Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) Vakegérke válasza Drenadar (#26) üzenetére


Vakegérke
veterán

Na, ez már más probléma.

Nézd meg a karburátornál, hogy nem lazult-e ki a bovden. (Tudod, az a dróthuzal.) Ha igen, akkor egyszerű a megoldás. Látható a törésén, hogy hol volt eredetileg, állítsd be, és húzd meg a csavart.

Ha idáig nincs gond, "talán" van egy határoló csavar, amely azt szabályozza, hogy hol legyen alapállapotban a karburátor adagolása. Ez is fellazulhatott, ellenőrizd.

Ha minden stimmel, akkor ki kéne pucolni az üresjárati fúvókát. Na, erre nem adok tanácsot, több kárt okozhatsz vele, mint amennyi hasznod lenne.
Viszont mondok valamit. Talán van egy lapos csatlakozó a karburátoron, vagy közvetlen közelében, amelyről lecsúszott a papucs. Nyomd vissza, csak előtte harapd meg, vagy fogóval óvatosan nyomd összébb. Részemről a harapásra szavazok, mert akaratlanul is nagyot szorítasz egy fogóval.

Szerk: Az alapjárati problémának semmi köze ahhoz, hogy meddig állt a kocsi.

[ Szerkesztve ]

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.