Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Miracle
senior tag
Azt nem Delphi, hanem PASCAL nyelvjarasnak szoktak nevezni !!!!! ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
jo C konyv: Kernighan & Ritchie - A C programozasi nyelv
Ezt magyarul is lehet kapni sok sok boltban, mondhatni ez a C ,,alapkonyve'', a keszitok irtak. biztos megtalalhato neten is millio helyen PDF formatumban. -
BaLinux
tag
Az igaz hogy a C eltér a Delphitől, és össze is lehet keverni, de ez olyan mintha véletlenül angolul kezdenél beszélni német helyett ha egyszerre tanulod...
Mi az eltérés win/unix között? Sok minden. Lényegében úgy kell csinálni, mintha ezt te nem tudnád, és megpróbálni csak mindenhol jelenlévő dolgokat használni. Ez persze nem megy általában, ezért léteznek pl. crossplatform függvénykönyvárak. Eltérnek a headerek, a bináris fileok formátuma, lehet hogy még a géparchitektúra is.
Szerintem C tutorialt mérhetetlen mennyiségben lehet találni neten, lpt példám meg sajna nincs, és soha nem is csináltam még olyat sajnos.
Aktív témák
- BestBuy topik
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen autót vegyek?
- Arc Raiders
- Gyúrósok ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Amazon Fire TV stick/box
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Plus 256GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával