Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Csányi Vilmos - Az elveszett ember
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
& (#167) ncc1701: Mielőtt nagyon leszeditek a fejemet, gondolom tudjátok hogy jellemzően hosszmotornál az utastér-tűzfal oldalán keletkező jelenség (hőtolulás gyk) megrepeszti a HF-t v a hengert és marhára nem számít hogy mennyi és mekkora venti pörög az akármennyire tiszta coolerek előtt. Igen ez valóban a nagyobb motorok jellegzetessége az esetek legnagyobb részében.
De bocsássatok meg amiért röffenni merészeltem - bátran használjátok a klímát a legnagyobb dugóban és soha ne találkozzatok a jelenséggel! -
-
ncc1701
veterán
Észre sem veszed. Értelmes autónál, ha parkettázod neki, akkor leveszi a kljmát, amikor meg részterhelésen működik a mocc, akkor azért nem veszed észre, hogy megy. Csak éppen nem döglesz meg a 40 fokban. Pláne, egy mai kljma 1-2 deci fogyasztás pluszt ha okoz. Nem véletlen, h ma már működő kljma nélkül épeszű ember nem vesz autót.
-
Márk
senior tag
Hát ez az, pont az a vicc, hogy még ilyen állapotban sem éreztem azt rajta, hogy szét akarna szakadni/csavarodna a kasztni.
Véleményem szerint a leggázabb a bal hátsó küszöbvég volt, ott tulajdonképpen egy jó 20-30cm-es részen szó szerint eltűnt az anyag....
Minden régi autó felújítónak melegen ajánlom a homokfújást, könyörtelenül megmutatja a kasztni rejtett hibáit.
Én is azt hittem homokfújás előtt, mikor még csak szét volt szedve, hogy milyen jó állapotban van, szinte csak fényezni kell majd.
Hát persze....
Homokfújás után meg már komoly kétségeim támadtak, hogy egyáltalán meg lehet-e csinálni, autó lesz-e még belőle valamikor.
-
Egon
nagyúr
Volt ilyen autónk anno a '80-as években. Zsír újonnan vettük, vagy 3 évet kellett rá várni.
A fater szűk 2 év után eladta a fenébe, mert háromszor annyi gond volt vele, mint a korábbi Ladával kétszer annyi idő alatt. Többek közt volt olyan, hogy elmentünk egy meccsre Vácról Bp-re, és visszafelé indulván nem vette be az 1. és 2. fokozatot a váltó - nem volt túl vidám a pesti forgalomban, minden egyes piros lámpánál hármasban indulni...
Viszont volt egy olyan előnye, hogy rettenetes bilikék színű kocsi volt; már messziről láttam, ha jött értem valamelyik ős... -
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T14 Gen 3, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3430, 91% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XT 20GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő