]

-۞- -۞-

(#15) matomn


matomn
csendes tag

Köszi a tippet, sikerült :)

Nadin, az ügyintéző ugyan ezeket írta nekem is mint ami a cikkben le van írva :D , és már végre reklámmentes a Paperwhite-om :)

(#16) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Köszi a cikket, nekem is sikerült! :)
Elkezdtem én is, mint a leírásban (amazon.com), de aztán átirányítottak az amazon.co.uk oldalra. A lényeg annyi, hogy várni kell, és úgymond "így vagy erőszakos". Ezután már magától feldobja, hogy kivételt tesz. ;)
Íme a beszélgetés:

"Me: Hi! I've heard that there's an option to remove the advertisements from my Kindle device as i'm not interested. I hope you can help me regarding this matter.
You're now connected to Chat partner neve from Amazon.co.uk
Chat partner neve: Thank you for contacting Amazon.co.uk Kindle support. My name is Chat partner neve. I am happy to help you today.​
I understand you wish to remove special offers on your Kindle device.
May I have your name, please?
Me: Yes, of course. My name is XYZ
Chat partner neve: Thanks, XYZ.
Are you referring to "XYZ's Kindle" device?
Me: Yes.
Chat partner neve: Thanks for confirming.
Please be informed, Kindle device are sold with and without Special Offers.
You can select whether to purchase a device with or without Special Offers.
For removing special offers on your Kindle device, you will be charged 10.00GBP at one time fee. ITT VÁRNI KELL!
I've checked and see that you have purchased the Kindle device with special offers from the retail store.
Due to the circumstances, I have made a one-off exception to our normal policy and processed this request free of charge.
As requested, Special Offers have been disabled from your Kindle device.
Please ensure that wireless is enabled on your device to complete the process of unsubscribing from Special Offers........

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#17) excalibur36


excalibur36
senior tag

Köszönöm a segítséget!
megcsináltam mindent úgy ahogy írtad.
Minden úgy történt gyakorlatilag szóról-szóra ahogy leírtad... :DD :D (csak nekem, csak most és csak egyszer...)

Az ember jellemét az határozza meg, hogy mit tart nevetséghesnek...

(#18) piocasember


piocasember
tag

Köszi srácok! Ez egy nagyon hasznos fórum! Két Kindle is van a családban, és én csak az újonnan vásároltra kértem, hogy szedje le a reklámokat, de ahogy nézem végül mindkettőről eltűnt. :) :R

(#19) Oldman2


Oldman2
veterán

Köszi az infókat, nekem most sikerült, gyakorlatilag gond nélkül reklámmentesíteni egy (mint az a Chat közben gyorsan kiderült) , eredetileg angol PW3-ast.

(#20) dlacko2004


dlacko2004
csendes tag

Hali!

Köszi az infót, hogy egyáltalán van ez a lehetőség. A reklámmentesítés továbbra is működik, nekem kb. kettő percbe tellett az egész a mai napon. Magyar cím volt megadva az Amazon.com-on, csak az eszköz típusát kérdezték - gondolom ellenőrzés céljából. Annyit leírtam még a chat-ben, hogy nálunk nincs lokalizált Amazon, plusz a tok nyitása után nem tudok egyből olvasni.

(#21) Quaresma


Quaresma
aktív tag

Sziasztok!

Szeretnék "reklámmentesíteni" egy Kindle 4 készüléket. Az olvasón már beléptem az amazon fiókomba. AZ amazon oldalán belépve azonban nem jelenik meg a leírásban szereplő "Kindle Help Home" opció, így nem is tudok tovább haladni. Tudja valaki esetleg, hol lehet a gond?:)

Ps: brunorbert

(#22) dlacko2004 válasza Quaresma (#21) üzenetére


dlacko2004
csendes tag

Üdv!

Az amazon.com főoldalán, kb. a legalján van a help menü, jobb oldalt. Aztán Need More Help és Contact Us. Onnantól a leírás szerint mehet.

(#23) guyver


guyver
senior tag

Csak jelzem, hogy nekem is megcsinálták ingyen. Bár nem elsőre, írták a chat-en, hogy jelezte valakiknek, aztán jött mail, hogy megcsinálták, aztán feldobott egy üzenetet az ebook, majd restart után nem volt több reklám.

Poco F3 & Gear S3

(#24) varsza


varsza
tag

Üdv, nekem egy levelem volt, amit amazon uk bejelentkezés alatt írtam, semmi válasz viszont egyszer csak (1 napon belül) kiírta a kindle PW3 hogy leszedték a reklámokat. Nem is kellett újraindítani. Azóta sem.
Köszönet a leirasért :R

(#25) vegyszer


vegyszer
addikt

Szia!

Én karácsonyi ajándék gyanánt egy Kindle Paperwhite 3 boldog tulajdonosa lettem.

Ma szántam rá magam, hogy leszedessem a reklámot.
Egy két menüpont nem pont ott/úgy van már.
De meglett valami hasonló.

Egy hölgy jelentkezett be.
Egy két sor a Ctrl+C Ctrl+V mondat köré.
Kérdezett a hölgy talán hármat:
-honnan vagyok,
-van-e több Kindle eszközöm,
-és most online az eszköz?

Jött is azonnal a válasz a készüléken, hogy levették a reklámot.

Az egész talán 5 perc alatt megtörtént

Köszönöm szépen a segítséget!

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#26) tlala


tlala
addikt

Igen, én is meg akarom köszönni ezt a topikot, nekem is 5 perc chat volt Abdullal, és megszabadított. :)
Ami miatt nagyon jól jött nekem a nyitás, hogy azóta a tokom kinyitása egyből indítja az olvasást, korábban a reklám miatt kézzel is fel kellett még oldanom.

[ Szerkesztve ]

(#27) Kalandor


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Először az amazon.com-on próbálkoztam, de azt írták, hogy a co.uk-re menjek, mert ott lett az eszköz vásárolva. Kb. azonnal írt valaki, nem kérdezgetett semmit, csak törölte és kész. Egy perc volt az egész.

Thank you, have a nice day :D

[ Szerkesztve ]

(#28) J.Cs. válasza Kalandor (#27) üzenetére


J.Cs.
tag

Sikerült nekem is. Kicsit más a menürendszer. Nincs már ott hogy "something else", de válasszatok ki bármit, s onnantól ugyan az. Kb 1 perc volt az egész.

(#29) HoryThePooh


HoryThePooh
aktív tag

Sziasztok, ma próbáltam meg a reklámmentesítést. Elvileg az ügyfeles azt mondta megcsinálta, de eltelt 6 óra és nem történt semmi. Wifi be van kapcsolva of course.
Mennyi idő múlva jött nektek üzenet a Kindle-re?

The one who has a true friend doesn't need a mirror :)

(#30) Bobrooney válasza HoryThePooh (#29) üzenetére


Bobrooney
senior tag

Szia!

Azonnal amikor mondta az ügyfélszogálatos.

(#31) HoryThePooh válasza Bobrooney (#30) üzenetére


HoryThePooh
aktív tag

Sikerült.
Elsőre nem tudom miért de nem tüntek el a reklámok. Most Mohammed urammal :DDD meggyőztük a rendszert. Mindkét Kindle reklámmentes, valóban percek alatt.
Köszi a Helpet! :C

[ Szerkesztve ]

The one who has a true friend doesn't need a mirror :)

(#32) huan válasza escsé (#5) üzenetére


huan
őstag

Sziasztok!
A 4.pontnál elakadok, mert a készülék kiválasztása után az alatta lévő 2. pontnál nem jelenik meg semmi. Csak nálam jelentkezik a hiba?
KÉP

(#33) HoryThePooh válasza huan (#32) üzenetére


HoryThePooh
aktív tag

olvasd el a 28. hozzászólást !
Bármit válassz amivel lesz chat lehetőség és ott írd le amit akarsz.
Welcome! ;-)

The one who has a true friend doesn't need a mirror :)

(#34) huan válasza HoryThePooh (#33) üzenetére


huan
őstag

:R

(#35) Silent77


Silent77
veterán

Köszönöm a cikket!
Nem volt több 1 percnél. :)
20$ lett volna, de most, csak nekem ingyen. ;)

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#36) Game-over


Game-over
aktív tag

Amazon.de oldalon nincs chat a Kindle-hez, ezért email ment nekik, és 2 órán belül meg is csinálták :)

Köszönöm a tippet!

(#37) shiftythefox


shiftythefox
csendes tag

Tudom régi cikk, de azért nem árt tudni, hogy még működik a dolog. Megkérdezték honnan írok, mondtam, hogy Magyarországról, utána beszélt áppör menedzsmenttel és jött a popup, hogy deaktiválták :D

--------------------------------------------------------- "One sword keeps another in the sheath."

(#38) FireFox1996


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Itt a reklám törlés link: [link]
Nekem 1 perc alatt megcsinálta.

Devices menü >> Tell us more-nál kell kiválasztani (Kindle E-Reader/Kindle Unlimited), és ott elindítani a chat-et

[ Szerkesztve ]

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#39) henny


henny
csendes tag

Nekem is sikerült, nagyon kedves és segítőkész volt az ügyintéző. :))

"A fényképezőgép a munkaeszközöm. Általa adok értelmet mindannak, ami körülvesz." /André Kertész/ | "A képek ott vannak, csak meg kell őket örökíteni." /Robert Capa/

(#40) acud


acud
csendes tag

hali,
nekem is nagyon kedves és segítőkész volt, viszont anélkül, h erre bármi utalást tett volna, közben megterhelték a számlám 10 GBP-al, amit csak a banki sms-ből tudtam meg...rá is kérdeztem, h ez most mi volt? azt mondta ennyi a költsége, de ne aggódjak már intézte is a visszatérítést, ami pár nap múlva megjelenik a számlámon...remélem így lesz :-)
üdv,

dobblerone von verrücktzeitliche paraidiotgesellschaft

(#41) pompelmo válasza Jhonny06 (#1) üzenetére


pompelmo
újonc

Nagyon köszönöm a leírást. Ma már ugyan egy kicsit más a felület az amazon.com-on, de gyorsan meg lehet találni a leírás alapján a megfelelő menüt, hogy a chat-hez jusson az ember. 3 percbe telt, mindenféle visszakérdezés nélkül első kérésre letörölte a reklámokat.
"Sikeresen lemondtam a különleges ajánlatokat és lemondtam a vele járó 20 eurós díjról." - csak ennyit írt. :)
Hálás köszönet! :R

(#42) Szbtms


Szbtms
csendes tag

Sziasztok!
Nekem is sikerült reklámmentesíteni egy Kindle Paperwhite 4-et.
Az 38. hozzászólásban lévő linket használtam, Devices fül, majd a Tell us more-nál a
Kindle E-reader
Kindle eBooks/Digital content
General question about Kindle books/Digital content
lehetőségeket. Lejjebb görgettem és a chat-et választottam. Ott megírtam majdnem ugyanazt a mondatot, mint ami a cikkben szerepel, de úgy kezdtem, hogy Magyarországról írok. Beköszönt az ügyintéző és elkérte az eszköz sorozatszámát. Amikor feloldottam a gépet, hogy megnézzem, már ott volt az üzenet, hogy ki lett kapcsolva. Ettől függetlenül megadtam neki. Kérte, hogy nézzem meg, hogy rendben van-e, írtam, hogy igen, köszönöm, majd fél perc múlva ki is lépett a chat-ből.
Köszönöm a leírást és a tapasztalatokat!

(#43) ILR


ILR
újonc

Sziasztok!

Megpróbálkoztam a reklámmentesítéssel, de azt írták az eszközöm az amazon.de oldalra készült, ezért nem tudnak segíteni. Ez azt jelenti, hogy az amazon.de oldalon is regisztrálnom kell a kindle-t?
Volt nektek ilyen?

Sajnos németül nem tudok, már a regisztrációnál falakba ütközök...

[ Szerkesztve ]

(#44) ILR válasza ILR (#43) üzenetére


ILR
újonc

Sikerült átváltani angolra. Én olyat találtam az amazon.de oldalon, hogy pénzért cserébe reklámmentesíthetek. Akiknek itt sikerült, milyen emailre, milyen szöveggel érték el, hogy levegyék a reklámokat?

Köszi

(#45) Game-over válasza ILR (#44) üzenetére


Game-over
aktív tag

Én emailt írtam nekik angolul (amazon.de), ha visszaolvasol nagyjából össze tudod rakni a levél tartalmát.

(#46) Dtamas82 válasza Game-over (#45) üzenetére


Dtamas82
csendes tag

Sziasztok, én most írtam nekik chaten a megadott szöveggel és 15 dollárt kérnek érte, fel sem ajánlotta az ingyenességet :(

(#47) Dtamas82 válasza Dtamas82 (#46) üzenetére


Dtamas82
csendes tag

Sikerült végül. Megkérdeztem, hogy GDPR-ral összhangban van-e hogy fizetnem kell. Aztán vártam.

(#48) kozi001


kozi001
csendes tag

Sziasztok, tök jól működik, a felület más, de a korábbi linkek alapján a chat-en pár percen belül megoldódott a gond. Köszönöm! :R

(#49) CoolBoy323 válasza kozi001 (#48) üzenetére


CoolBoy323
nagyúr

Engem elhajtott a chat, hogy amazon.de-ről származik a gép, ott kérjem. De ott meg nincs chat.

(#50) bugizozi válasza FireFox1996 (#38) üzenetére


bugizozi
őstag

Sziasztok!

Köszönöm a leírást, FireFox1996 hsz-ban található linken keresztül sikerült reklámmentesíteni az amazon.de-n vásárolt Kindle PW-t ingyen és bérmentve :R

VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#51) Oldman2


Oldman2
veterán

Újonnan vásárolt reklámos PW4, amazon.com Chat-en keresztül, nem volt 2 perc, gyakorlatilag kérdés nélkül levették a Special Offert...

(Oké, a Serial Number-t azt megkérdezték hozzá.)

(#52) Inestier


Inestier
csendes újonc

Ahogy a 38 és 42-es hozzászólásban leírták, úgy csináltam meg chat-en keresztül. Semmi akadékoskodás, egy serial szám megadása után leszedték. Nem mondott ilyet, hogy "amúgy fizetős lenne, de csak Neked, csak most ingyen megcsinálja".
Köszönöm a segítséget!

“Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.” Dr. Seuss

(#53) paolinho


paolinho
őstag

Világítsa már meg valaki az elmém legyen szíves!
Próbálkoznék a német Amazon-ról Mailboxde.com-os küldéssel érkezett olvasómról leszedni a reklámot. Írjátok a chat-et, az email-t, mint kommunikációs lehetőséget. De nálam a chat inaktív, email küldésre meg nem találok lehetőséget.
Valaki tudna nekem segíteni, hogy hová, és mit írjak?
Köszi előre is!

(#54) paolinho válasza paolinho (#53) üzenetére


paolinho
őstag

Okulásul itt is megosztom a mai történetemet az Amazon.de kapcsán, hátha jól jön ez még valakink a későbbiekben.

Az előzmény az, mint fentebb is olvasható, hogy bő 10 napja vettem 89.90 EUR-ért "reklámos" PW4-et a német Amazon-ról.

A reklám nem zavart volna, mert nem éreztem tolakodónak, azonban azzal csak később szembesültem, hogy a mágneses tok nyitásakor nem fog betöltődni a korábbi olvasás során lezárt oldal.

Ezért elkezdtem utánaolvasni a lehetőségeknek, amelyek esetleg reklámmentessé tehetnék a készüléket.

Tegnap bő 1 órán keresztül próbálkoztam az Amazon.com Chat vonalán, ahol két diszpécser mereven elzárkózott a problémám elől, a harmadik meg 20 EUR-ért szerette volna megoldani a bajomat.

Ugyan hitehagyottan, de Oldman2 tanácsára nulla némettel megszólítottam az Amazon.de-n a Jetzt chatten-en keresztül az egyik ügyfélszolgálatost. (Ezért a tippért külön köszönet Oldman2 :R ) Megjegyzem, ez csak akkor jön elő, ha németre van állítva az oldal nyelvezete.

Volt egy angol standard szövegem, amit Google fordítóval átpörgettem németre, ami nagyából így hangzott:
"Hi! I bought a device from Germany, but I live in Hungary, and I don't need the advertisments because these not usefull for me. Can you help me to remove the advertisments from the device?"

Ezt németre így fordította a Google:
"Hallo! Ich habe ein Gerät aus Deutschland gekauft, lebe aber in Ungarn und brauche die Werbung nicht, weil diese für mich nicht nützlich ist. Können Sie mir helfen, die Werbung vom Gerät zu entfernen?"

Na, és innentől, mint a medve, a nyuszika, és a halállista meséjében....jött egy "Ein moment" válasz, majd felugrott egy reklámmal kapcsolatos ablak a képernyőmre az olvasón, amit le kellett OK-zni.
Ezt követően jelezte az ügyfélszolgálatos, hogy megcsinálta, amit kértem. Mondta, hogy indítsam újra az eszközt, majd amikor jeleztem neki, hogy minden rendben, szép napot kívánt, és elköszönt. Az egész nem volt több, mint 5 perc az újraindítással együtt. :))

Szóval mostmár helyére került minden, már csak a tok megérkezését várom, hogy birtokba vehessem az eszközt!

Bevallom, nagyon kellemesen csalódtam az Amazon.de-ben. Nyilván kellett hozzá egy ilyen empatikus, segítőkész munkatárs is, de hát erről kellene, hogy szóljon az az ügyféllel való törődés.

[ Szerkesztve ]

(#55) Oldman2 válasza paolinho (#54) üzenetére


Oldman2
veterán

Köszi szépen a részletes leírást!
:R

Bízzunk benne egy ideig ez alapján más is gond nélkül le tudja vetetni készülékéről a reklámokat az Amazon Support segítségével.
:C :C :C

(#56) szpeti40 válasza paolinho (#54) üzenetére


szpeti40
addikt

Köszi, sikerült levetetni, írta, hogy amúgy ez 20 euro lenne, de nálam kivételt tesz és levette :D :R

Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi

(#57) paolinho válasza szpeti40 (#56) üzenetére


paolinho
őstag

Biztos szeretnek minket magyarokat! :)

Eddig engem még nem "izgattak" pénzdíj emlegetésével. Tegnap is volt egy ilyen irányú ténykedésem velük, ugyanis asszonykám részére is beruháztam egy PW4-be az Amazon.de - n, és ismét kb. 5 perc alatt levette a reklámot a chat-asszisztens.

[ Szerkesztve ]

(#58) Huszimo


Huszimo
újonc

Sziasztok!

Szintén .DE-től vásárolt kindle, írtam a support chatbe hogy nem értem miket dobál fel a kindle, de magyarul.. :D Visszaírtak, hogy hol vettem? Mondom online webáruház itthon. De nem tudok se angolul se németül, nem értem mi ez a sok idegen nyelvű ajánlás... 5 perc és levette őket :D :D :D :C

(#59) AeroDesignhu válasza Huszimo (#58) üzenetére


AeroDesignhu
csendes tag

most csináltam meg, szuper, sikerült, köszi!

(#60) DavidQ


DavidQ
tag

Köszönöm, sikerült levetetni a reklámokat, nem is problémáztak! Tőlem csak egy Serial Numbert kértek, majd rá 1 percre jött is az értesítés hogy törölték a reklámokat. :R

Nem minden kínai szirszar szar!

