Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arpii

    tag

    válasz D1Rect #81 üzenetére

    Elárulom neked hol fogod érzékelni. Nem ott fogod, hogy tavaly még 58 fps volt, ma meg már 65, hanem később fog elfogyni a kártya.
    Bf1 a kiadáskor vállalhatatlanul sz@rul optimizálva jött. Csiszolgattak rajta, stabilabb lett. Közben folyamatosan jöttek a driverrel a pár %-os optimizálások. Ma már a kettőből adódóan nincs kb. olyan jelenet, ahol nekem a 470-el 60fps alá menne, pedig fullhd-ban maxra van húzva. A release note-ok tele vannak gyorsulással, amit igenis lehet érzékelni. Ahogy a kolléga említette, itt már nem csak arról van szó, hogy ha hosszútávon gondolkodik az ember, hogy kicsit időtállóbb a cucc, hanem a versenytárs következő szintjére képes felnőni a későbbiekben.
    A hitetlenkedésed eloszlatása végett itt egy teljesen jó példa:
    [link]

    Ja és közvetett tapasztalataim alapján az Nvidia-nál ez fordítottan működik. Sakk-matt helyzet, mert ha felrakod az újabbat, valahogy lassabb lesz kicsit, ha viszont nem rakod fel, akkor nem fog indulni az újabb játék rajta. Erre régen még meg is oldottam a dolgot az utolsó geforce-omnál (6600 GT) omega driverrel, de ma már lehet azt sem csinálják a rajongók.

  • gbors

    nagyúr

    válasz D1Rect #81 üzenetére

    10% már az a különbség, amit egy vaktesztben már ki lehet szúrni, ha nagyon figyelsz. De nem ez a lényeg - a lényeg az, amikor valami olyannal játszol, ami a nálad releváns sync-nek a határa alatt van egy kevéssel. Az 58.7 vs 64.3 FPS pont remek példa ebből a szempontból, az első katasztrófa vsync-kel, a másik meg egész jó. Vagy nálam a 48Hz-től induló FreeSync monitorral 46-47 FPS helyett 50-51 az bizony számít. Nem minden játékban van ez, viszont ahol van, ott jelentős a hatása.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés