- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Celeron aranykor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Volt. Csak akkor még N csoportos volt az autó ha 200 LE feletti volt és olyan kuplungot raktak bele h belerohadt az ember lába amíg kinyomta. Ma meg majd minden kocsi tud ennyit, és hát a váltók fokozatai is kicsit megszaporodtak.
Anno az alfáimmal gyűlöltem Pöstre menni, mert ha dugó volt, a frissen cserélt kuplunggal is elintéztem a Schwarzenegger szégyenítő lábat egy órás dugó végére.
-
-
Ne feszülj bele: egyetértünk h nem értünk egyet.
2All:
http://index.hu/gazdasag/2017/05/23/nemet_rendor_daimler/ -
bambano leírta. A tesztciklust a valós működési körülményeket modellezni hozták létre. Ennyi, de ezt magad is elismered itt.
(#68) Blindmouse: tehát összegezve:
-1 olvastad az autós bejegyzéseimet.
-2 annyira nem maradt meg benned -mert nem érdekelt.
-3 de azért a homályos emlékeid és a számodra különben sem érdeklődésre okot adó téma ellenére, csak írod a butaságokat.Segítek. Megvan. El akartam adni, mert a munkám nem az elvártnak megfelelően alakult. Senkit nem érdekelt az én feltételeim szerint, így marad. Közben csináltattam benne pár apróságot (pl váltóolaj cserét, meg ilyen és ehhez hasonló filléres semmiségeket), és mentem vele közel 20k km-t, megállás nélkül. Az esztétikai kihívások még megvannak rajta (csak hogy legyen miért leszarozni ; ) ), de bármikor bárhova elvisz csak legyen közben tankstelle.
Törölni a vele kapcsolatos bejegyzéseket, meg pont emiatt a viselkedés miatt töröltem. Egyre többen vannak akik mindenhez IS értenek, és rajtuk van a közlési kényszer még ha butaságot is beszélnek - közben meg csak irigyek. A vicces a sztoriban, hogy van itt a ph-n egy SUV os réteg aki mind használt sz@rt vett és tart fenn csak rejtöcködnek az ilyen mentalitás miatt.
Részemről szeretlek, becsüllek és itt álljunk meg -
-
válasz
Blindmouse #54 üzenetére
Mi esett szét? Mikor ?! Hol?!?!
Ha beltéri szellőző rács kopott v pattant műanyagjaira gondolsz, akkor - gondolom ebben egyetérthetünk - nem tekintem az autó műszaki állapotában olyan törésnek, ami miatt megállna.
(#55) nemlehet: akkor megint ott vagyunk hogy olyasmi miatt megy az ajvékolás, aminek a megbízhatósághoz csak akkor van köze, ha valós üzemeltetési feltételeket veszünk alapul. Mert ugye vélem, nem a 100k km alatti 2-3 hibába belefutó ember kezdi el verni a tam-tamot, hanem az akinek a kocsi értékét rá kell locsolnia egy vélt 150k-t futott autóra.
-
válasz
Blindmouse #50 üzenetére
Látod leírva hogy miért a Porsche a legjobb? Mert lehet, mondom csak lehet h azért mert nem adtak el belőle annyit mint a következő 5-ből. Tehát a riport minimum torzít.
Azt is meg kell jegyeznem, hogy a listán szereplő össze futás nem hogy nem releváns egy átlag használt autóvásárlónak de kifejezetten félrevezető, mert ugye elég ritka ha valami 100k körül fut 11 évesen.Ha már bele akarsz állni a kocsimba, akkor legalább tudd leírni helyesen h Touareg
Nem mellesleg, bármikor állok egy megbízhatósági teszt elé: te fizeted a nyálat, és azonnal indulhatunk Londonba és vissza akár többször is, garantálom egyszer sem fog megállni alattunk a kötelező szervizen kívül.
-
-
-
-
Ha környezetszennyezésről van szó baromira mindegy h próbapadon mit mutat a műsz@r. Szerintem.
(#35) emvy: Régebben a precíziós megmunkálás nem volt olyan szinten mint most, így akkor sokkal nagyobb ráhagyásokkal készültek dolgok -> tartósabb volt. Manapság mikronokról beszélünk amit képesek lemarni egy-egy felületről, mert minek az oda.
A C5 meg jó autó. Ezért is mondtam amit: nem szabad nemzetiség alapján ítélni, pláne nem csak hallomást elfogadva.(#36) Blindmouse: mondjuk úgy h a 10 éves kocsik nem mentek egész 100k -t, vagy leheletnyit többet? Aki ilyen statisztikáknak hisz, az magát csapja be. Benne van ezekben a kötelező visszahívás? Benne van a soron kívüli szerviz? Benne van a felhasználás módja? Az inertia amit itt vizsgálnak hol van? MOD Nem értem miért próbálok neked mutatni egy valós perspektívát, amikor Te hívő vagy.
-
válasz
Blindmouse #28 üzenetére
Ahogy dabadab is megjegyezte, nem légből kell érvelni. Azok a német prémiumok amiket itt lehúzol, az esetek többségében megtették a Hold Föld távolságot. Max az órájukon nem látszik. de ha japán gyártót akarunk szidni akkor most vegyük elő a Takata esetet? Vagy az üzemanyag rendszer , esetleg a szőnyeg kérdését ha már Toyotát citáltad? Mindenkinek meg van a maga keresztje és ez az amit a júzer sokszor elfelejt vinni. A német adott üzemeltetési körülményre tervezett valamit. A sokszor linkelt 2.5 tdi motorját is szidják mindenhol mint a bokrot, de ha valaki tudta, hogy mi kell neki a használat során nem volt vele baj. És ezt saját tapasztalatból írom.
(#29) dabadab: nem, nem csak a vw csalt. Az Opel, a Renault Peugeot Citroen, de még sok-sok japán gyártónál is bebizonyosodott h csak próbapadon tuja amit. Csak a VW volt aki a padon nem tudta. Más kérdés, hogy pont akkor lett megszellőztetve, amikor a Toyota elvesztette a legnagyobb gyártó címét, de ez legyen a konteóhívők dolga.
-
Messze nem csak kényelmi , hiszen a váltót magát is tehermentesíti a hirtelen nagy nyomaték és rázkódás alól. Csak azért kérdeztem, mert úgy írtad a környezetvédelmi beszélgetésfonalba, mintha az lenne a szerepe
(#26) Blindmouse : bemutassalak több volvós családnak, akik erre rá tudnak cáfolni? Ne légy márka és gyártó vak. Japánból is tudok testözeli példát, hogy málik szét pl az ignis. Ami júzer error, az nem lehet alapja értékítéletnek a gyártókat illetően.
-
válasz
Blindmouse #17 üzenetére
Nem is tudom mire reagáljak, hirtelen.
Nem csak dízelben van kettőstömegű, hanem a benzinesekben is.
A normákat nem csak a dízelek nem tudták betartani, de a benzinesek sem.
A led is ki tud égni, nem mellesleg a fényereje hűtés tekintetében akár évi 10%-kal is tud csökkenni.Az hogy a németek jobban el tudják találni, a dizájn és extra listákat (több embernek tetszik), nem hibája senkinek. A távol-keleti autók is jók, de nagyon sok esetben nagyon messze esnek a vállalható kompromisszumtól. Nekem nem a jel a fontos a kocsi orrán, hanem hogy azt nyújtsa ami nekem kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
lo Érdekes az alábbi cikk. Kíváncsi lennék a véleményeitekre."Ma már elérték azt a technológiai szintet a gyártók,...
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 15IMH05H notebook - i5 10300H 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1660Ti W10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest