Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán

a szívatóval valószínűleg nem lesz gond, más lehet az oka a leírt problémáknak.
azért gondolom, hogy nem a szívatóval van gond, mert az nincs benne.
690-ért egy 16 éves g astra atom mód visszatekert kilométerrel szerintem nem olcsó.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) yolan válasza bambano (#1) üzenetére


yolan
őstag

Nem vagyok kocsi guru, de szerintem a papirmunka, műszaki, stb dobta meg az árat.
Baleset mentes kilometereket hozza!

“A writer needs a pen, an artist needs a brush, but a filmmaker needs an army.” - Orson Welles

(#3) bambano válasza yolan (#2) üzenetére


bambano
titán

27 ezer forint körül van a műszakija egy ilyen autónak.
a névreíratás se egy nagyon drága dolog. a hahus árakhoz képest szerintem van rajta legalább 200, de lehet, hogy több árrés is. azért meg pénzt kérni, hogy a kereskedésben való állás alatt lerohadt dolgokat rendbetegyék, kissé erős. akksicsere se 200 ezer forint.

hozzátenném, hogy 14 éve van egy ilyen autóm. igaz, egy évvel öregebb, de ugyanígy 1.6-os benzines g astra.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) vitya2


vitya2
csendes tag

Egy független szervizben mindenképp csináltass felülvizsgálatot, nehogy balesetveszélyes legyen az autó. A műszakin lehet, hogy átrugdalják, de attól még semmi sem tuti. Vezérlés csere bejátszik, mert drága tud lenni, ha átugrik. Fékek milyen állapotban? Mert az sem olcsó, ha cserélni kell. Meg a klímatöltés is drága tud lenni. Ha új kompresszor kell, mert valami gebasz van, akkor megint drágul a történet. Stb, stb....
Jól gondold meg mibe ugrasz bele. A külföldről behozott autókon csak annyit szoktak reszelni, hogy a próbaúton menjen. Ami utána jön már nem az ő dolguk mentalitás. Közben meg egy rakat lét lehúznak a nemhozzáértőkről.
Szerk: Jah. Ezt típusismeret nélkül mondom. Szóval lehet tévedek az összegek súlyát illetően.

[ Szerkesztve ]

(#5) h3lios válasza bambano (#3) üzenetére


h3lios
addikt

60k csak az átírás, az dobja meg leginkább az árat, de ezzel nem tudok mit csinálni. Egyébként honosítani kell az autót, amit csak megyeszékhelyen tudnak itt Kecskeméten a központi vizsga helyen. Ott nincs olyan, hogy átrugdossuk, mint a műszakin, ha ott valami sz.r van a levesben az ki fog derülni. Egyébként az lemaradt az írásomból, hogy fél év garit adnak, miután elhoztam. Ez a fékekre és az egyéb fogyó alkatrészekre, mint pl. kuplung tárcsa nyilván nem élnek, de a többi motorikus cuccra / felfüggesztésre stb.-re igen.

Klímával kapcsolatban: Benne van az árban a javítás / töltés, mert így hirdették az autót.
Napi használatban lesz majd, főleg nyáron, mert melózni járok vele, ahol ez ki fog derülni, szóval ha valami baj van viszem vissza hozzájuk és saját költségükön kell, hogy megoldják. Pár nagyobb utat tervezek beletenni, pl. Balatonra lemenni vele, mert ott kiderül, ha netán a motor forralja a vizet stb.

De remélhetőleg nem lesznek vele komolyabb problémák.

(#4) vitya2

Ismerősnél van szerelő rokon, hozzá el tudom vinni átnézni az autót.

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#6) kentucky


kentucky
őstag

Hát én a helyedben gyűjtögettem volna még egy pár évet másik autóra, és én is kicsit sokallom a 690-et egy lelakott, visszatekert astráért. Esetleg még a Magyar Bírói Végrehajtó Kamara és a NAV elektronikus árverési honlapján érdemes szétnézni, ki lehet fogni egy-két jó gépet.

(#7) vitya2 válasza h3lios (#5) üzenetére


vitya2
csendes tag

Oké. Én csak rá akartam mutatni a dolog buktatóira, de ha körbejártad a témát, akkor oké. A garanciában én nem tudom bíznék-e.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.