Ebben nem értünk egyet. Ha már open world, és ha már vannak benne npc-k, akkor azok viselkedjenek is "nagyjából" úgy, ahogy egy valós helyzetben tennék. Lövöldözés közben meneküljenek, egyébként meg csinálják a dolgukat. Az első esetre jó példa a Gta 5, a másodikra akár az Oblivion. Ott pl egy npc komplett napja levolt modellezve, felkelt, evett, dolgozott, stb. És ezek már sok sok éves játékok. Ne érts félre, a cyberpunk 2077 egy bitang jó játék, de ezek az apróságok sokat elvesznek az élményből, abból, hogy igazán beleélje magát az ember. És valahol az emberben benne van, hogy ha ott tudták ezt, akkor itt miért nem?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.