Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) The DJ


The DJ
addikt

Hasonló probléma, amit nem tudok megfejteni. Az alany egy Golf 2 GTI 8V, pár hónapos az aksi, a generátor pedig szintén pár hónapja volt felújítva, ugyanis elhalálozott és nem töltött semmit, tehát biztos, hogy ez a két dolog tökéletesen működik az autóban.

No de... ha pár napig áll egy helyben a kocsi (de legyen ez az idő mondjuk egy hét), akkor már nem marad az akkumulátorban annyi a következő indításkor, hogy meg tudja forgatni a motort. Nem tudom mi lehet az, ami ennyire leszívja az akkut. Központizár van, riasztó nincs. Amire gondolni tudok, az a fejegység, mert elég komoly hangrendszer van a kocsiban. (Mélyláda a csomagtartóban, erősítő, stb.) Ezek viszont úgy vannak bekötve, hogy a mélyláda és az erősítője csak gyújtás esetén kap áramot, tehát akkor kapcsol csak be. A fejegység bekapcsolható bármikor, de kikapcsolt állapotban csak a néhány voltos memória az, ami elvileg állandó feszültséget igényel. Így hát nem tudom... valami biztos leráncigálja az aksit, de mi lehet?

Gondoltam, hogy veszek bele egy nagyobb kapacitású akkut, de az sem a probléma valódi megoldása, csak a tünetek kezelése.

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.