Új hozzászólás Aktív témák

  • frumacsiti

    újonc

    Sziasztok!

    Egy kis segítségre lenne szükségem.
    Több dolgot is rendeltem már az ebay-ről.
    Nem vagyok már kezdő,
    de most belefutottam egy problémába,
    amire nem-igen tudom, hogy mi, vagy van-e egyáltalán megoldás.

    Rendeltem egy bluetooth hangszórót szeptember 3-án.
    Ki is fizettem paypallal, viszont a termék nem ért ide.
    Vártam több, mint 1,5 hónapot, majd jeleztem az eladónak emailben,
    hogy nem jött meg a cucca.
    (Mostmár tudom, hogy rögtön aktát kellett volna nyitnom a resolution centerben)

    Nem nagyon akarta a pénzt visszaküldeni,
    ezért többszöri emailváltás után (miután megígérte, hogy valami gyors-postával fogja küldeni,
    így legfeljebb 20 munkanap alatt megkapom),
    belementem, hogy küldjön egy másik terméket.

    Sem az eredeti, sem az újraküldött termék nem érkezett meg.
    A 20 munkanap letelt dec. 17-én. Ma január 1. van.
    A megrendelés dátumától 120 nap telt el.

    Az eladó többszöri megkeresésre sem volt hajlandó még csak válaszolni az emailjeimre.
    Megpróbáltam az ebay-en case-t nyitni a problémáról, de nem lehet, mert 45 napon túl van.
    Nem találtam semmiféle kontaktot, ahová jelezhetném a problémámat.
    Ennyi idő után még csak negatív értékelést sem tudok adni.

    Tudnátok segíteni?
    Volt-e már valaki hasonló helyzetben?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés