Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz fant0mi #10505 üzenetére

    Csak hogy értsd a gondolatmenetemet, miért is fontos ez:

    A "csak jelentés" alapján berakott lassabb átlagsebességű útszakasz jelzés az nyilván akkor kell, ha nincs másik felhasználó, aki a sebességével megerősítené ugyanezt, viszont van itt valami, amit én csak sejtek, de nem én írtam a programot, nem tudom, hogy működik.
    Ha tudnék programot írni, én biztosan úgy írtam volna meg, hogy legyen a dologban logikai összefüggés is. A rendszer a megtervezett útvonalak alapján tisztában van (vagy legalábbis tisztában kell legyen) azzal, hogy egy lassú wazer mögött kik, és mikor fog elhaladni, tehát azt is tudja, hogy 2-3-5 percen belül lesz más, akinek a sebességét akár jelentés nélkül is összehasonlítja az épp érzékelt lassú haladóval. Namost mi a logikusabb, a többség számára jó?
    Adott egy lassan haladó, aki nem jelent, és nem tudni, mi miatt lassú, de berakjuk a szakaszt, másoknak meg áttervezzük az útját, és ezzel a következő 20 embert rosszabb minőségű útra, hosszabb menetidővel vezetjük a célba? Létezhet az, hogy ez így működik, miközben a megoldás annyi, hogy legyen másik wazer, aki akár 2-3 perc késéssel is, de ugyanarra haladva csak a sebességével jelezve megerősíthetné/ cáfolhatná a lassú útszakaszra vonatkozó dolgot?
    Vagy mondok jobbat, ne lehetne esetleg egy a közelben haladó, akinél pl van egy állítható kapcsoló ilyen esetekre, és azt vállalja, hogy akár 300m kerülővel is, de szándékosan arra küld a rendszer, hogy leellenőrizze, mi a helyzet, és jelentés nélkül is megerősítse/ cáfolja annak az egyszem autónak a sebességéből adódó szituációt?

    Mondom, nem én írtam, nem tudom, hogy működik a rendszer, de abban van logika, hogy egy ember miatt ne szívjon másik 20, a tényleges infó inkább okozzon 1+1 embernek kellemetlenséget, mint 20-30-50-nel nagyobbat, nem?

    Pl jövök este haza az M5-ösön, legyen hajnali 2, nyilván nincs nagy forgalom. és biztos a wazerekből se lesz sok, sőt, ha van is sok, lehetek én a lassan közlekedő után a következő is, akin csattan az ostor ezek alapján, nem? :D Két lehetőség van, valakinek elromlik az autója, 60-nal vánszorog a következő lehajtóig, nem jelent, de nekem emiatt letervez a pályáról, és fél óra sima utazás helyett egy órát zötykölődök esetleg épp szarvaspárzás idején a sötét, kerítés nélküli országúton?
    A másik meg az, mikor baleset van, és nem jelent, mert pl másra figyel, oké, ne jelentsen, de ott ő az első, tehát tőle a rendszer is kérdezhetné a lassúság okát, és akkor nincs félreértés sem. Mondjuk ez utóbbi a legegyszerűbb dolog, kár kihagyni a ziccert.

    [ Szerkesztve ]

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés