Új hozzászólás Aktív témák

  • Blindmouse

    senior tag

    válasz bitpork #13 üzenetére

    TDI-ben van kettőstömegű. TDI rossz, értem? Le lett tesztelve, a 201 fajta 2009-es Euro 5-ös atóból 1 (!) tartotta be a környezeti normát. Évi 40.000 ember hal meg korábban évente amiatt, mert nem tartják be a normát, a legtöbb európában. Szvsz, bontóba kellene az összeset dobni.

    Azért romlik el az autó, mert a gyártónak abból van bevétele. Nagyok kicsi a haszonkulcs az új autón, az extrákon és a javításon van a bevétel. Egy Teslában a kocsi árának negyede az ajtó cseréje. Semmi nem fog elromlani benne. Ha elviszed szervízbe, akkor újratöltik az ablaklemosót és kicserélik a légszűrőt. Ha meg beléd jönnek és cserélni kell az első ajtót, az 5 millió.

    Az újabb mercikben LED-es lámpa van. Sosem fog kiégni, előbb kopik el a főtengely a kocsikban. De hát ugye ebből nincs bevétel. Ezért beforrasztottak egy égőt a LED-es lámpába. Nem lehet cserélni, csak eggyütt az egészet. Nem lehet bontóból venni, mert speciális CAN busz cím van beprogramozva, a bontott alkatrész szimplán nem működik. Drága mulatság. Eljön az az idő, hogy egy kiégett lámpa GTK.

    Érdekli az embereket? Nem. Mit vesznek? Autókat kettőstömegű lendkerékkel, 5 éves prémium németet. És igen, javítani kell őket. Igaz, vehetett volna Volvo-t ami ugyanúgy Diesel D5-ös motorral, ami ha elviszed szervízbe, akkor kimegy a világból. Kérdezz meg bárkit, mit szeretne? S60 D5 vagy BMW 325D. Mindenki a rossz választ fogja mondani. Vagy legyen új autó, azoknak akik megengedhetik maguknak: 5 millióértÉ: Toyota Yaris 1.33 szívó, vagy VW Polo 1.2 TSI. Mindenki a TSI-t fogja venni, mindegyik TSI feladja öt év után a harcot. Komolyan, nagy szerencsénk van, hogy itthon a Suzuki annyira népszerű.

    Ez forog az autóvásásárlók fejében: Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón.

Új hozzászólás Aktív témák