- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Mikor érkezik a csomag [link]
-
combrader
tag
Ma reggel megtört a jég. Központ 40 perc varakoztatas után felvette a telefont. A hölgyike közölte a rendszer szerint már a pesti depóba is sérült csomagolással érkezett.... Mondom és én ezt miért nem látom a nyomkövetésen!? Miért küldik tovább Nyíregyre?! Miért nem hív fel senki hogy kell e a csomag így vagy sem? Miért nem küldték azonnal vissza a feladonak? És miért hazudj Nyíregy azt hogy én utasítottam vissza?
Sajnálja és elnézést és stb. Szuper csak én lassan két hete várom a csomagom...
Du visszahívtak, hogy a felado megkapta. Egyből hívtam őket, valóban sérült a csomagolás, újra van fóliázva. Holnap elvileg megkapja a dpd, és 2 napon belül nálam lesz. Reméljük. -
konci79
őstag
Nálad legalább csengetett...
Nálunk semmi,pénteken vártuk mi is,ma látjuk hogy visszaküldik a csomagot,mert visszautasítottuk az átvételt... Egész nap itthon voltunk persze.
Helyileg Nyíregyháza. Írtam nekik,nagy nehezen leírták hogy vegyem fel a kapcsolatot a feladóval...
Mondom fordítsák vissza a csomagot,hiszen náluk van. Ők nem tudják...
Röhej hogy ilyet meg lehet tenni büntetlenül. -
stawros
tag
Felejtős szolgáltató, nem jó velük szerződni, legyen bármiről is szó.
-
KisApám
addikt
Üzenet: 13-14 között kézbesítik.
Felcsörgetett 11:30-kor a kaputelefonon a futár, és már ment is, az asszony meg a gyerek ki sem ért a szobából, már sehol nem volt a futár.
Most kb. 25 perce várom, hogy valaki felvegye náluk a telefont (minden "képviselő" foglalt).
Újabb csodás mentalitás. -
Viperator
őstag
Nov 26-án rendeltem az Eglobalcentral-tól valamit (Anglia), természetesen szállítási díjjal együtt (volt/van free shipping, de nem vettem igénybe), azért, hogy időben ideérjen és biztonságosan. Az Eglobalcentral átadta az angol DPD-nek november 29-én a csomagot és azóta ott csücsül az elosztóban!!!
Az Eglobalnak írtam és ő is érdeklődött nála, semmi hír.
Nem kicsi összegről van szó, Paypallal fizettem. Az Eglobal is vár kicsit, ha nem lesz valami változás náluk, január elején újraküldi vagy visszaadja a pénzt.
-
Anonymus23
veterán
Nah érdekes volt a tegnapi kiszállítás:
Jött az email, hogy este 17:20 és 18:30 között kézbesítik.
18:22-kor hívták anyámat, hogy mindjárt ott vannak. 20 percig állt kinn a hidegben a kisajtóban (de hogy minek ne kérdezzétek), persze senki sem jött.
De legalább volt egy telefonszám. Vagy 6x végigcsörgettem, mire felvették, utoljára már másik számról hívtam.
Mondja, hogy valami nem stimmel, mert nincs arra a címre csomag. Mondom persze, mert címmódosítás történt. Mondom az eredeti címet, és hatalmas felkiáltással, hogy ja az a csomag amivel már 2 napja fociznak a csomagtérben. De mondom ember, címmódosítást kértem, mivel kórház jött közbe, és nem tudtam otthon lenni.A kiszállítási jegyzékbe át lett vezetve a cím, de arra szerencsétlen csomagra persze senki sem rakott egy másik címkét, hogy ÚJ címre kellene vinni.
Szóval este 19:45 körül jöttek és még utána mentek tovább további címekre.
Hát no comment, a srác az mondjuk normális volt, de furcsán csörög a csomag, kívülről viszont nem látszik rajta külsérelmi nyom, csak koszos/poros.
Mindegy, ma este videós csomagbontás, úgyis PP-vel fizettem, max refund lesz! -
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #138 üzenetére
Persze, hogy nagy a torlódás, mert szezon van.
De könyörgöm, minden évben ez van, kb olyanok, mint amikor a napokkal előre látható havazásnál elesik az egész ország, megáll a közlekedés, mert minden évben az első havazáskor nincs hókotró/sószóró az utakon.Nagyon jól tudják, hogy november végétől Karácsonyig fullon lesznek, de mindig meglepi őket.
Nem azt mondom, hogy én tudom mi a megoldás erre, de nem is engem fizetnek érte, hogy ezt megoldjam.
Szerintem 1-2 napot mindenki tolerálna (főleg ha korrekt infót kapna), vagy ha eleve megmondanák, hogy figy 8 nap, akkor meg nem izgul/idegeskedik az ember, vagy megoldja másképp. -
Ezustroka
tag
válasz
Anonymus23 #137 üzenetére
Hát fel fogom venni velük újra a kapcsolatot. Egyszer már nekik is írtam, akkor azt mondták, hogy átadták a csomagot a DPD-nek. Egyébként végre elértem a DPD-t a facebookon, de hát elég semmitmondó nyilván a válaszuk, hogy nagy a torlódás, remélhetőleg hamarosan megkapom a csomagot.
-
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #136 üzenetére
Akkor ott valami nagyobb gáz van, nekem a "A kiszállítást végző kirendeltségen" és a "Kézbesítés folyamatban, a küldemény futárhoz került" között váltakozott az elmúlt napokban
De ha a csomag még a kiszállítást végző kirendeltségre sem jutott el, akkor ott valami komolyabb gond lesz, én azért felvenném a kapcsolatot a küldő céggel, hogy mizu van...
-
Ezustroka
tag
válasz
Anonymus23 #135 üzenetére
Nálam igazság szerint odáig el se jutottak, hogy futárnak átadva, mindig csak egy kiszállítási dátum volt, egyébként azt írta, hogy szállítás alatt, ami kettővel a futár előtt van.
-
Anonymus23
veterán
válasz
Ezustroka #134 üzenetére
Én is ezen gondolkozom, mert azóta a DPD mint ha nem is lenne, elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak, vicc ez az egész cég.
Na mire ezt a hsz-t megírtam, pont frissült a nyomkövető és megint futárnak átadva a státusz, kiszállítás alatt...
Kíváncsi vagyok rá, hogy mi lesz, mert se email, se SMS nem jött a kiszállításról. -
Ezustroka
tag
Sziasztok!
Hát már én is igencsak ki vagyok akadva. Még november 25-én rendeltem H&M-től csomagot. Ők se voltak valami gyorsak, a DPD-hez elvileg csak december 7-én érkezett meg a csomag, amit egyébként előre kifizettem. A DPD-től kapott tájékoztató e-mail szerint december 10-én kellett volna érkeznie a futárnak, akinek persze nem volt egész nap se híre, se hamva. Ezt követően kénytelen voltam megadni másik kiszállítási címet, ekkor még sikerült is telefonon beszélnem velük, sikeresen át is írták a címet, kézbesítés napjának megjelölték december 12-őt. Lehet tippelni, de persze a futár tegnap sem jelentkezett. Ma már telefonon sem tudom elérni őket, az e-mailre gondolom szintén nem fognak villámsebességgel reagálni.
Nem tudom mit tehetnék még az ügy érdekében. Mivel kismama ruhákról van szó, lassan tárgytalan lesz az egész, mert ha így haladnak, hamarabb megszülök, mint hogy megkapjam a csomagot. Nem tudom, vissza lehet-e így mondani az egészet a fenébe, ott tartok lassan, hogy inkább kérem vissza a pénzemet, a H&M pedig rendezze le a futárcéggel ahogy akarja.
-
Anonymus23
veterán
Én is már sokszor próbáltam hívni, de rendszerhibára hivatkozva bontja a kapcsolatot.
Külföldi csomag, hétfőn jön az értesítés, hogy ekkor meg ekkor jönnek, címváltozást kértem, mivel szombaton mentővel bevitték kisfiam és feleségem a kórházba, így nem volt otthon senki. Meg is jött, hogy jó, de akkor másnap (Kedden), errefel persze Hétfő este ott volt a sikertelen kézbesítés, de ez van.
Másnap megjelentek az új címen, keresik a csomagot, nem találják, anyám hív, hogy mizu van, odaadja a telefont a csávónak, kérdezi mekkora csomag, mondom, hogy kb mint két kisméretű tégla.
De mondja, mi van a csomagban (én nem kapcsoltam hirtelen, hogy mi a francért érdekli ezt, hogy mi van benne?), mondom egy médialejátszó. 1 perces csomagátdobálás után mondták anyámnak, hogy nincs meg, ha megtalálják visszajönnek, vagy másnap (Szerdán) megint jönnek. Azóta is se hírük se hamvuk.Persze a nyomkövetőn megint sikertelen kézbesítés van, visszaküldve a depóba... De mi a tököm ha meg sem, találták????
Kezd erősödni bennem a gyanú, hogy nem véletlenül kérdezték, hogy mi van a csomagban, mert kell nekik is valami a fa alá.Ma meg már persze semmi a nyomkövetőn, telefonon elérhetetlenek, emailra nem válaszolnak, értesítés a további kiszállításról semmi, csak találgassak, hogy megkapom-e a (előre kifizetett) cuccomat, vagy azóta valamelyik szemétláda néz már vele otthon filmet.
Lehet kicsit paranoiás vagyok, de a legbosszantóbb, hogy NULLA infót kap az ember.Pl van másik tapasztalat, Hétfőn Alzától rendelt cuccost másnap az MPL már ki is szállította. Mindezt a legnagyobb ünnepi forgalomban...
Nah ha lesz fejlemény, akkor majd jelzem, de ha ezek lenyúlták a csomagomat, akkor biztos feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél... -
Ataxia
tag
Nektek mukodik a telefonos ugyfelszolgalat? "Magyar nyelvu menu 1-es gomb" hiaba nyomon nem erzekeli a rendszer es igy nem tudok továbbmenni.
Próbaképp felhivtam egy masik ceget , hogy nem e a telefonnal van gond, de erdekes modon ott reagal az ugyfelszolgalat menuben a gombokra es mar kapcsolná is az ugyintezot.
Valami otlet erre a problemara?
-
do3om
addikt
Nekem most folyamatosan sikertelen a kézbesítés, csak mail jön hogy nem sikerült.
Az ügyfélszolgálatot felhívni lehetetlen, mindig minden ügyintéző foglalt, hiába várok 5-10 perceket.
A futárnak nincs száma, elérhetősége.Amikor valamit rendelek és ezzel a szarral vannak kapcsolatban mindig várom hogy na mi lesz mikor kapom meg, posta sokkal gyorsabb. Csak sajnos a feladó bolt választja ezt az alkalmatlan szállitmányozó céget.
-
Asbee
veterán
Valakinek van tapasztalata, dpd feladónak visszafordított csomaggal kapcsolatban? Mennyi idő alatt ér hozzám vissza. Már múlt szerdán kérve lett, nem történt semmi. Aztán telefonon egyeztettem akkor végre elindították. Sopronba kellene visszahozni, hétfő óta, kiszállítást végző kirendeltségen (Budapest) áll. Telefon ki sem cseng, emailben is csak annyit képesek reagálni, hogy pedig vissza lett fordítva. Telekomnak ment volna vissza elállássra csomag, rossz címzésre hivatkozva nem kézbesítették (pedig totál egyértelmű és jó a címzés, egyeztetés után is.) Sza....kodásuk miatt így még személyesen sem tudom bevinni mert ma tellik le a 14-ik nap. Soha többet velük semmit.
-
-
The DJ
addikt
válasz
n0tr3adY81 #123 üzenetére
Ennek itt a fordítottja történt meg már többszöri alkalommal csomagfelvételkor:
Futár jön a csomagért, adom oda neki, dobja be a kocsiba, ülne is be. Kérdezem: "Nem ragasztod rá amit rá kellene?"
Válasz: "Á, nem, nincsenek most nálam"
Ez akkor volt különösen izgalmas, amikor két csomagot adtam fel két különböző címzettnek és egyikre se volt mit ragasztani. Ment az imádkozás, hogy semmi se tűnjön el a depóban.
Ja és persze ilyenkor én se kapok ám semmi bizonylatot az átvételről, ergo ha a futárnak tetszik a csomag, akkor fogja, hazaviszi, aztán bizonyítsam, hogy én átadtam valakinek valamit is.
-
n0tr3adY81
aktív tag
Futár előre fizetett csomagot hoz, Lengyelből. Csomag sértetlen, kérdem a futárt nem kéne átvételit aláirnom? -Nem, semmit. Csá.
Kár, hogy a DPD ügyfélszoli egész mást mond
-
Purple_46
tag
válasz
lionshamlet #120 üzenetére
Szervusz!
Sajnos mostanában nem túl aktív a topic.
Sebaj.Korábbi hozzászólások alapján sajnos erre nincs lehetőség.
Nem találtam erről hivatalos álláspontot, de többek szerint erre nincs lehetőség.
Egyszer fordult elő velem, hogy sérült volt a csomagom és a futár felbontotta előttem.
-
lionshamlet
senior tag
Hello, utanvettel hoz egy csomagot a dpd.
Viszont szeretnek a csomag tartalmarol meggyozodni fizetés előtt, azt kaptam e amit rendeltem.
Van erre lehetosegem? -
Purple_46
tag
Szerbusztok!
Most vettem igénybe először a DPD csomagszállító céget.
Utánvételesen adtam fel egy csomagot, a vevő átvette, ezzel nem volt semmi gond.A DPD azt írta, hogy sikeresen átadást követően 7 munkanapon belül elutálják az összeget a bankszámlaszámra.
Nos, az lenne a kérdésem, hogy általában ezt a 7 munkanapon belüli időintervallumot mennyire szokták tartani?
Van-e az imént említettekkel kapcsolatban valamilyen tapasztalat?
Köszönöm! -
qqzs
őstag
en kb fel orat kattingattam a weboldalukon hoyg kideritsem privat csomagfeladasi arakat, alandoan atdob a kozuletire
-
-
jsk
senior tag
A mi cégünk hamarosan felbontja velük a szerződést közel 10 év után.
Több évig nem volt velük probléma, azonban tavaly történhetett náluk valami. Annyit a tisztesség kedvéért megjegyeznék, hogy a csomagokat 99%-ban rendben, időben leszállítják (2017-ben 8600 csomagot küldtünk, idén kb. 11-12 000 között lesz).
Ugyanakkor tavalyi kétszeri egyoldalú áremelés mellett a szolgáltatás színvonala zuhanni kezdett. Eddig a szerződés szabályozta, hogy mikor jöhetnek a csomagokért. Most minden reggel e-mailben jelzik, hogy mikor jönnek. Ha jó neked, ha nem. Jeleztük, hogy ez így nem jó. Új rendszerre hivatkozva hablatyoltak valamit, szerződésmódosítást továbbra sem küldtek erről. Sajnos a saját ügyvezetőink sem túl erélyesek.
Ha több csomag megy egy címre, akkor rendszeresen (kb. minden második) csak az egyik csomagot kézbesítik.
A futárokról ne is beszéljünk. A stílusuk, a moráljuk kritikán aluli (ugye alvállalkozó alvállalkozóinak az alkalmazottai).
A panaszkezelés pedig kőkorszaki. Decemberben diákmunkásokat vettek fel erre... Azt sem tudta mi merre.
A jelenlegi leghosszabb panaszunk novemberben kezdődött. Eltűnt egy 110 000 Ft értékű csomag. A futár felhívta a partnert, hogy csak a címkét adtuk fel. Ezt legalábbis a partnerünk állítja. Mindenesetre jeleztük, hogy eltűnt a csomag. Márciusban jutottunk el addig, hogy kaptunk két fényképet egy nyitott csomagról. A képek alapján egyértelmű volt, hogy az az elveszett csomag. Kértük szállítsák vissza. A válasz: Hát csak a fényképek vannak meg, a csomag azóta eltűnt. Ok, akkor fizessetek. Erre belekötöttek, hogy nem számlával, hanem szállítólevéllel ment az áru (bizományos partner). Emiatt csak a szállítási költség 15x-sét hajlandóak kifizetni. Az ÁSZF-ük tartalmazza, hogy megfelelő a szállítólevél. Ezt jeleztem is nekik. A válasz: Egyeztettek, és csak a számla felel meg nekik.
Ez az utolsó csepp. Repülnek.
-
Dzsedáj
tag
Sziasztok!
Szerény véleményem:
A leghitványabb, f*stalicska szállító cég ami létezik, ahová a magyar sofőr társadalom legalját, legalpáribb, tahó, bunkó parasztjait veszik fel dolgozni (a mátészalkai elosztóban mindenképp) !!! Nem értem egyes weboldalak, rendelős felületek miért erőltetik ezt a gané céget. 3x szállítottak ki hozzánk, mind3x kiverték a biztosítékot. Sajnálatomra egynél sem én voltam jelen, mert dolgoztam, de biztos kirugdostam volna a sofőrök fogait.
1x tavaly hoztak téligumit. Rendeltem egy oldalról intézték a szállítást, ennyi. DPD, nem ismertem még ekkor őket. Megadtam több elérhetőséget, mert tudtam, hogy nem leszek otthon, ezért az ősök címét adtam meg. A futár érkezés előtt kb. 5 perccel felhívta anyámat, hogy mindjárt itt van (mintha más emberek nem dolgoznának hétköznap), de egyébként sem találja a címet mondja el merre kell menni. Aztán közölte, hogy mi lenne ha inkább találkoznának egy központibb helyen és ott átadná az árut
4 db téli gumiról beszélünk!! Nyilván ebbe nem mentünk bele, csak odatalált végül a címre (nem bonyolult, egy kis városról beszélünk az ukrán határ mellett). Köszönni 0, kb. ki akarta dobni a kapu elé a cuccot és hogy anyám vigye be az udvarra. Nagy duzzogva, kérésre betette kapun belülre.
2. Anyám rendelt könyvet, dobozba küldték. Mint amit a kutya szájából húztak ki, hót retkesen. A termék szerencsére nem sérült. Sofőrünk kipattan, kézbe nyom, beül, elviharzik. Kb. 1 mondat nem hangzik el és ez egy másik sofőr volt.
3x ez a mai nap történt. 4 db nyári gumi. Szóltunk a kedves szomszédnak, mert ma épp nem dolgozik, hogy csomagot várunk és vegye át legyen kedves. A sofőr meg is érkezett. Telefonos értesítés elmaradt, pedig közel 4 számot adtam meg. Még gurult az autó, de már nyomta a dudát, mint süket a csengőt. Úgy rohan ki a szomszéd (épp kint volt), hogy el ne menjen a futár. A csávó kiszáll, kib*ssza a gumikat, beül és hatalmas porfelhővel megfordulva távozik. Se egy köszönés, se semmi. Lehet, hogy egy 3. sofőr volt, de lehet hogy a korábbi 2 közül az egyik, nem tudom.
Ha én vagyok ott lehet nem teszi zsebre amit tőlem kap, de aki teheti kerülje el ezeket a barmokat.
Bocs, ha hosszú lett, de ki kellett írnom magamból
-
tomi5244
őstag
Üdv!
Kedden feladásra került UK-ból rendelt csomagom (ebay) DPD hozza, ma már Hollandiában tart. Netes DPD kalkulátor szerint 4 munkanap alatt ideérhet. Ha kedden adták fel, akkor péntekre akár esélyes is lehet?
-
#73959936
törölt tag
Az mitől van, hogy a DPD-s értesítőn ott virít, hogy lehet fizetni bankkártyával, aztán amikor hozza a futár a csomagot azt mondja, hogy nála csak készpénzzel lehet fizetni ?
Az, hogy a DPD-s kérdőívet kitöltve sokadjára jeleztem, hogy ha már reklámozzák, akkor lehessen használni a szolgáltatást - semmi de semmi eredményre nem vezetett. Hol, hová tudok írni reklamálni, panaszt tenni.
Ha csak ezerötszáz-ötezer forint közötti összegről van/volna szó hagynám az egészet a pi---ába, de jó pár tízezer, sőt volt 6 számjegyű összeg is az utánvét...
-
Nem egészen értem. Ha Vaterán keresztül adsz el külföldre akkor vannak ezek az árak:
Nemzetközi viszonylatban a DPD szállítási szolgáltatását az alábbi táblázatban foglalt árakon tudja igénybe venni:Célország Ár / csomag
Ausztria, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia 4 052 Ft
Belgium, Csehország, Hollandia, Lengyelország, Németország, Románia 5 610 Ft
Bulgária, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Franciaország, Írország, Lettország, Luxemburg, Olaszország, Svédország 7 792 Ft
Finnország, Görögország*, Portugália, Spanyolország 11 531 FtHa nem Vaterás eladás akkor meg piaci árak vannak amelyek a DPD oldalán elérhetőek.
Illetve van ez a kalkulátor és tudsz számolni.
Rendelj csomagszállítást
DPD partnerünktől, még ma! link -
flymi
addikt
Most néztem meg a DPD ÁSZF-et, külföldre postáznék és a vaterafutár DPD árai nem igazán egyeznek meg a szállító cég táblázatában számokkal. Erről van valakinek infója, hogy most akkor milyen összeggel kalkuláljak? Vagy ha más nem, hát feladom a hagyományos módon postán. Szerencsére most nem az óceánon túlra kell feladjam a csomagot.
-
Zolleey
újonc
Tegnapra egy, és a mai napra egy csomag elszálítást rendeltünk meg.
Tegnap, a “reggeli mikor várható a futár” e-mailen kívül nem kaptunk semmi más értesítést. A központi telefont nem vették fel!
Ma reggel megint jött a mikor várható a futár e-mail.
A megadott időn belül senki sehol. Na fölhívtam a központot. Mondák, hogy igen látja a rendszerben, hogy 2 csomagomat kell a mai napon elszállítaniuk tőlem, viszont a futár nem talált itthon! Persze mondtam, hogy hát a kapuba vártam rá! Azt mondta a diszpécser, hogy fölhívja a futárt és majd Ő hív. Ezekután fél órát hagytam nekik, és elvittem a postára a csomagokat. Természetesen azóta sem hívott vagy írt senki semmit és nem is jött!
De úgy látom ez nem egyedi eset!
Kérdem én, hogy végezhet valaki ilyen tevékenységet, mikor nem végzi el a munkáját?
Remélem mihamarabb felszámolják ezt a GITTegyletet! Vesszen! -
balko86
csendes tag
Az lenne a kérdésem hogy a DPD hány nap után utalja az utánvét összegét?
Már egy hete kézbesítették a csomagot de még nincs a számlán a pénz... -
maci1234
tag
Ott hagytam abba, hogy: "A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak." Ám a történetnek nem lett vége, hiszan ma kénytelen voltam az alábbi levelet írni a DPD-nek: "T. DPD! Látom marhára sietnek a válasszal, mert ezzel is védik a szándékosan NEM KÉZBESÍTŐ futárjukat. Pedig higgyék el, minden úgy történt ahogy leírtam. a csomag már visszament a feladóhoz, és most jön a poén: Szerencsére az eladót MÁR ELŐTTE ÉRTESÍTETTEM, hogy átvételkor (visszavételkor) jól nézze meg a csomagot, hisz megismeri majd, mert az én FUTÁRNAK ALKALMATLAN hazudós DPD-sem mindenre képes. A jóslatom bekövetkezett, mert valaki, (lehet, hogy Ő, talán szándékosan) a nekem szánt csomagot TERMÉSZETESEN összetörte. "
-
Jim12
tag
Van valakinek tapasztalata DPD CLASSIC szállítással? Ha jól olvastam a DPD oldalán elvileg a csomagfelvétel másnapján ki kellett volna szállítani , kézbesíteni a csomagot.
Tőlem 2017.11.16 dél körül vette fel a csomagot (ez egy webáruházas visszaküldött áru amit az áruház fizetett és szervezett ) de a csomag még a Budapesti elosztóban van csütörtök este óta. Mikor kerülhet ez kiszállításra? Természetesen belföldi szállításról van szó . -
maci1234
tag
DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!
Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt, de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak. -
foximax
csendes tag
Sziasztok!
Nos Én is beleszaladtam egy kókler dpd szolgáltatásba.
Előre kifizetett csomag volt.
A csomag felbontva-látszott rajt, hogy a ragasztót úgy vágták szét.
Tartalmilag minden benne volt, de a laptop sarka és az egyik zsanér ütődést szenvedett.
Még szerencse hogy fém burkolatos.
Nem is értem, fociznak a csomagokkal vagy csak hobbiból megnézik mit bír ki a csomagolás?Átvettem a csomagot, mert nem tudom ha elutasítom, akkor se pénzem, se laptopom - pontosabban a gyerkőcömnek - és hogy akkor ebből hogy és milyen módon jön ki az ember.
Nem óhajtok többet velük szállíttatni.És fogadni tőlük szállítmányt.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, olyan kérdésem lenne, kaptam egy csomagot amin az volt feltuntetve hogy 1 kilós, valójában 6 kilós. Most vissza szeretném küdeni a csomagot, én mit irjak rá, 1 kiló vagy 6 kiló vagy hogy megy ez?
-
razorka777
veterán
Megosztanám én is a tapasztalatom eme "remek" futár szolgálattal.
Leadtam a rendelést hétfőn, és a megjegyzésbe odaírtam, hogy ha lehetséges délutánra kérném a szállítást.
Legnagyobb örömömre jött az e-mail, 14.40 után hozzák a csomagot.
Kettőre gyorsan haza siettem, biztos, ami biztos alapon.
Majd fél háromkor jött a levél, hogy sikertelen kézbesítés, holnap újra próbálják.
WTF?
Mérgembe visszamondtam az egész csomagot. -
ontheground
tag
válasz
csabili74 #100 üzenetére
Mikor kapta meg a címzett? Még akkor hétfőn? Vagy az a csomagfelvételi időpont tőled? A Vaterafutár DPD szekciójában a következő szerepel:
"Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor beszedjük az Ön által megadott csomag utánvét összegét, és megadott bankszámlájára átutaljuk a sikeres kézbesítést követő 7 munkanapon belül. "
Ha nem teljesítenek, le kell őket tolni, ormótlanul. Én mostmár kerülöm őket, amikor csak lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Nem tudom kinek milyen tapasztalatai vannak a céggel, nekem most van velük dolgom először, de egyelőre úgy tűnik egyben...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest