- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- MasterDeeJay: H110-es lapban 10.gen Comet Lake működhet?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Másik nézőpontból:
FPS limit és V-sync nélkül játszottam hosszú évekig, 200-300FPS-es tartományban 60Hz-es monitron.
CPU limit esetén képes volt akár 20-30%-al több FPS-t hozni a HT, kb.: ennyi is volt az összes érdeme.
De a játszhatóságnak nem tett igazán jót, mert a kép törés onnantól teljesen egyenletlenül oszlott el a képernyőn, ami miatt sokkal alacsonyabbnak érződött az FPS mint amit a számláló mutatott. Ezen kívül idegesítő volt, hogy karakterek mozgása, tűz animációk akadoznak.HPET-el ezek az időzítési problémák teljesen nullázhatók, csak ugye intelen nem működik rendeltetés szerűen a kommunikáció a timer(PCH) és a CPU között, ha be van terhelve a DMI interface, Így inkább a HT-t kapcsoltam ki, majd éveken keresztül nem pazaroltam a pénzt HT-s processzorra.
Ryzenen meg lehet tenni, hogy a csipszet ne csináljon mást, csak a HPET kódokat küldje/fogadja és minden más hardver a CPU-ba legyen bekötve. Van lehetőség teljesen szaggatás mentesen játszani 200-300FPS-el.
Remélem picit árnyaltam a képet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- nVidia tulajok OFF topikja
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 25
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- Windows 11
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest