Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#54) paolinho válasza paolinho (#53) üzenetére


paolinho
őstag

Okulásul itt is megosztom a mai történetemet az Amazon.de kapcsán, hátha jól jön ez még valakink a későbbiekben.

Az előzmény az, mint fentebb is olvasható, hogy bő 10 napja vettem 89.90 EUR-ért "reklámos" PW4-et a német Amazon-ról.

A reklám nem zavart volna, mert nem éreztem tolakodónak, azonban azzal csak később szembesültem, hogy a mágneses tok nyitásakor nem fog betöltődni a korábbi olvasás során lezárt oldal.

Ezért elkezdtem utánaolvasni a lehetőségeknek, amelyek esetleg reklámmentessé tehetnék a készüléket.

Tegnap bő 1 órán keresztül próbálkoztam az Amazon.com Chat vonalán, ahol két diszpécser mereven elzárkózott a problémám elől, a harmadik meg 20 EUR-ért szerette volna megoldani a bajomat.

Ugyan hitehagyottan, de Oldman2 tanácsára nulla némettel megszólítottam az Amazon.de-n a Jetzt chatten-en keresztül az egyik ügyfélszolgálatost. (Ezért a tippért külön köszönet Oldman2 :R ) Megjegyzem, ez csak akkor jön elő, ha németre van állítva az oldal nyelvezete.

Volt egy angol standard szövegem, amit Google fordítóval átpörgettem németre, ami nagyából így hangzott:
"Hi! I bought a device from Germany, but I live in Hungary, and I don't need the advertisments because these not usefull for me. Can you help me to remove the advertisments from the device?"

Ezt németre így fordította a Google:
"Hallo! Ich habe ein Gerät aus Deutschland gekauft, lebe aber in Ungarn und brauche die Werbung nicht, weil diese für mich nicht nützlich ist. Können Sie mir helfen, die Werbung vom Gerät zu entfernen?"

Na, és innentől, mint a medve, a nyuszika, és a halállista meséjében....jött egy "Ein moment" válasz, majd felugrott egy reklámmal kapcsolatos ablak a képernyőmre az olvasón, amit le kellett OK-zni.
Ezt követően jelezte az ügyfélszolgálatos, hogy megcsinálta, amit kértem. Mondta, hogy indítsam újra az eszközt, majd amikor jeleztem neki, hogy minden rendben, szép napot kívánt, és elköszönt. Az egész nem volt több, mint 5 perc az újraindítással együtt. :))

Szóval mostmár helyére került minden, már csak a tok megérkezését várom, hogy birtokba vehessem az eszközt!

Bevallom, nagyon kellemesen csalódtam az Amazon.de-ben. Nyilván kellett hozzá egy ilyen empatikus, segítőkész munkatárs is, de hát erről kellene, hogy szóljon az az ügyféllel való törődés.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.