Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    Egy-két dolgot hozzáfűznék:

    A Tipot 1988-tól gyártották, és ugye a 89-es évre szóló díjat kapta meg. A Fiestát 89-től gyártották, tehát a következő évben indult a címért. A Tipo emlékeim szerint azért nyerte el a címet, mert nagyon jó volt a térkihasználása.

    Nem tudom honnan veszed, hogy a Clióból már csak hírmondó maradt, szerintem nem néztél szét túlságosan. Alapvetően egy autó meg nem a bosszantó, hanem a súlyos hibák miatt tűnik el. Ugyanitt jegyezném meg, hogy a Clio a 91-es év autója lett, és 90 től gyártották, az Astra pedig 91-ben jelent meg, tehát szintén nem ugyanazon évben indultak a címért.

    Hogy az Astra 11 évig gyártásban maradt, az nem a fenomenális konstrukciónak köszönhető, hanem a a hozzánk hasonló csóró piacoknak. Ha kicsit jobban körbenézel, akkor elég sok olyan autót találsz, ami ennél jóval tovább életben maradt, főleg fejlődő piacokra gyártva.

    Az év autója választásról meg annyit, hogy szerintem nevetséges. Nem is tudom hol olvastam a véleményt, ami így szólt: Valójában az első Toyota Prius megjelenése óta nem is lett volna szabad év autója címet kiosztani. És milyen igaz, szégyen gyalázat, hogy milyen irányba fejlesztenek manapság...

Új hozzászólás Aktív témák