Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
Ha nem éri meg akkor mire jó? Mért érné meg valami olyat fejleszteni ami nem éri meg inkább tolják ki a ddr3 3200 v 4800 -ig most is vannak ecc-s memóriák & az alacsonyabb feszültség amúgy is csak az alacsonyabb csík szélességnek tudható be. De már rossz példát hoztál fől mert az edo és az sd között nagyon is észrevehető volt a különbség még az sd to ddr is látványos volt sőt még a ddr to drr2 is hozott némi pluszt de a ddr2 to ddr3 eleinte katasztrofálisnak hatott az elődeihez képest ez meg borzasztóan siralmas mintha nem is ellőre lépkednénk hanem vissza. Fejlődés címszó alatt a ReRamot kéne nyomatniuk nem ezt a mocskot.

Szer: Egy felhasználó és vevő központú társadalomban élnünk. De ha nem a marketing alapján hanem az ésszerűség és a környezet tudatosság határozná meg azt hogy mit teszel a kosaradba akkor rá kényszerülnének a gyártók tovább vinni a ddr3as vonalat és nem hoznának be ilyen bizarr fejlesztéseket hihetetlen áron
Új hozzászólás Aktív témák
- Szombati hardverbüfé
- Suzuki topik
- ASUS notebook topic
- Robotporszívók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gitáros topic
- alza vélemények - tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Clevo 1060 6GB Mxm 3.1 laptop videó kártya ingyen házhoz szálitással