(#61) Oldman2


Oldman2
veterán

Arra figyeljetek (tudjátok), hogy ez a reklámmentes állapot csak a következő Factory Reset -ig marad fent, azaz pl. egy jövőbeni eladás előtt, a készülék ismét reklámos lesz.

Valójában nem a készülékről veszik le a reklámokat, hanem a készüléken jelenleg aktív Amazon fiókról.

(#62) gippazoid


gippazoid
senior tag

Sziasztok!

Ha nem Amazon-ról vennék egy készüléket, akkor is lehet próbálkozni a reklámok kikapcsoltatásával?

Gippazoid Novelties Inc.

(#63) Oldman2 válasza gippazoid (#62) üzenetére


Oldman2
veterán

Természetesen, sőt ha elsőre nem akarják levenni, nyugodtan lehet tovább próbálkozni.

Más ügyfél szolgálatos esetén, lehet más a kérés elbírálása.

(#64) s4hu|SyD^


s4hu|SyD^
addikt

Én is levetettem ma a reklámot igaz 2x kellett nekifutni. Az első ügyintézők össze-vissza passzolgattak egymás közt majd kaptam egy linket ahol csak a személyre szabott reklámokat tudtam kikapcsolni. Németül csináltam végig fordítóval, Németben élek, de annyira nem vagyok még jó. Azt mondtam, hogy a mágneses tok és a reklámokat miatt a könyv nem folytatódik ott ahol abbahagytam, valamint, hogy Magyarországon van használva.
Második nekifutásra angolul kezdtem majd a 2. hölggyel, akinek lepasszoltak, már németül írtunk és szó nélkül levette a reklámot. Majd további szép estét és ennyi volt! :C :R

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#65) csabi63


csabi63
senior tag

Levetettem én is a reklámot. Volt egy keringő, az USA Amazon átküldött a némethez, hogy a Kindle eredetileg onnan származik. (Nem tudtam, magyar webshop-ból vettem). Szóval chat a germánnal angolul, és 1 perc alatt eltűnt a reklám. Have a nice day:)

(#66) kokuszfej


kokuszfej
friss újonc

Gondoltam én is leírom a tapasztalataim, főleg arra fókuszálva, amik az eddigi hozzászólások alapján nekem nem voltak teljesen egyértelműek, hátha más is így van vele. Szóval jelenleg úgy áll a helyzet, hogy ezt az egész reklámeltávolítást már automatizálták, szóval a chatbox először végigvisz egy automatikus kérdezz-feleleken, ami után ad egy linket, ahol ki tudod kapcsolni a reklámokat, természetesen pénzért...
Na már most én erre ránéztem, de nem találtam a device alatt a special offers részt, majd mint egy kis guglis keresés után rájöttem, azért nem találtam, mert az én készülékemnél ez hiányzott, nem tudom ez egyéni hiba volt-e, vagy a készülék verziójához kötött dolog, de a lényeg, hogy ez nem volt meg, szóval magamnak nem tudtam volna kikapcsolni, még fizetve sem.
És akkor az ügyfélszolgálatosok. Először a .com részen próbálkoztam, mivel korábban már ott volt fiókom az amazon prime miatt, a kindle-t is oda regisztráltam, itt az első asszisztens közölte, hogy 15-20 dollárért lehet csak levenni a reklámokat, majd miután mondtam, hogy talán később, azért elküldte a linket, ha később meg akarnám csinálni, ami mint kiderült, ugyanoda dobott vissza, ahol már az elején elakadtam, szóval hogy kapcsoljam ki magamnak az automata felületen.
Eztán átmentem a .de német felületre a fenti pozitív tapasztalatok alapján, ahol a nagyon udvarias és amúgy segítőkésznek ígérkező asszisztens a készülékszám alapján azt mondta, hogy mivel a .com felületen van regisztrálva, ezért velük vegyem fel a kapcsolatot, szóval vissza lettem pattintva az angol oldalra.
Szóval visszamentem az előző felületre és már úgy voltam vele, hogy ha nagyon muszáj, fizetek is, de meg fogom mondani, hogy nálam nem jelent meg a special offers rész, szóval én magamnak nem tudom kikapcsolni és ha már mindenképp nekik kell, hátha ingyen leszedik így, de legnagyobb meglepetésemre a következő asszisztens nagyon rendesen egyből kérdés nélkül tök ingyen leszedte, szóval max pontot adtam neki, hiszen spórolt nekem 15-20 dollárt. :DD
Szóval a lényeg, ami itt annyire talán nem volt kiemelve, hogy akár ugyanannál az ügyfélszolgálatnál is meg lehet próbálni többször is, szerintem egy ekkora cégnél legalább 100 ember dolgozik egyszerre, szóval nincs rá nagy esély, hogy ugyanahhoz kerülsz vissza, aztán az egyik csak hajlandó segíteni (ha meg nem akartok ezzel vesződni, a fizetős rész elvileg már enélkül is könnyen elvégezhető, már ha nincs hiba, mint nálam).
Utószónak még annyit, hogy egyébként olvasgattam neten és ez messze nem olyan magyar dolog, mint hisszük, redditen is vannak posztok erről, szóval szerintem az amazon az egész világról hozzá van szokva, usában pl azzal lehet érvelni, hogy gyereknek lesz a kindle és nem akarod, hogy a reklámok negatív pszichés hatással legyenek rá, meg ilyenek... :DD

(#67) MrTwister


MrTwister
őstag

amazon.de chat-es ügyintéző szó nélkül levette, kb. 2 perc volta az egész. Köszi Jhonny06 :R

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966

(#68) joelke HU


joelke HU
senior tag

És még mindig működik a dolog 2024-ben is. Hurrá!

Én a .com-on próbálkoztam, elsőre meg is lett. Először nekem is az automata chat azt javasolta hogy menjek az fiókomba és ott pénzért kikapcsolhatom. Rányomtam a további segítség kérésre és akkor egy indiai nevű emberkének is elküldtem hogy magyar vagyok és szeretném kikapcsolni a reklámokat.
Persze ő is elküldte a sablon szöveget hogy ez egyébként 20 dollár vagy font - már nem is tudom - lenne, de mivel értékes vásárló vagyok, természetesen ingyen megcsinálja.
A fiókomba csak egy kindle van, leírta az eszköz nevét, hogy ezen akarom-e. Mondtam yes, pár másodpercet molyolt vele és aztán kiírta a ketyere, hogy kikapcsolva a reklám. Nem is kellett újraindítás sem. Szuper.

Motorola G51

(#69) Oldman2 válasza joelke HU (#68) üzenetére


Oldman2
veterán

Mindig ott intézik, ahol a készülék vásárolva lett.

Csak ez a legtöbb esetben nem tudja az aktuális tulajdonos.

Ha a német Amazon-ról lett vásárolva, akkor a német (DE), ha az USA Amazonnál, akkor az amerikai (COM) domainen kell/lehet elintézni a reklámmentesítést.

(#70) baal-amiga válasza Oldman2 (#69) üzenetére


baal-amiga
senior tag

Működött nálam is, .co.uk felületen, a .de nem ment. Fizettetni akart velem 10 fontot, de mondtam, hogy az nekem túl sok :D "I'll ask my lead" aztán visszatért pár perc múlva, hogy csak nekem levette.
Köszi az útmutatót! :R

"God is dead" - Nietzsche, 1882 - "Nietzsche is dead" - God, 25 August 1900 ------ > Eladó óráim HA-n: https://shorturl.at/zHJW8

(#71) Oldman2 válasza baal-amiga (#70) üzenetére


Oldman2
veterán

Ez a „megszokott processz”...

„Csak neked, csak most” mindig leveszik.
:K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.