Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Forest_roby

    őstag

    válasz doc #2508 üzenetére

    Hi!

    Gondolom a 3. pont szól nekem. Jól írtad - fizikai rendszereket szeretnék modellezni.
    pl.: csúcsára állított kúp - alfa hajlásszögű, palástján egy golyó h magaságban és mondjuk feltétel legyen, hogy egyenletes körmozgást végez.
    Ha megadom, hogy t0 időpontban hol a golyó, akkor hol lesz a golyó t1 időpontban.
    omega^2=g/(h*tg^2alfa) ami a mozgásegyenletekből kijön.

    Na, egy ilyen rendszert szeretnék modellezni első körben. t0 -tól t1 időpontig szeretném látni a mozgást, + az egyik sarokba kiiratni a koordinátákat ( x, y, delta szögelfordulás, h magaság bár az itt épp konstas )

    A kérdés az volt, hogy ezt mivel lehetne elkészíteni!

    A Blander alkalmas rá?
    Egyébként a c elég jól megy az opengl meg most felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy ezzel foglalkozni fogok!!

    Mindenesetre köszi a segítséget!

    Forest

Új hozzászólás Aktív témák