Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:28:49

LOGOUT.hu

Mate 20 pro témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3551) Mindreader


Mindreader
tag

Hihetetlen, de már vissza is érkezett a telefonom (hétfőn küldtem el). Komplett, új készüléket kaptam dobozostól minden tartozékával együtt (a régi tartozékait nem küldtem el), letesztelve. Természetesen BOE kijelzős.

(#3552) Emu válasza gergotakacs (#3547) üzenetére


Emu
őstag

Végül nem ezt rendeltem, hanem egy vékony szilikon/műbőr kombinációt. Figyelem a fórumot, hátha lesz egy olyan típus ami több embernek is bejön.

(#3553) vasi89 válasza Emu (#3460) üzenetére


vasi89
addikt

Ezt tudom ajánlani.

@Mindreader: Egyből a Huawei szervizbe küldted?

[ Szerkesztve ]

(#3554) gergotakacs válasza Mindreader (#3551) üzenetére


gergotakacs
tag

Hol vetted? Milyen garanciával?

(#3555) Bambusznád válasza vasi89 (#3548) üzenetére


Bambusznád
tag

Mindenhogy béna az ügy. Ha azt mondanák január elején lesz, akkor megvárnám. De így, hogy az se tudni mikor lesz, meg egyáltalán mennyiért. Nem tudom. Pedig már úgy beleéltem magam. :O

(#3556) Mindreader


Mindreader
tag

Az edigitaltól vettem. A helyi postára vittem be, ott kitöltöttem egy Huawei hibabejelentő lapot, kaptam egy borítékot és abba tettem bele a saját dobozában. Csak a számlát mellékeltem.

Mostanában vártam volna valami emailt hogy átvették javításra. Ehelyett jött egy SMS ma a postától hogy xy számú csomagja már a kézbesítőnél van. Nem is értettem milyen csomag. Rá egy órára már itt volt a telefon az asztalomon.

(#3557) Mindreader


Mindreader
tag

Kicsit azért sajnálom a régit. Feltételezem ezeket akksi eltávolítás után egy az egyben bezúzzák...

(#3558) vasi89 válasza Bambusznád (#3555) üzenetére


vasi89
addikt

Nekem a huawei szervizben csereutalványt is emlegettek... Ha tényleg azt adnak akkor leszek igazán boldog h se pénz se telefon :U de amíg nincs visszajelzés inkább nem is gondolok erre az opcióra.

@Mindreader: vagy azt amit az Apple, megjavítják és utána garis probléma esetén Ők is refurb készüléket adnak. De ezzel nincs is gond, ha jó kijelző kerül beléjük.

[ Szerkesztve ]

(#3559) Krinyo


Krinyo
senior tag

Ezt a hacket mindenkinek ajánlom, akit idegesít, hogy fentről lehúzva az ujjadat sokszor a HiSearch jön be...

[link]

(#3560) NY_A válasza Krinyo (#3559) üzenetére


NY_A
őstag

Épp akartam kérdezni hogy valaki tud-e magoldást. :)

(#3561) xedamen válasza NY_A (#3560) üzenetére


xedamen
senior tag

Annyi, hogy nem visszacsinálható, ha jól emlékszem :U

(#3562) Pongi1975 válasza Krinyo (#3559) üzenetére


Pongi1975
tag

Pár napja linkeltem:

[link]

Rendszer visszállítással újra aktíválható.

Ha lesz egy kis időm, megcsinálom, hogy ki-be lehessen kapcsolni.

[ Szerkesztve ]

(#3563) Krinyo válasza Pongi1975 (#3562) üzenetére


Krinyo
senior tag

Bocsi, átpörögtem rajta...

(#3564) Skynet258


Skynet258
veterán

Megjött a MOFI tok Aliról, ha esetleg valakit érdekel némi képanyag és pár sor. ;)

https://geekpulse.hu

(#3565) WiZARD


WiZARD
addikt

Én többek közt ezt a tokot vettem, és használom.
Jó a fogása, tapintása (köze sincs bőrhöz inkább valami puha, de kellemes gumi szerű a közepe), védelemben kb annyit nyújt mint a többi tok. (kivéve oldalt, de cserébe minimálisan növeli csak a telefon méretét)

Jött egy ilyen is, de egyelőre a másik jobban tetszik, igényesebb.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#3566) KaitouP


KaitouP
veterán

Megjött a múlt hét pénteken feladott készülékem a szervízből. Új IMEI szám, BOE panel. Tesztelték a készüléket, ezt nem csak a munkalapról és a megbontott készülék dobozból nyilvánvaló, hanem abból is, hogy egy full retek ujjlenyomat a készülék képernyője. Grat szervíz: [link] Mennyibe fájt volna a dobozba visszarakás előtt megtisztítani a készüléket, hogy egy minimális igényességet tapasztaljon a user?
Valamint pls, nem kellene egy email -t küldeni legalább a szervízelés állapotáról, problémamegoldásról, vagy minimum annyit, hogy "nálunk van a telód, dolgozunk rajta?"

Én ugye itteni tanács hatására a dobozában, az összes tartozékkal küldtem vissza, és nem is küldték vissza a tartozékokat extraként, se nem mást kárpótlásul.

Mindegy, szarok bele, a készülék azért működik rendesen, eddig minden oké vele. Remélem ez volt az első és utolsó szervizeltetésem a telefonnal.

Emlékeim szerint amúgy az előző készülék dobozán szerepelt hogy DS (dual sim), amit kaptam, azon meg nem. Ettől függetlenül ez is dual sim képes készülék? (Memcard helyére mehet egy másik sim?)

+ Vodafone felé kell valamit jeleznem, hogy új készüléket kaptam, és más az IMEI?

[ Szerkesztve ]

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#3567) Skynet258 válasza KaitouP (#3566) üzenetére


Skynet258
veterán

Mi a kódja: LYA-L29 vagy LYA-L09?

https://geekpulse.hu

(#3568) KaitouP válasza Skynet258 (#3567) üzenetére


KaitouP
veterán

LYA-L29

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#3569) Skynet258 válasza KaitouP (#3568) üzenetére


Skynet258
veterán

Akkor ez Dual-SIM. :K

https://geekpulse.hu

(#3570) KaitouP válasza Skynet258 (#3569) üzenetére


KaitouP
veterán

Akkor remek. :))

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#3571) jani70 válasza WiZARD (#3565) üzenetére


jani70
aktív tag

Az első tokot amit linkeltél,az van mate 20 pro-ra is? Mert a fotók alapján sima mate 20-ra van!

(#3572) Skynet258 válasza jani70 (#3571) üzenetére


Skynet258
veterán

Választható a Mate 20 Pro is szóval van... nem mindig fotózzák be a külön készülékekhez tartozó tokokat.

https://geekpulse.hu

(#3573) Mindreader


Mindreader
tag

Én az eredeti ablakos Huawei bőrtokot vettem meg hozzá az Ali-ról 10$-ért. Kb 10-et adott el belőle az eladó aztán le is vette.

(#3574) arti1121


arti1121
senior tag

sziasztok

vett valaki közületek a napokba vagy a héten a vodafontol készüléket? milyen kijelzövel árulja a vodafone a m20 prot?

Sunwayman C20C, C22C, C23C, V60C, OLIGTH SR52UT, Nitecore HC65, MH20GT, HC65, TIP, TUP....TIP2

(#3575) Mindreader válasza KaitouP (#3566) üzenetére


Mindreader
tag

Én már megtanultam hogy tartozékot visszaküldeni teljesen felesleges, mert az átalában utána nincs meg.

(#3576) ravebp válasza NY_A (#3560) üzenetére


ravebp
senior tag

Igen másik launcher :)

Rave

(#3577) Eli577


Eli577
senior tag

Annak aki esetleg kijelzőprobléma miatt (vagy mondjuk bármi más miatt 😁) gondolkodik a szervizen, egy kis tapasztalat:
Múlt hét pénteken kértem háztól házig szállítással a szolgáltatást. Hétfőn elvitte délelőtt az MPL, ma pedig már vissza is kaptam. Kicserélték a készüléket, nem tököltek (probléma egyébként a klasszikus kijelzőzöldülés volt).
Szóval teljesen meg vagyok elégedve velük. Aztán remélem, hogy ez nem kezd el zöldülni ;]

@Ghostpetya:
A telefon mondjuk nálam is csupa ujjnyomat volt, és az meg külön vicces volt, hogy az MPL futár hív délelőtt hogy meghozta a telefont, nem is értettem először, hogy miről beszél, aztán leesett, hogy a szervizes készülékről beszél. A furcsa az volt a dologban, hogy a Huawei-től nem kaptam semmilyen értesítést előzetesen, hogy elkészült a telefon, és küldik.
Kommunikációban és az ilyen aprosagokban, mint a készülék letakarítása, azért fejlődhetnek még.

[ Szerkesztve ]

(#3578) spartan44 válasza Eli577 (#3577) üzenetére


spartan44
tag

Helló!

A háztól-házig garanciát hogyan igényelted? E-mailben vetted fel velük a kapcsolatot vagy telefonon?
Mit küldtél el nekik? Csak a telefont (a töltő, USB-C kábel és a fülhallgató nélkül), eredeti dobozában? Számlát is mellékelted? (Az eredetit vagy egy másolatot?)

(Bocs, tudom, sokat kérdezek. :D )

(#3579) ravebp válasza gereke (#3535) üzenetére


ravebp
senior tag

Hat ohom nekem se válaszol senki de amennyire utána tudtam olvasni a screen cast és a mirror link vmi olyasmi, ami elég nehézkesen vagy sehogyse működik a huaweinel...

Rave

(#3580) NY_A válasza ravebp (#3576) üzenetére


NY_A
őstag

Másik launchert nem szeretnék használni. A Mate 9-ig volt egy pár okostelefonom, és mindegyiken nova launchert használtam. A Huawei volt az első amelyiknél tökéletesen elégedett voltam a gyári megoldással, nem volt szükségem másra. Ez a 20 esetében is így van, emiatt nem teszek fel plusz applikációt. Ha ez így, vagy csak végleges letiltással oldható meg akkor inkább együtt élek vele. :)

(#3581) Emu válasza vasi89 (#3553) üzenetére


Emu
őstag

Rendeltem ebből is egyet :R

(#3582) Eli577 válasza spartan44 (#3578) üzenetére


Eli577
senior tag

Van ez a HiCare nevű alkalmazás a telefonon, abban van egy szervizes rész, és ott munkaidőben live chat-en keresztül egyeztettem velük. Előzetesen kellett nekik az IMEI szám, gyári szám, én küldtem egy-két fotót is a zöldülésről, illetve a vásárlás dátuma. Még e-mailen jött egy megerősítés, és utána vitte a futár. A futárnak pedig komplett csomagot adtam, a telefont, tartozékokat, eredeti dobozban, számlát másolatban és a jótállási jegyet.

Egyszerű, kényelmes és gyors volt, leszámítva azt, hogy a visszaküldésről nem értesítettek előzetesen.

[ Szerkesztve ]

(#3583) xedamen válasza ravebp (#3579) üzenetére


xedamen
senior tag

A Mirror Link az egy USB kábelen keresztüli AUTÓS kapcsolat. Huawei-ek közül ha jól tudom csak P10 volt támogatott, de van a Mirror Link-nek egy hivatalos oldala. Nem tudom, hogy Android Car megy-e... A screen cast tökéletesen működik, akár csak a kijelző tükrözése, akár a Huawei Easy Projetion-t használva. Korábban videót is tettem fel a működésről. Attól, hogy a gyári videó app nem tamogatja a DNLA kapcsolatot, mint a Samsungok, attól még külső appal (VLC Player pl) simán lehet videót TV-n vagy Google Chrome Cast-en lejátszani, ha nem akarod az egész kijelződet tükrözni. De ezt korábban is leírták már páran, több appot is ajánlottak.

(#3584) dudu98


dudu98
tag

Üdv mindenkinek! Én is beálltam a M20 pro userek sorába és szerencsére első alkalommal BOE kijelzővel szereltet kaptam. Eltelt körülbelül egy hét és van egy nagyon furcsa dolog, amit megfigyeltem. Az első pár napban intenzíven használtam a telefont és egy 6 órás kijelző időt produkált. Aztán egyszer visszavettem a használatból és 50 órán keresztül bírta a készülék 3 órás kijelző idővel. Most meg 1,5 óra kijelző idő után 40%ot merült ami nagyon sok szerintem.
Hozzáteszem az se normális, hogy este merül 12%, úgy hogy nem használ semmit se.
Mitől lehet szerintetek? :R

“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”

(#3585) etnies válasza spartan44 (#3522) üzenetére


etnies
senior tag

Soha ne vásárolj náluk. Tróger banda.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3586) sayCet válasza spartan44 (#3522) üzenetére


sayCet
aktív tag

Postán add huawei szervizbe. Emlekeim szerint vannak a postan Huawei postapontok.

Tyger! Tyger! burning bright In the forests of the night, What immortal hand or eye Could frame thy fearful symmetry?

(#3587) djbelo


djbelo
senior tag

Nekem is ma megjött! BOE kijelzővel :) Egy az egyben cserélt mindent a szerviz. Teljesen új készülék.

(#3588) vasi89 válasza dudu98 (#3584) üzenetére


vasi89
addikt

be van kapcsolva a mobiltárca? Akkor azthiszem hiába nem töltöd 2 napig, éjfélkor nullázódik az összes számláló. Legalábbis nekem ez tűnt fel, hogy a kijelzőidő is ilyen 10-20 percet mutat másnap reggel holott este azon néztem videókat de csak azt mutatja amíg bebuszoztam a melóhelyre.

(#3589) Eagl3 válasza dudu98 (#3584) üzenetére


Eagl3
veterán

Akkumulátor használatban mit jelez, mi merítette? Indítsd újra a telefont, ha így is nagyon merül, akkor gari.

(#3590) dudu98 válasza vasi89 (#3588) üzenetére


dudu98
tag

Bocsi, de a mobiltárca az mit takar? :DDD
Igazából a Messenger alkalmazás és a Viber szokott futni a háttérben, de gyakran megfigyeltem azt is, hogy a készülék magától kilövi az alkalmazásokat. Első 3 napban kaptam egy csomó figyelmeztetést, hogy valamelyik alkalmazás meríti az akkut és akkor manuálisan kilőttem azokat. Most nem figyelmeztet, szimplán fut a háttérben. De nem hiszem, hogy ettől a 2 alkalmazástól merülne este ennyit a telefon.
Most mondjuk azt írja, hogy 3 óra a kijelző idő és van hátra 14 óra üzemidő. Tegnap reggel vettem le a töltőről.
Remélem ez csak az AI miatt van, hogy felméri hogyan és mennyit használom a készüléket és úgy optimalizálja az akkuidőt.

“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”

(#3591) ravebp válasza xedamen (#3583) üzenetére


ravebp
senior tag

Köszönöm a kimerítő választ. Tudom mi a kettő között a különbség. Annyit írtam h Huaweien egyik sem működik általában. Mate 20 még nem tudtam kipróbálni autóban. Nekem a screen cast alapból nem megy csak 3rd party appal. A beállítások menüből csinálva nem találja a Philips android tvt. Samsung AL ezek a dolgok simán mentek.

Rave

(#3592) xedamen válasza dudu98 (#3590) üzenetére


xedamen
senior tag

Nekem is nagyon változatos az akksi idő. Előző Mate 20 Pro (még a csere előtt) eléggé merült néha, de nem jöttem rá miért, az ugye 2 hétig megvolt. Nagyon durva viszont, hogy néha egyáltalán nem merül készenlétben, elég jól optimalizálták.
A mostani készülék jól bírja, hosszú készenlét és elég korrekt kijelző időket hoz. 4G/Wi-Fi felesben, sok Spotify bluetooth eszközökön, fényerő átlagban 40-50% körül, folyamatos mobiltárca (NFC+Simple), én is a Messenger-t püfölöm egész nap, viber, whatsApp, és egyéb GPS-t használó chat appok.
Én azt vettem észre, hogy éjjel az Instagram szeret soka tenni készenlétben... Folymatosan ébren van és eszik.

Elmúlt 4 nap:

[ Szerkesztve ]

(#3593) dudu98 válasza xedamen (#3592) üzenetére


dudu98
tag

Akkor most ez szoftveres gond vagy nem jó az akkumulátor? :F

“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”

(#3594) vasi89 válasza dudu98 (#3590) üzenetére


vasi89
addikt

digitális egyenleg lesz a neve, mobiltárcának ios-en hívják :D egyébként a .122es frissítéssel került a rendszerbe, tudod figyelni, hogy melyik alkalmazást napi hány órán keresztül használsz.

[ Szerkesztve ]

(#3595) dudu98 válasza vasi89 (#3594) üzenetére


dudu98
tag

Nagyon szépen köszönöm! :B :R

“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”

(#3596) xedamen válasza ravebp (#3591) üzenetére


xedamen
senior tag

Nekem tökélesen megy a Screen Mirroring, ahogy említettem (OLED LG B7), úgyhogy a hiba nálad lesz. Samsung TV-n is kipróbáltam már, ott is ment az Easy Projection és a Mirroring is.

Ezt próbáltad?
Vagy ezt esetleg?

Screen Mirroring-hez nekem is ki kell választanom a TV menüjében, azt, hogy "Screen Share", akkor az készen áll a fogadásra és utána mehet telefonon. Keress rá a TV-d típusára és hogy Screen Mirroring. Nincs jobb ötletem, nem szeretem a Philips-eket a furcsa menüjük miatt, így sajnos tanácsot sem tudok adni, hogy hol keresd. Amit te hiányolsz, az nem Screen Mirroring, hanem a Samsungoknál volt egy olyan gomb ami DLNA-n kiküldte a TV-re a tartalmat. Nem értem, hogy miért nem midegy, hogy Huawei Video lejátszót nyitod meg vagy VLC-t.

És kérlek ne írd azt, hogy "Huawei-eken egyik sem működik" mert csak neked nem megy a Screen Mirroring.
Idióta videóm a működésről

(#3597) ravebp válasza xedamen (#3596) üzenetére


ravebp
senior tag

Igen ezért kell a 3rd party app, mert nem lehet a tv-t máshogy "ready for cast" állapotba tenni sajnos. Bár megjegyzem ez tényleg Huawei sajátosság, mert más típusokkal simán megy. A dnla a galériában nyílván megszokás kérdése, én szerettem spec. hogy ott virított a gombja. Az android auto jobban frusztrálna ha nem menne, mert az olyan funkció, amit terveztem használni a future kocsiban :)

Rave

(#3598) xedamen válasza dudu98 (#3593) üzenetére


xedamen
senior tag

Valószínűleg szoftveres... Vagy valamelyik app még nincs optimalizálva a procihoz vagy android 9-hez. Így is átlagon felüli az akkumulátor, de nem is szabad 8-9 órákat elvárni tőle. Persze, hoz annyit, ha nincs benne SIM, Wi-Fin tolod otthon 5% fényerőn. De ez a laboratóriumi körülmény, nem a valós, mikor süt a nap, cellákat keres a telefon, blablabla.

Nézd meg, hogy a Settings - Battery- Batery usage alatt melyik szoftver tűnik ki a tömegből.

Vasi89: Nem nullázódik szerencsére éjjel az akksi mérő.

(#3599) dudu98 válasza xedamen (#3598) üzenetére


dudu98
tag

Most jelenleg ez a helyzet



[ Szerkesztve ]

“Felix, qui potuit rerum cognoscere causas”

(#3600) uhuatti


uhuatti
újonc

Azoknak, akik még nem vásárolták meg a készüléket, a saját tapasztalataim alapján: Ne vásárolják meg!
Oka: tegnap kaptam meg a 4. készüléket 3 héten belül. Mindegyik LG paneles volt és zöldült, tegnap már le sem szedtem róla a fóliát, be sem üzemeltem rendesen. Nincs időm napokat eltölteni a beállításokkal, utazgatással, csereberével (már így is belefáradtam az állandó futár várásba, stb. ez nem egy 330000 Ft-os készüléktől elvárható szint!!! Ez még gagyitól is túlzás lenne!!!). Első telót edigitálnál vásároltam, előrendelőként, majd a 3. készülék után (ami, mármint a 3. készülék nem csak zöldült, de egy csík is látható volt a bekapcsoló gomb alatt olyan 1,5 cm hosszan benyúlva a kijelzőbe) kiderült, hogy nekik csak LG paneles van, ekkor visszakértem a pénzem (s buktam az "ajándék" órát). Korrekten lerendeződött az ügy, olyan 2-300 km kocsikázás és stb után. Nagyon szerettem volna ezt a készüléket, ezért megrendeltem az euronics-nál. Megjegyzésben kértem, hogy csak Boe kijelzőset küldjenek, gyári bontatlan fóliás csomagban. Tegnap megkaptam, nem fóliás dobozban és nem Boe kijelzővel (be sem üzemeltem normálisan, visszatettem a dobozba, amúgy látható volt a zöldülés már ekkor is). Az, hogy nem küldtek vele számlát, megérkezése-pótlása elvileg folyamatban van, csak hab a tortán! Mert addig vissza sem igen tudom vinni, pedig ez lesz. KP-ben pedig nem akarják visszaadni a pénzem, mondtam nekik, hogy majd rendőrt hívok! :) Az Euronics ügyf.szolg-al beszélve kiderült, hogy nekik is csak LG kijelzős van, kérdeztem Tőlük, hogy akkor miért küldték el?!!! Legalább ne tudták volna, kevésbé bosszantana. Beszéltem a Huawei ügyfélszolgálattal, kérdezték, hogy nem várok vele, hátha nem zöldül? Mondtam nem, háromszor már vártam. De érdemben segítséget nem ajánlottak. S pont attól kímélném magam (mert én nem értek a kijelzőkhöz), hogy mondjuk fél év múlva beégve a zöld a panelbe, szervizeltetni, hetekig készülék nélkül lenni és maszatosan, esetleg karcosan visszakapni (ilyen ben már volt részem) egy 330000 Ft-os készüléket... hát NEM. Úgy hogy megköszöntem a Huawei ügyfélszolgálatnak, hogy sikeresen áttereltek a Samsung Galaxy S9+ készülékhez. 256 GB tárhellyel, 100000 Ft-al olcsóbban meg is rendeltem. S nem a következő években vásárolok legközelebb Huawei készüléket!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.