Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drenadar

    veterán

    válasz Vakegérke #27 üzenetére

    Köszi, holnap megnézem, ha nem sikerül elérni áttörést vele, akkor nincs más hátra szerelőhöz kell eljutni a kocsival.

    De ha holnap reggel próbaképpen beindítom, és minden hiszti nélkül menni fog... mondjuk kétlem ez nem egy ilyen másnapra magától megjavul probléma.

    Még egyszer köszönöm a tippeket és a segítséget! :)

  • Samus

    addikt

    válasz Vakegérke #27 üzenetére

    Régebbi autóknál nincs, de nagyon újabb autóknál problémás lehet, ha sokáig akku nélkül állt az autó, főképp a vezérlőelektronika miatt.

    Egyébként egy ilyen problémám nekem is van. Eddig évente egyszer jött elő. Meleg motornál ráadom a gyújtás, indítok, hallom, hogy elkapja (van egy robbanás valamelyik hengerben) de azonnal megáll. Újraindítok, ugyanez. Ha nem pöckölöm meg a gázt, nem indul. Eddig kétszer fordult elő, mindkét alkalommal meleg motornál. Ami érdekes, mert -21 fokban is körülbelül hatodik fordításra indult az autó...nyári melegben pedig hármat sem szokott fordulni, meleg motort pedig szinte azonnal elkapja...

    Az akku problémára gyors megoldás lenne egy multiméter. Megfelelően feltöltve desztilált vízzel, majd akkutöltővel töltve legalább 8 órán át, ha leveszed a töltőről, vársz fél órát, és rámérsz, 12V feletti értéket kellene kapnod. Én jártam úgy, hogy hasonlóan nem indult az autó, fél nap töltés majd szünet és mérés után 10.5V maradt benne...fenékzárlat, ha jól tudom. Bár erre a 12V-os izzó is jó. Ha az említett procedúra után az izzó erősen világít, az akku jó, ha gyengén, akkor nagyon nem jó...

Új hozzászólás Aktív témák