Új hozzászólás Aktív témák
-
jaja1981
addikt
válasz Hikvision #48 üzenetére
Grat a járgányhoz.
Bizony ez a helyzet a mai autókkal ,hogy mindenen spórolnak.
A Jettámba úgy sacc 650e Km van, de pöcc, röff indúl télen is, és megy.
Eddig 40e km-et mentem vele és kb 50e Ft-ot költöttem rá a kötelező olaj és szűrőkön kívül.
Ez van.
Ja! És 270e Ft-ért vettem!Új autóból én is vagy Dacia-t, vagy Suzi-t vennék.
Suziban jobban bízom, de a Dákó olcsóbb. -
veterán
Az új Swift azért annyira nem rossz.
Csak ez a sok műanyag benne.Meg az a tavalyi "ráncfelvearrás"...
Azért az, h kicserélem a hátsó lámpatesteket, meg elhelyezek elöl egy csíkot a lökhárítón... hát ezt azért ne nevezzük már megújult Swiftnek. Aztán csodálkoznak, ha nem nő az eladás exponenciálisan.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Hikvision
senior tag
Hát igen. Nekem az első autóm egy 2004-es C-s Corsa volt. 18.000km-es korában került hozzám, és 35.000km-nél adtam el. 1.4 16V. Kis méregzsák, de minden nap elromlott rajta valami, pedig vigyáztam rá. katalizátor csere,egr-szelep-lambda szonda,BCM modul,központi zár,Elektromos ablak,Multikormány szalagkábel,Műszerfal vezérlőegység,Immo,Kopogott a futóműve,és recsegett a kormánymű.A vége felé már csak röhögtem az egészen, és nem értettem, h egy akkor 3éves autó hogy tud ennyire szar lenni. Mondom biztos csak én fogtam ki, Aztán a családba lett egy 99-es B-s Vectra 2.0 16V Automata. Annak a váltóján kívül lassan mindene ki lett cserélve 3év alatt. Tehát amikor eladtam a corsát viszonylag jó áron. (köbcentinként egy ezresért ) Akkor megfogadtam h csak is új autót veszek. Ilyenkor jött a szóba a KIA Ceed. Elmentem a legközelebbi Kia kereskedésbe és a 3milliós határba olyan Ceed-ek fértek volna bele, amik már mentek 20.000km-ert... Na mondom akkor azért kipróbálok 1-et ott helybe, beültem, és nem értettem, h mitől ennyi az alapára a Ceed-nek, mert akárhova is néztem, mindenhol igénytelen kínai műanyagok vettek körbe, kárpitból az üléseken kívül nem sok volt az autóban.(annyi pénzért).Utána kifelé menet beszéltem a szervizes sráccal, ahol megmondta, h mind1, hogy mit de KIA-t ne.Aztán azért mondtam neki, h kifejthetné ezt bővebben is, aztán gyorsan elsorolta, h hiába a 7év marketing garancia, gyakorlatilag ha nincs konkrét elektromos hiba, vagy nem könyökölt ki a hajtókar a blokkból akkor mindenkit elhajtanak a pics*ba, h ez nem garanciális probléma. Mondta, h napi 10-15 Ceed-et visznek be futómű hibával, és nem csinálnak velük semmit, hiszen a "forgó-kopó alkatrészekre nincs csoda 7éves garancia" és ebbe szépen belevesznek mindent. Közbe érkezett a családba egy KIA K2500-as 0kilóméteres kisteher, amit faterom használt igen kíméletesen, és kereken 1.500km-es korában(vásárlástól számított 4.nap) Nem lehetett sebességbe rakni az autót. Assistance visszavitte, ahol megállapították, h bizony a teljes kuplung és váltószerkezetet cserélni kell. Akkor végleg letettem a KIA-ról. Mondjuk utána vígan rótta az utakat egészen 8.000km.-es koráig amikor is nem lehetett az autót fékezéskor az úton tartani annyira rázta a kormányt. Vissza gariba, ott megmondták h nem rendeltetésszerűen volt használva az autó ezért meglibbent mind a 2féktárcsa, ami magával vitte a teljes fékszerkezetet.... Akkor a szervizből elhoztuk az autót és elvittük egy maszek szervizbe ahol direkt fékekkel foglalkoznak, és amikor szétszedte a csávó a féket azt mondta h 20 év alatt ilyet még nem látott. Mintha papírból lennének csinálva a fék-alkatrészek. a gyári féktárcsa vastagsága akkora volt mintha már 3x szabályozva lett volna. Az egyik fékbetétről kezdett leválni a kopó réteg (made in korea), és a munkahengerekkel is volt valami baj... Mind ezt egy 2hónapos kisteherautónál.... Utána elkezdtem olvasni a netes teszteket, szalonról szalonba jártam és végül ő lett, amit azóta se bántam meg, mert egyszerűen jó és kész fullosan 2.5ből kijött. És aki idáig látta vagy kipróbálta mindenki csak dicsérte. A szörnyeteg
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
jaja1981
addikt
válasz Thunderzolee #46 üzenetére
Hát igen, ami swift-ünk sem a kényelméről és konfortjáról híres.
Igénytelen, olcsó, megbízható. -
veterán
Ülj bele egy vadiúj SX4-be.
Japánok tervezték európai embereknek.Illat: borzalamas műanyagszag
Puhaság: annyi a műanyag, h elgondolkodok, "hová ültem én"..
Kifinomultság: nem fér el a lába egy átlagos magasságú embernek. Hiába tolod hátra az ülést.. tolnád, de félúton megáll, mert egyszerűen nem lehet hátrébbtolni. Ez nem az én véleményem. Azoké, akik napi kapcsolatban vannak esik szét-ekkel.(ps: SX4 = esik szét)
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Yutani
nagyúr
Nem beszélve arról, hogy te hajtod 0 km-től fogva, tudsz mindenről, ami az autóval történt attól a perctől fogva, hogy kijöttél vele a szalonból. Egy "százlábú" autónál a fene se tudja, mit műveltek vele. Ezért nem szabad kölcsönzőtől levetett autót venni, mert azokat aztán egyrészt nem kímélik, másrészt meg hetente más ember hajtja, ki tudja, milyen gyakorlattal és képességekkel.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
apóka
aktív tag
"egy új autóba beülni, az illatok"....biztosan hallottál már az autók belsejében használt műanyagok károsanyag (oldószerek, stb) kibocsájtásáról, 1-2 év után szellőzik ki igazán....számomra ez nem vonz különösebben
1-2 éves tiszta autót kell venni, és a kezdeti áresést is megúszodFocust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
Tomi84
aktív tag
ebben egyetértünk. Persze meg vannak a ennek is a veszélyei (pölö a bmw azért is esett ki a számításából, mert nagyon féltem, hogy visszatekert órás bmw-t vennék. A legtöbb használtautó kereskedő behozza valahonnan nyugatról, visszateker 50-60-70e km-ert, és eladja drágábban), meg azért bele kell utólag ölni még pénzt (olaj, szűrők, gyertya, vezérműszíj, stb csere igencsak alap, meg nekem abroncsokat is kellett cserélni), de összességiben még mindig jobban megéri.
-
Tomi84
aktív tag
ahogy azt írtam korábban: a golfban pont az egyszerűsége volt a jó. Elig volt benne elektronika, a klímán kívül semmi csicsa nem volt benne. Viszont az úgy volt összerakva, ahogy azt kell. Nem véletlenül nem ment tönkre. (persze én is vigyáztam rá)
Az újabb autók tele vannak elektronikával, tulajdonképpen van bennük néhány komplett számítógép. Az pedig törvényszerű, hogy minél bonyolultabb valami, annál nagyob a lehetőség a meghibásodásra. Ami pedig el tud romlani, az el is romlik...Hogy veszti az árát a kia az egyértelmű. Most ennek örülök, hiszen nem egész négy év alatt 6 milliót bukott az ára. Értelemszerűen befektetésnek nem kiát érdemes venni, ahogy beleülsz már vesztett 100 rugót. De ha ez is további 5-6 évig hasonló megbízhatósággal fog szolgálni mint a golf, akkor már megérte az árát. A másik, hogy ha őszinte akarsz lenni, hova tud még lejebb menni az ára? 1 millió alá? akkor buktam nem egész 1 millát 5 év alatt. Az nem olyan vészes.
[ Szerkesztve ]
-
jaja1981
addikt
Hát igen a dísztárcsák. Minek kell, azt nem tudom, de mindenki szedi a másik autóról.
Lopjatok Ti is, nincs abban semmi. Ez magyarisztán.
A régi német autókat én is birom.
Melóba egy 86-os 1,6D jettával járok (4-4,5l/100km)
Hobbiautóm egy 79-es Manta 2,4i.
Mind a kettő megbízható és egyszerű, mint a faék.commanDOS:
Ezt mondom én is. Pontosan ezt. De erre is játszanak a mai gyártók. Ezek a modern autók sacc max 10évig mennek, utána nem éri meg javítani.
Ahogy ismerősömtől hallottam a Jettámról: (simán megy áram nélkül. Csak onnét venném észre, hogy nincs töltés, meg az aksi is üres, hogy kialszik a fényszóró, meg elnémul a rádió)
"Látszik rajta a németek mechanikába vetett végtelen bizalma."
A mechanika nem tud máshogy működni, nem úgymint az elektronika.[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
Igen, egy olyan bonyolult gépnél, mint egy autó már igen is számít, hogy kik és hol szerelik össze. Lehet, hogy egy PC-nél, hifinél, tv-nél nem számít, csak a jó tervezés.
De a VW már a 80-as években is gyártatott autókat Mexikóban, Argentínában. Sőt az első igazi VW-t a bogarat is nagyon sokáig gyártották mexikóban. Ennek ellenére biztos, hogy gyengébb minőségű. Mint pl a török renault-ok
Viszont mostanság akadnak tervezési bakik is bőven. Egy régi Golf-ot, Passat-ot megnézel, pontosabban benézel a motorháztető alá, látsz egy nagy teret, amiben van egy motor, pár cső, vezeték körülötte meg qrva nagy hely a szereléshez. A mostaniak japán mintára agyon vannak zsúfolva, mindent elektronikával oldanak meg, ami sokkal sérülékenyebb és megbízhatatlanabb, mint egy mechanikus alkatrész.További tervezési hülyeség pl az új Volkswageneknél az alu lengőkar sérülékenysége, ami ráadásul egybe van építve egy csomó mindennel, szóval sérül, akkor kuka az egész. Vagy a Bora újabbik 1,6-os motorjánál a hengerenkénti gyújtótrafó, amit ráadásul "okosan" beraktak a motor legmélyére, hagy kapja a langymeleget... 30-40ezer kilométerenként meg is adja magát 1-1 hengernél.
Nálunk 2-nél is megadta magát egyszerre, érdekes volt 2 hengerrel hazajönni.Szóval ez már rég nem az a népautó, mint a 80-as években...
Mondhatni a suzuki átvette a szerepét.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
apóka
aktív tag
Te értettél talán félre engem.....vagyis én fogalmaztam pontatlanul (kihagytam): a régebbi német autók megbízhatóak.
Mostanában bármely márka képes kihozni meghibásodásra hajlamos típust. Ez egyenes következmény a költségek lefaragásának és az egyre bonyolultabb tehnikai részleteknek.
A hibastatisztikák valamelyest tájokoztatóak, de figyelembe kell venni, hogy több márka saját assistance szolgáltatást üzemeltet. Az új korukban (2-3 évesig) elromlott autók így nem kerülnek bele a statisztikába, javul a hibaarány.
De egyszerű a dolog: ha valaki elégedett az autójával és nem hagyja cserben, akkor azt a márkát kedvelni fogjaA kollégám polójáról ellopták a gyári dísztárcsákat. Horror áron tudna újat venni.
Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
tildy
nagyúr
Nem tudom hol tettétek, ráadásul mitn írtad a tiétek problémás volt (újan vettétek egyáltalán? Vagy az előző gazda vágta tacsra?)
Tessék itt van egy példának.
hopp lehet a válság tesz be, d emintha lentebb mentek volna az árak, kb 200 ezerrel.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
jaja1981
addikt
apóka:
Álj, álj, álj!
Én nem említettem, hogy a német autók megbízhatóak!
Olvasd csak el.
Azt írtam, hogy olcsóbb a javításuk, az alkatrészük.
Per pillanat szerintem a legmegbízhatóbbak a Toyota-k.
Én új autóból csak japánt vennék, mint tettük is a Páromnak a Suzuki-val.
Németet messzire kerülném, az biztos.jookomak:
A Samsung gyárt autót keress rá a neten.
Én voltam Koreában 3 hónapot, és gyakorlatilag minden német kinézetű autót lehet ott látni, mert ügyesen másolnak.
Persze az amcsi gépeket is.tildy:
Csak megjegyzem, hogy a tavaly eladott Accent-et 250e jó magyar forintért vitték el.
A csili vili hibátlanokat mérték 400e Ft-ért, szóval nekem ne mondjátok ,hogy tartja az árát.
9 éves autó 250e Ft. Az igen. Szépen tartja az árát.[ Szerkesztve ]
-
commanDOS
senior tag
Sokan fikázzák, pedig a koreaik hamar rájöttek, hogy kell autót gyártani.
Persze kezdetben nevetségesek voltak ezek az autók (daewoo, hyundai, kia...)
tele voltak gyermekbetegségekkel, nemcsoda, hisz azelőtt jó ha talicskát tudtak gyártani.
De így volt ez a japánokkal is, kezdetben csak másolni próbálták a többi gyártót, aztán rájöttek miben erősek és milyenen céllal akarnak autót gyártani (takarékos, megbízható..)
Viszont mostanában már akkora a verseny, hogy az új autógyártóknak nagyon hamar fel kellet venni a kesztyűt és megtanulni normális autót gyártani. Egyszerűen nem engedhetik meg maguknak, hogy rosszabbat gyártsanak, mint a konkurencia. A kia-nál szemmel látható a fejlődés, még mindig gyakran másolnak egyes dizájn elemeket, megoldásokat, de egéz ügyesen beépítik és kezd kialakulni valamiféle egyszerű, de saját márkaarculat. A beltér még mindig undorító, akárcsak egy régebbi japó autóban...hát hiába ez a Távol-Keleti dizájn nekem nem bejövős. Sajnos ezzel együtt az olcsóbb német autók minősége romlásnak indult, én ezt tapasztaltam legalábbis. Itt nem a kézzel fogható minőségre gondolok, egy német autóba beülve még mindig a minőség az első szó, ami eszembe jut, igényes belső, szép illesztések, esztétikus anyagok. De nem bírják annyira a strapát, gyakrabban szorulnak szervízre, bonyolultabb a szerelésük, több a hibalehetőség és ilyesmik.Mindezek ellenére az első autóm vagy német vagy japán lesz és természetesen más által már telefingott
[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
tildy
nagyúr
Nem midnenki azért vesz autót, hogy két év múlva eladja. Egyébként a kroeai autók ára egy millióra való leesés után általában már stagnál.
Pl. egy 4 éves accentet 1.2ért megvesz valaki, használja 4 évig, és 8 évesen is még simán kap érte 800-900 ezret.Ez azért nem rossz."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
jookomak
őstag
Sokan tán nem is gondolták volna, hogy -amíg volt itthon samsung márkaszalon, ott voltunk egy előadáson- , még az autógyártás gondolatával is kacérkodtak, sőt, úgy emlékszem, teherautójuk már volt is.
Amúgy télleg nem olyan rosszak ezek a koreai kocsik, ceed-ek is egész pofásak, valamint a 7 év gari sem utolsó.
Sok sikert az autódhoz egyébként! -
Findzs
addikt
sajnálom de nekem nem tetszik se kívül se belül (ízlések és pofonok)
sose vennék kiát mert ahogy a cikkből is kiderül nagyon sokat veszít az árából és nincs hozzá alkatrész meg gondolom akkor drágább is hozzá a cucc
2 év múlva 1 millát se fogsz érte kapni sajnos"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Sipi16
őstag
-
tildy
nagyúr
Corollánk ('84) nekünk is volt.
Feljövőben a koreaiak elektronikai téren is , kiváncis leszek mi sül ki belőle"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Tomi84
aktív tag
van benne tempomat, a kormányon lévő 3 gomb a tempomat vezérlője.
Full extrához a xenon izzók meg a tolatóradar hibádzik csak, utóbbit már rakattam bele. Egyébként még ülésfűtés, isofix rendszer, sőt még a szent japán kvarcóra is benne vandragonfx: én is gondolkoztam bömösben, de ilyen felszeretséggel az sokkal drágábban jött volna ki, vagy sokkal idősebb/több km lenne benne. az idő majd eldönti jól választottam-e.
apóka nem véletlenül szerettem a golfot. Nem volt benne semmi csicsa, még az ablakok is tekerősek voltak, de valahogy mégis nagyon jól össze volt rakva.
[ Szerkesztve ]
-
apóka
aktív tag
A WW az autó, strapabiró.
Csak azt nem értem, hogy az öcsém 1/2 éves (tavaly nyáron volt annyi) golfjába miért szált szét a diesel motor 130-as tempónál Horvátországba menet (szerencsére még Szfehérvár előtt).
Új autóról beszélünk, normális használattal.....rendesen kikönyökölt, mint régen a trabantom Persze a garanciába kapott új motort.....
De azóta, ha golfot látok rögtön eszembe jut a megbízhatóság. Ebből természetesen nem vonok le messzemenő következtetéseket, de mint látható, minden elromolhat.Focust bontok, ha kell valami írjál. Mk1 98-2004
-
vtechun
veterán
jok ezek a koreai cuccok, osszeszereles jo, megbizhato... nem egy francia vagy olasz
-
tkazmer
addikt
emlékeim szerint benne van a cikkben, hogy e merci méretű meg aztán a 3-as bmw egy olyan mütyűr autó, hogy végtére is érthető, hogy nem került szóba...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
HÁZIGAZDA
biztos, h még van miben fejlődniük, de igen, nem rossz autók. ráadásul pont az zajlik, mint anno a japánoknál: azt sem tudták az emberek, h eszik-e vagy isszák őket, és leginkább csak a kispénzű emberkék vették, a "bevállalósak". lesajnált kocsik voltak, emlékszem az 1989-es corollánkra (azóta klasszikus lett az a forma), nem volt drága.
a koreaiak tolják keményen, nincs kétségem felőle, h a kia, hyundai, lg, samsung tarolni fog (ez utóbbi két márka már tarol is).
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
dragonfx
veterán
Gracca a kocsihoz, sok szép km.t vele valóságban hátúlról tényleg okés előről, szvsz fos.de neked kell tetszen.tényleg más kategória mint a VW méretre is.márkára is.tiszta galant a hátúlja ja.
Amugy ebben a ketgóriában simán találtál volna más német márkát is.pl:a golffal egy időben futó 3as bömit.e46ost 320i elég is. 2 guriga környékén van.lehet korba idősebb lett volna de azért egy bmw mégsem kia.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
wolruf
őstag
"Kiegészítés: belső képet hamarosan prezentálok, addig itt van ez: [link]
Pontosan ugyanez a bézs bőr belülről, elrendezés is megszólalásog ugyanez, egyedül a légkondi más, az enyémben ugyanis automata van, kis lcd kijelzővel."Tempomat van benne? Mert akkor ez erősen full extra
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
jaja1981
addikt
Páromnak voölt egy 99-es Hunday accentje.
120e km-nél már alig indult ette az olajat, szinte minden elektromos dolog bekrepált rajta, párszor cserbenhagyta, és ami egy német autón mondjuk 20e Ft javítás, azon a szaron 100e fölött volt.Csak remélni tudom, hogy a Tiéd nem fog elromlani, mert akkor igencsak inkább otthagyod a szervizbe. Nem úgy, mint a golfod.
-
Tomi84
aktív tag
akkor egy kicsit összevont válasz következik:
Zalaymate, Enton, mások akiknek nem tetszik: Értelemszerűen nincs olyan autó ami mindenkinek tetszik, hiszen ez nagyon szubjektív dolog. Nekem az is sokat nyom a latba, hogy az én autóm, de már elétte is nagyon tetszett, hiszen megakadt rajta a szemem. Ez abszolúte egyéni ílés kérdés.
kidpepi, Recon: próbáltam egy kicsit viccesen fogalmazni , a 11-12 litert valóban városi fogyasztásra értettem. Automata váltó van benne, egy régebbi 4 sebességes típus. Működése megbízható, de fogyasztást azért megdobja egy picit. Ha nem nyomom neki, illetve nem vészes a forgalom, akkor köbö egy-másfél litert tudok vele még spórolni.
Kiegészítés: belső képet hamarosan prezentálok, addig itt van ez: [link]
Pontosan ugyanez a bézs bőr belülről, elrendezés is megszólalásog ugyanez, egyedül a légkondi más, az enyémben ugyanis automata van, kis lcd kijelzővel.[ Szerkesztve ]
-
tildy
nagyúr
Én meg konkrét tapasztalatból mondom,hogy nem szarok. 4 éves használat ,használt koreainál releváns tapasztalat?Sokan csak partszélről kiabálják, hogy...
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
wolruf
őstag
-
Stiky
senior tag
válasz Thunderzolee #7 üzenetére
Jaja.
Ráadásul ez a Cee'd nagyon jól néz ki. Én pl. simán vennék.~ http://pancakespeedy.tumblr.com/ ~
-
Sipi16
őstag
Egy pár belső képet szerintem többen megköszönnénk. (Nekem a belső jobban számít, mert azt többet látom.) 2.5 V6? Csak 11-12? És ha nyomod neki? Tényleg automat vagy manuell?
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
D.Orion
veterán
Belsejéről is rakhatnál fel pár képet, nah meg egyet a motortérről.
Nekem személy szerint az eleje nem tetszik, de a "feneke" az valami eszméletlen jó.
[ Szerkesztve ]
-
tibz03
őstag
Sehogy, nyilván a városi közlekedésre értette a "Piros lámpánál állva bekajál 11-12 liter körül"-t. Persze lehetett volna érthetőbben is fogalmazni.
A koreai autókat nem véletlenül húzzák le, konkrét tapasztalatból mondom, hogy sz@rok. Legalábbis a régebbiek (kb. 10 évvel ezelőtt). Hogy egy újabb milyen, arról nem nyilatkozom, mert nem tudom. Én akkor se vennék. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Gismo
addikt
Jó írás! Nekem is tetszenek a Kia-k, Hyundai-ok és Daewoo-k (jóólvan chevy-k nah)
A kóreai, egyébként meglepően jó autókat sajnos sok helyen alaptalanul lehúzzák. :S
De a KIA testvérmárkája, a Hyundai elég hatásos erőfeszítéseket tesz a negatív előítéletek megszüntetése vagy legalább is csökkentése érdekében, ezzel a modellel: [link]
Szerintem sikeres lesz.
Mondjuk nem egy kategória, de valamivel alapozni kell minden szegmensben.Hajrá Kóreai autógyárak!
-
veterán
-
Enton
addikt
Nekem is csúnya merci utánzatnak tűnik előről, hátulról pedig inkább 98 körüli A4 audi ami először eszembe jut róla.
Nem mondanék sem rosszat sem jót rá, mivel még ilyenben még csak utasként sem ültem, nemogy vezettem volna.
Sok sikrert az "új" vedához."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
ahavasi
tag
válasz Pisztillus #1 üzenetére
marketingük az már van elég szerintem. vannak azért gyengébb modellek KIA-tól... végeredménybe Koreai. egy KIA Rio RS-t nemrégiben letoltam egy 1.3as Samarával.
A kilincs legyen muslincás
-
kidpepi
tag
Üdv!
Azt hogy érted, hogy "Piros lámpánál állva bekajál 11-12liter körül." ? -
Pisztillus
senior tag
Jó kis írás, gratula a kocsihoz, szolgáljon gond nélkül sokáig!
Szerintem sem rosszak a KIA-k, csak valóban, kellene nekik egy kis marketing, hogy ismertebbek legyenek.
Nekem amúgy a C'eed-ek tetszenek nagyon.Vannak harcok, ahol veszteni szégyenletes, de győzni is megalázó. - Moldova György
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest