Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz arty #69 üzenetére

    Ha a kacsa kötekszik, attól még nem a víz a hülye ;)

    Segítek kicsit: ha elkezded egy játékban lefelé kapcsolgatni a beállításokat Ultráról, akkor az első körben rengeteg FPS-t lehet nyerni nagyon limitált látványbeli veszteség mellett. Ezért hülyeség olyanokat pufogtatni, hogy 65W-ból nem jön ki 265W látvány - persze, hogy nem, de nem is ez a cél, hanem az, hogy a 265W-os látványból ne kelljen drasztikusan sokat engedni, megmaradjon a game eredeti karaktere és bizonyos fokig a szépsége. Az 1080p + Medium most valami ilyesmi - 10-12 éve meg a 720p + Medium volt hasonló. Szerintem az első APU-k hasonlóan birkóztak meg azzal a szinttel, mint most az 5700G az 1080p-vel.

    RAM-sávszél: nekem nem fájna egy forrasztott megoldás sem, de mondjuk dual channel helyett quad channel memóriavezérléssel ezt jóval egyszerűbben meg lehet oldani. No meg az RDNA3-ban ott van az Infinity Cache is.

    "We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés