- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Pant* rant
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Klaus Duran: 2025 dude
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- gerner1
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Nowhereman #53 üzenetére
Mit csináltak meg? Mutass egy Linux játékot, amiben van tesszelláció és/vagy compute shader.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Nowhereman #44 üzenetére
Ennél jobb portolást a megfelelő fejlesztőeszközök hiányában nem lehet végezni. Az normális esetben nem jó port, ha a top effektek kimaradnak a játékból, de figyelembe kell venni, hogy a gyakorlatban csak erre van lehetőség.
(#45) assemble: Az OpenGL és az OpenGL ES két külön dolog. Utóbbin mennek a mobil játékok, de az sem igazán kedvelt fejlesztési forma. Noha ott a piac kényszerűből kitermelte a fejlesztőeszközöket, tehát a cikkben tárgyalt probléma nem áll fent.
A konzolok saját fejlesztésű egyedi API-t használnak. Felesleges bármibe is belevenni őket. A WebGL alatti réteg lehet DirectX is. A Windows böngészők jellemzően ANGLE-t használnak, mert nincs mindenhol natív OGL ES támogatás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Nowhereman #42 üzenetére
A Linux port eleve nem kifizetődő mégis megcsinálják. A probléma, hogy a gyakorlatban nem lehetséges, még akkor sem, ha elvileg az API támogatja. Az a legjobb dolog ebben a világban, hogy az Intel, az AMD és az NV együtt nyomatta a GDC-n, hogy az OpenGL már rég képes olyan dolgokra, amivel drasztikusan csökkenthető az overhead. Ehhez képest zéró alkalmazás van rá és zéró érdeklődés van iránta. Nem azért, mert elvileg nem lehetséges, hanem azért, mert nincs hozzá tool, ami a gyakorlatban kizárja a megvalósíthatóságot. Márpedig a gyakorlat ami számít.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Nowhereman #39 üzenetére
Ha lehetséges lenne megcsinálták volna. Lehet kis demókba belerakni tesszellációt, de AAA játék annyira komplex, főleg a Civ5 terepgeneráló pipeline-jával, hogy nincs az a tool, amivel összeomlás nélkül leprofilozod. Ha nem tudod biztosítani, hogy a program stabil legyen, akkor az instabil funkciókat nem szabad szállítani. Mivel az Aspyr már tapasztalt Mac portoló, így eleve tudják, hogy mibe éri meg belefogni OGL-en és mibe nem.
De egyébként ez pusztán tool probléma. Ha volna rá tömeges igény, akkor talán rakna erőforrást az AMD a GPU PerfStudióba, hogy stabil legyen OGL4-en is, de a helyzet az, hogy a legtöbb partnerük tesz az OpenGL-re. A Valve miatt az OGL3.x-re kigyúrták, de ennyi. Többet szerintem sem ér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Nem sok meglepetést tartogat a Galaxy S25 FE és Tab S11 Ultra külseje
- További aktív témák...
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest