Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz SkyLine3000 #119 üzenetére

    Mindössze arra próbáltam meg rávilágítani, hogy ilyet általánosságban kijelenteni idétlenség, vannak például autókereskedők is az ebay-en, akiktől tíz- vagy százezres nagyságrendű feedback-et várni ostobaság. De ugyanez igaz a profi fotós termékekkel üzletelőkre is, ahol pár száz visszajelzés már komoly mennyiség, ugyanis nem filléres termékekről van szó.

  • Peter789

    senior tag

    válasz SkyLine3000 #119 üzenetére

    a sokszázezres, akár milliós eladási számokkal rendelkező eladóknál a 99%-os arányra eső 1000-10e negatív vélemény lehet soknak hangzik elsőre, de mint előbbre írtam, ezeknek hatalmas része csodát várt a filléres terméktől, vagy türelmetlenségből rábökte a negatívot pár nap után a kínaira, stb... vagy egyszerűen csak kötekedő idióta - ha a való életben is 100-ból csak 1 ember lenne idióta, mennyivel szebb lenne a világ, de ugye ennél rosszabb a valóság :)

    de ha olyanokat találsz tömegesen hogy DOA ( Dead On Arrive vagyis döglötten érkezett ) és nem küldte újra, az már persze gyanús. Ha a sokezer negatívból csak minden tizedik-huszadik ilyen, attól szintén nem nagyon kell félni - sok idióta van aki ahogy tapasztalja hogy rossz a termék, egyből böki a negatívot és meg se próbálja újraküldetni a terméket - pedig az olcsó termékeknél nem szoktak visszaküldést kérni, elfogadják bemondásra hogy rossz vagy nem érkezett meg, többet ér nekik a jó minősítés hosszútávon... aki újraküldette és az már jó lett, az nyilván pozitívot adott végül, így az a kevés negatív nem mérvadó...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés