Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt többen megkérdezték a GTC-n. Az NV azt mondta, hogy nem lesz rá se GeForce se Quadro. Azt is mondták, hogy ezekre a területekre egy másik lapkát szánnak, ami és ezt idézem: "ki tudja szolgálni a grafikai számításokra való igényeket is". A SuperMicro nekünk azt mondta, hogy nincs benne grafikai fixfunkciós egység. Olyan fejlesztés a GP100, mint a GK210.
A Quadrót is ide vehetjük, ahogy az összes FirePrót is. Azok között is mindnél gyorsabb a Radeon Pro Duo. Ez is nagybetűs tény. Ez a piac leggyorsabb VGA-ja jelenleg. Függetlenül attól, hogy mit hova, és milyen célterületekre szánnak, ezt a címet még nem tudta elvenni tőle semmi, se Quadro, se FirePro, se GeForce.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GP100 nem grafikus vezérlő, hanem egy gyorsító csak compute feladatokra. Nem tud fixfunkciós grafikát számolni.
Bocs, nem tudtam, hogy a leggyorsabb VGA a piacon nem számítható a leggyorsabbnak, mert nem tekinted annak. Ettől függetlenül vitathatatlan tény, hogy a Radeon Pro Duo a csúcstartó jelenleg. Nagyon drága, de ez a csúcs.
Ugyanígy az Intelnél sem méri senki az i7-5960X-et az FX-8350-hez, de ettől még az előbbi a csúcs. Illetve már van jobb, de a mondanivaló azzal is ugyanaz lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És kinél van a leggyorsabb VGA címe? Radeon Pro Duo?
Írtam, hogy friss adat. A piac 84%-a 100-300 dolláros szinten vásárol.
Nem láttunk a roadmapban TI-s modelleket. Ettől még bekerülhetnek, de valószínűleg nem a back to school szezonban.
Nem szerintem. A gyártók szerint. Nagyon drága a lapka, mert nagyon drága node-on készül.
Ugyanaz lesz a GP106-GP104 átmenet, mint a GM206-GM204 átmenet volt. Nagyobbik lapka/2. Természetesen a GPC blokkora és a többi egységre vonatkozik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És miért nem az NV igazodik az AMD-hez? Ők is kiadhattak volna egy olcsó, durván gyors VGA-t egy drága helyett. Mert egyébként a PH-n mindenki olcsó és erős középkategóriásért sírt hónapok óta.
Attól függ mit tekintünk versenytársnak. Az NV-nek lesz egy hasonló méretű GPU-ja ide, de az 128 bites. Persze elképzelhető, hogy lejjebb viszik a GP106 árszintjét. A GP104 túl drága 200 dollárra. A TSMC nagyon drágán árulja FinFet technológiáit. A Samsung FinFetje féláron elérhető, a GlobalFoundries pedig speckó szerződéses az AMD-nél.
Ugye az egész abból indult ki, hogy volt egy VR-gyártók által kért felmérés, amiben az jött ki, hogy a piac drágának tartja a komponenseket a VR-hez. Ezen 300 dollárt faragni jó lépés.A GP106-ban az GP104/2.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Félig igen. Az OEM-eknek mától szállítják, hogy a hónap végére ott lehessenek a polcokon a teljes konfigurációkban. A boltoknak majd a hónap közepén kezdik szállítani.
(#197) Peat: Feltöltenek egy olyan piaci rést, ahol a vásárlóbázis 84%-a választ. És ez nem csak az RX 480-ra vonatkozik, hanem amit még nem jelentettek be.
A fogyasztás nem teljesen olyan egyszerű, ahogy most látjátok, de ez is titok még nagyon. Viszont bejelentették a Bristol Ridge AVFS-ét. Arról hallottál már?
Érted... 
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De miért kell az AMD-nek a saját stratégiáját az NV-hez igazítania? Van egy piaci rés, amit megláttak a VR-es közvélemény kutatásokból, és terveztek bele egy viszonylag apró lapkát, amire építettek egy viszonylag apró kártyát, majd ezt kiadták, hogy feltöltsék a piaci rést. Ha hozzá akarja az NV igazítani az árat, akkor igazítsa. De nekik egyelőre más problémáik vannak. Például a Micron nagyon kevés GDDR5X-et szállít. Ezért is viszik fel a kereskedők az 1080 árát, mert ugye ez nem egy 700 dolláros termék, hanem egy 599-es.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem pont a játékról van szó, hanem a felhasznált technikáról. Vannak olyan problémák a GPU-n belül, amelyek a DX11-ben nem látszottak, mert már eleve volt előtte egy komoly limit. Ez a limit az új API-kkal megszűnt, így azok az eddig bevált tervezési direktívák, amelyek nem jelentettek gondot a régi API-knál gondot jelenthetnek az újaknál. Nyilván ezekre tudnak reagálni a mérnökök, de ahhoz, hogy korrigáljanak, előbb ki kell mérni a gyakorlatban az okokat. Az AMD-nek volt egy API-ja, amivel ezeket a méréseket el tudták végezni évekkel a többiek előtt.
Aztán van még számos tényező is. Például a programkódban is lehet a tipikus DX12-es problémák ellen küzdeni, és ma célszerű is ezt megtenni. Szinte bármilyen kis optimalizálás előnyt jelenthet, ha túl limitálóvá vállnak a futószalagidők. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hitman mondjuk igen sok hardveren belül ütközik nagyon komoly limitekbe, főleg a speciális GPU-driven pipeline miatt. Ilyen kódban a Polaris jóval erősebb parancsmotorja, főleg kiegészítve az akár ezerszer rövidebb futószalagmélységgel tényleg nagyon erős lehet. Vannak a Polarisnak olyan képességei, hogy ha arra tényleg érzékeny egy adott játék, és ez DX12-ben mondjuk elképzelhető, akkor bármit képes szó szerint leverni. Ezt tisztán abból ered, hogy a Polarist már a Mantle API-ban gyűjtött tapasztalatok alapján tervezték, és reagálni tudtak azokra a szűk keresztmetszetekre, amit 2012-2013 környékén a gyakorlatban is kimértek. Erre más nem tudott reagálni, mert ilyen méréseket DX12-ven 2015-bel lehetett először végezni, onnan pedig nem lehet már módosítani a rendszert 2016-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Windows 11
- Olcsón hozhatod ki a maximumot régebbi Intel CPU-kból
- iPhone topik
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Gumi és felni topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple Watch
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



