- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
Egy-két dolgot hozzáfűznék:
A Tipot 1988-tól gyártották, és ugye a 89-es évre szóló díjat kapta meg. A Fiestát 89-től gyártották, tehát a következő évben indult a címért. A Tipo emlékeim szerint azért nyerte el a címet, mert nagyon jó volt a térkihasználása.
Nem tudom honnan veszed, hogy a Clióból már csak hírmondó maradt, szerintem nem néztél szét túlságosan. Alapvetően egy autó meg nem a bosszantó, hanem a súlyos hibák miatt tűnik el. Ugyanitt jegyezném meg, hogy a Clio a 91-es év autója lett, és 90 től gyártották, az Astra pedig 91-ben jelent meg, tehát szintén nem ugyanazon évben indultak a címért.
Hogy az Astra 11 évig gyártásban maradt, az nem a fenomenális konstrukciónak köszönhető, hanem a a hozzánk hasonló csóró piacoknak. Ha kicsit jobban körbenézel, akkor elég sok olyan autót találsz, ami ennél jóval tovább életben maradt, főleg fejlődő piacokra gyártva.
Az év autója választásról meg annyit, hogy szerintem nevetséges. Nem is tudom hol olvastam a véleményt, ami így szólt: Valójában az első Toyota Prius megjelenése óta nem is lett volna szabad év autója címet kiosztani. És milyen igaz, szégyen gyalázat, hogy milyen irányba fejlesztenek manapság...
-
zeoos
tag
Az év autója címet szerintem nem a formatervek alapján, vagy egy-egy gyár felkarolása mellett lobbizva teszik, mint az akkori kornak megfelelő technikai újdonságok alapján ítélik oda (környezetbarátság-forradalmi műszaki megoldások- ...stb) és mint ilyen nem a készítés minőségére vonatkozik, mint inkább az egyes tipusokban felvonultatott újdonságokra mutatnak rá és csak is arra az évre vonatkoznak.
Mindíg lehet vitatkozni az ilyen döntésekkel, de valószínüleg nem népszavazáson döntik el, mint inkább hozzártő és szakmai bizottság dönt az ilyen címek odaítéléséről.
Hinnünk, bíznunk kell az ilyen döntésekben és ezt példázza, hogy az éppen bevezetett újdonságokat átveszik más autógyártók is és tulajdonképpen ez a fajta versengés biztosítja a fejlődés töretlenségét és éppen ezért már nem kőbaltával vadászunk még mindig a mamutokra. -
Ez az a díj amire a Suzuki Splasht is benevezték?
Nálunk itt a gyárban külön felhívták a figyelmünk rá... -
R
senior tag
Mindenki vegyen olyan autót, amilyen neki tetszik. Véleményem szerint azonban semmi jelentőssége nincs annak, hogy éppen melyik az Év Autója. fel sem merült bennem h lenne, de hát van sok konzumidióta
-
Zolaash
senior tag
Ha jól tévedek, akkor a 2009-es modell az Insignia lett. Kár, hogy a sorozatgyártásra kerülő modell lámpái nem maradtak ilyenek:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Google Pixel topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Tesla topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest