Ha lehetséges lenne megcsinálták volna. Lehet kis demókba belerakni tesszellációt, de AAA játék annyira komplex, főleg a Civ5 terepgeneráló pipeline-jával, hogy nincs az a tool, amivel összeomlás nélkül leprofilozod. Ha nem tudod biztosítani, hogy a program stabil legyen, akkor az instabil funkciókat nem szabad szállítani. Mivel az Aspyr már tapasztalt Mac portoló, így eleve tudják, hogy mibe éri meg belefogni OGL-en és mibe nem.
De egyébként ez pusztán tool probléma. Ha volna rá tömeges igény, akkor talán rakna erőforrást az AMD a GPU PerfStudióba, hogy stabil legyen OGL4-en is, de a helyzet az, hogy a legtöbb partnerük tesz az OpenGL-re. A Valve miatt az OGL3.x-re kigyúrták, de ennyi. Többet szerintem sem ér.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.