Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zeee
senior tag
Bennem már erősen érik hogy ha holnap is küzdenem kell a szervízzel, én lemondok az ambilight-ról és szerintem én át pártolok erre ha a philips ezt nyújtja mind minőségben, mind támogatásban ebben az ársávban. Biztos hogy ez sem tökéletes panel, de legalább Qled, a fekete feketébb.
zeee
senior tag
Igen, csak most az döccenő a dologban, hogy én egy másik ugyanilyen készüléket szeretnék. És a tékomnál amikor jeleztem hogy gond van a tv-vel, már ezt rögzítette a tékom, ilyenkor meg automatikusan felveszi a kapcsolatot a philips-el, aki meg indokolatlanul nem fog ugyanilyen típust biztosítani. Ha csak úgy vissza küldeném azzal az okkal, hogy nem tetszik, nem erre számítottam, simán választhatok másik típust. Nekem itt nem az volt a célom hogy másik típust/márkát szerettem volna, ezért is jelentettem egyből úgy, hogy ezzel gond van, de egy másik ugyanilyet szeretnék annak a reményében, hogy biztos csak kifogtam egy kevésbé jól sikerült panelt.
[ Szerkesztve ]
Kbali
nagyúr
Visszaküldöd és amikor visszajön az ára, megrendeled újra. És remélhetőleg a következő már jobb lesz.
zeee
senior tag
És mondjuk akkor mire számítsak, hogy ha küld érte a szervíz futárt, megállapítják hogy ennek semmi baja? Kifizettetik velem a futár költséget, bevizsgálás díját stb stb? Vagy védve vagyok a 14 napos elállásban ezektől?!
Nincs visszaküldendő ára, részletre hoztam ki előfizetés mellé. De ugyanilyet csak akkor kérhetek csere esetén a szervízes kolléga szerint, ha új szerződést kötök a tékommal. Mivel nekem egy olyan készülék nem kellett, "aminek semmi baja" nem volt. Pfúúúú, már besokalltam
[ Szerkesztve ]
Kbali
nagyúr
Semmi köze a Philips szerviznek a Telekomhoz.
Neked a Telekom felé kell jelezned, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, állítsák vissza a megelőző állapotot. Te a Telekomnam fogod visszaküldeni a készüléket.
Ha visszaállt az eredeti állapot, akkor meg rendelsz egy ugyanilyen készüléket (ha marad még raktáron).
12.5.2 -> kattintásra pdf nyílik
Ha felhívod a Telekom ügyfélszolgálatát és elmondod, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, el fogják mondani, hogy mit kell tenned.
[ Szerkesztve ]
dino_m
senior tag
Garancián belül. Kb. öt hónapos volt.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
zeee
senior tag
Sajnos nem tudom ebből kibogozni az esetemet!
Csak megjegyzem hogy a múlt héten ugyebár 3 napon belül jeleztem hogy a készülék hibás, Legalábbis számomra! Megkérdezte akkor a telekom, hogy mit szeretnék! Mondom hogy legyen jó, egy másik készüléket! Abban maradtunk a tékomos hölggyel, hogy felveszik a kapcsolatot a pihilipsel hogy hogyan tovább, egyeztetnek és majd keresni fognak, ergó hívni fog a futár előtte való nap, hogy monjuk holnap jön a készülékért és készítsem elő a szállításra az enyémet! Hát mondom jó! Még akkor mit sem sejteve!
Hív a pihilips ügyfélszolgálat ma, hogy szeretne képeket a hibáról, amit továbbítanak a szerviznek! Küldtem a képeket! Majd délben hív a szervizes úr, hogy már az elején tisztázná hogy ő nem akar veszekedni, de higyjem el hogy a led tv az ilyen, ez csak szimpla felhősödés és az én képeim erősen túl exponáltak és túl szaturáltak és ő biztos benne hogy ez a tv a minőségi előírásoknak megfelel! Döntsem el, hogy vagy elfogadom mint sajátosságot a felhősödést, vagy a másik opció, hogy küldik érte a futárt és bevizsgálják! Nekem az nem felhősödés, hanem bevilágítás, a sárgáról nem is beszélve! Most elvileg patt helyzetbe kerültem! A telekomnál már nem állhatok el, mert ebben a formában jeleztem a hibát, azaz hibásnak jeleztem a készüléket és mivel már elindult a folyamat, ezt le kell zongorázni! A szerviz csak akkor ad cserekészüléket, vagy javitást végez, ha elszállította a futár a tv-t. Most miután már volt egy jó kis vitám a szervizessel, merthogy ragaszkodtam ahoz hogy értse már meg hogy tisztában vagyok a felhősödés fogalmával és nézze már meg a képeket hogy az bevilágítás, nyílván diplomatikusan tettük le a telefont, de azért érezhető ellenérzések voltak! Kb fingom sincs mit csináljak
Azt sem értem, hogy nincs debrecenben philips szerviz, hogy onnan kijönne valaki?!
S mi van hogy ha a szervíz azt mondj hogy ez ilyen.... Mi van ha ez a procedúra mire vissza kapom a tv-t túl lesz a 14 napon? Én úgy gondolom, számomra az a logikus, hogy mivel én eleve 3 napon belül jeleztem hogy nekem ez nem jó, ezért ha 14 napon túl derül ki a sorsa, továbbra is ragaszkodhatok az elálláshoz! Csak itt most ezt le kell zongorázni a szervízzel.
S tegyük hozzá, hogy mivel a szervizessel érezhető ellenérzésekkel tettük le a telefont, kb olyanokra gondolok, mint pl Sheldon mikor lekezelően mondja a pizza futárnak hogy ne sírjon a szája, 100 éve is köteles volt felvinni lépcsőn a harmadik emeletre a futár a pizzát, s ahogy leteszik a telefont, Leonard megszólal, hogy na jól van, megyek Pennynek szólok hogy jöhet pizzázni, miközben teleköpködik a pizzát mire felér.
És persze ez az egész hogy így indul, az milyen már....
Bocsánat, hogy "teleszemetelem" a fórumot a nyűgömmel, ez már rég a fogyasztó védelem topikba tartozik, csak már nincs kedvem még egyszer újra másokkal megismertetni ezt az egész litániát
[ Szerkesztve ]
milan26
senior tag
Független szakértőt még te is hívhatsz, illetve a Philips is köteles megadni, hogy pontosan miket vizsgált. De úgy érzem ez már veszett fejsze nyele, rögtön el kellett volna állni.
zeee
senior tag
Lall
veterán
A sárga maszlag a bal sarokban egyértelműen hibás. A bevilágítás olyan, mint ami a jobb sarokban van nálad. Nem szabadna sárgának lenni.
A felhősödés más, azt ahogy írtak minap azért a microdimming lehet a felelős. Ki kell kapcsolni menüben. Nekem egyből megszűnt tőle a felhősödés.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
bpasztoi
csendes tag
Nekem is pont ugyanígy van a két alsó sarokban, én visszaküldöm EMAG-nak. Sajnos az HBO app is rendszeresen crashel, illetve néha zavaróan megakad a TV, amit erősen furcsállok így 2021-ben.
Zsootii
csendes tag
NoMagix
addikt
Próbáltad már hangprojektor nélkül?
Együtt vetted a tv-vel vagy később és akkor még jó volt a tv?
doddencs
senior tag
A mediacard user error volt, nem nyomtam kattanásig. Az ékezetekre pedig Hollandia maradt a nyerő.
TIT
veterán
20-ért? Túl olcsón adtad,40-ért kellett volna,az alaplap lenne nekem 20 bontva.
Ez bevilágítás,ami nem normális úgyhogy csere és az a lényeg mikor jelented,nem az,hogy ők még hetekig szórakoznak.
Nincs semmi bevizsgálási díj,gariba se lenne.
Teljes árat kell visszafizetni,nincs semmi levonunk,mire fel?
[ Szerkesztve ]
Zsootii
csendes tag
A hangprojektort vettem előbb, egy másik TV-vel használtam.
Mától nem használom pár napig a hangprojektort, és meglátjuk hogy mi lesz.....
Üdv. Zsolt.
alaves
addikt
Majdnem biztos, hogy a hangcucc kapcsolja vissza a TV-t. Enyémet pl. USB HDD (WD) vissza tudja kapcsolni.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
Zsootii
csendes tag
Egy külső SSD is van a TV-be dugva, akkor az is okozhatja?
Üdv. Zsolt.
HagaNRG
őstag
Nekem is új kora óta visszakapcsolja magát a 7805-ös pár másodpercen belül. Nem a világvége, már kezdem megszokni, ugyanakkor bosszantó feature az biztos.
Nekem is van hangprojektor rajta, viszont én inkább a WD külső HDD-re gyanakszom, hogy az okozhat visszakapcsolást.
milan26
senior tag
Nekem a 8505 is bekapcsolja időnként a hangot, kikapcsolások között egyszer, de csak jacken van rádugva egy hangszóró, HDD nincs.
[ Szerkesztve ]
zsoleer
senior tag
Sziasztok
A kettő közül melyiket ajánljatok?
Philips 58PUS8505
Philips 65PUS7354
filmezés és egy kis konzol lenne. Tudom nem egy méret, de ha az első annyival jobb akkor hajlandó vagyok feláldozni.
alaves
addikt
Akkor viszont inkább az SSD okozza, külön-külön próbáld ki.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
NoMagix
addikt
Ahogy a többiek is írták, az SSD lesz az első számú hibaforrás.
echterion
nagyúr
Sok mindent nem látnál közöttük különbséget, vedd a nagyobbat szerintem (én azt tenném). 210 az Edigital-nál, annyiért egy korrekt TV-t kapsz, androiddal, meg még ambi is van, és még jó nagy is.
**********
NoMagix
addikt
A kicsi MVA paneles a nagyobb IPS, filmhez jobb lesz a kissebb!
Elég nagy a kettő közötti különbség, feltéve ha hinni lehet a specifikációnak!
[ Szerkesztve ]
blakey
titán
HDD nem okozhat visszakapcsolást, hálózaton keresztül valamelyik eszköz vagy be van kapcsolva routeren a wake-on-lan, vagy HDMI-n keresztül valamelyik CEC eszköz okozza a jelenséget.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Bubaaa
aktív tag
Olvasgattam a fórumot kicsit,és láttam hogy sok ember "küzd" a soundbar okozta két távirányítós "problémával". Nos nekem is optikai kábellel van összekötve a tv-soundbar,mindkettő samu. A Tv bekapcsolásakor automatikusan bekapcsol a soundbar,és ugyanez a kikapcsoláskor. Viszont a hangerőszabályozás nem működik a tv távirányítóval. Találtam egy [Ilyet], ezzel vajon működne a dolog ha HDMI ARC-ra kötném?
Kbali
nagyúr
Sajnos ott rontottad el (bár ez szerintem nem elrontás, csak nem voltál tisztában a lehetőségeiddel), hogy azt jelezted a kereskedőnek, hogy hibás a készülék, Innentől valóban nem játszik már az elállás. Legjobb tudomásom szerint 3 napon belüli hiba jelentkezésekor csere illet meg (bár netes vásárláskor ez nem biztos, hogy játszik).
Mekkora fényerőn látod a bevilágítást? 50%-on is ugyanilyen?
Ha ennyire para, akkor miért nem élsz a 14 napos elállás jogával?
Indoklás nélkül megteheted, persze feltételekkel... bár a leírtakból úgy tűnik, lövésed nincs az elállásról. Szerintem olvasd át egyszer, megéri: 1, 2
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
oszy
veterán
Erre valaki?
Miért van az, hogy a szomszéd LG tv-je átvált HDR-re egy yt videónál, az én Philipsem (6501) pedig nem?
Ráadásul a Smart youtube alkalmazást használom. De a gyári sem váltott át.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
blakey
titán
A TV-dnek tudnia kéne YT-on a HDR-t? Wifi vagy vezetékes kapcsolat? Pontosan melyik videóról van szó? Smart Youtube jól van beállítva? Ott azért sokmindent be lehet állítani.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Kbali
nagyúr
Sávszélesség megvan? Manuálsan sem tudod átállítani a kívánt felbontásra? Nézett anyag tuti HDR? Ugyan nekem Droidos 7303-am van, de az a valós HDR anyagoknál YT esetén kiírja, hogy "HDR jel".
oszy
veterán
COSTA RICA IN 4K 60fps HDR (ULTRA HD)
Nem tudja mindegyik yt-on a HDR-t?
A smart yt-on nem állítottam semmit.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
blakey
titán
HFR, azaz pl. 60fps videóval én is tapasztaltam a Sony Blu-ray lejátszón, hogy ott nem vált át HDR-re, bár nem minden esetben, Smart Youtube-nál választhatsz másik "stream"-et, hátha ott átvált.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Alien!
senior tag
A smartyoutubeon belül tudod állítani, hogy milyen minőségben játssza le a videót, ami mellet van HDR azzal próbálkozz. Ha fakó képet kapsz, akkor képtelen rá a tévéd. Nekem sokáig a 8303 hivatalosan sem támogatta a YT HDR-t, de később engedélyezték ezen a platformon is, viszont azóta sem jelenik meg normálisan nálam (fakó).
oszy
veterán
Köszi megnézem majd. Egyébként a tv-m '16-os, így valószínű a gyári yt app azért nem játssza le. Este tesztelem.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
Bubaaa
aktív tag
Van itt valaki akinek 43PUS8505 típusu készüléke van? Kellene pár infó a talp szélességét illetően. És hogy a tv szélétől hány cm-re van a talp széle.
wayne1
senior tag
Lenne egy kérdésem. Régebben gondom volt a tévé szoftverével és a Philips küldött nekem egyet, amit feltelepítettem és azóta egész jól megy a tévé (55pus7304) Viszont egy ideje állandóan kiírja a tévé, hogy van új szoftver és frissítsem. De én nem szeretném. Ki lehet kapcsolni valahol ezt a hülye üzenetet? Mert hiába nyomom ki, random időközönként feldobja.
NoMagix
addikt
Nekem is ilyen van!
Wifi-t kapcsold ki, akkor nem érzékeli és talán nem is panaszkodik érte.
Ha már "látta", hogy van új szoftver, akkor lehet ezt nem lehet kiiktatni!
Én kikapcsoltam az automata frissítést és nincs wifi, ezért ilyen üzeneteket nem kapok, csak akkor kapcsolom be, ha itt szólnak hogy van új verzió és nincs nagy panasz rá!
[ Szerkesztve ]
Sir81
aktív tag
Sziasztok!
Egy Philips 7363 típusú tévém van. Elég vegyesek vele a tapasztalataim... 1 év után szétesett a kép. Garanciában cserélték. A szoftveres része is hagy kívánnivalót. Volt pár köröm azzal, hogy miért húzza szét a képet formátumtól függetlenül és inaktív a menü, hogy még véletlenül se tudd állítani. A legújabb gondom az hogy vettem egy Canyon bluetooth fülhallgatót. Szarik felismerni... Minden más látja, csak ez a szerencsétlen nem! Van valami áthidaló megoldás ilyen esetekre? Köszi!
bala6120
senior tag
Bluetoothon hangtovábbítást hivatalosan nem támogat.
Bluetooth transmitter a megoldás.
Alien!
senior tag
nincs a 2018-as szériában BT audio támogatás! Ilyen cuccal elvileg jó lehet!
Sir81
aktív tag
Kedves, menjenek a fenébe... Ennél olcsóbb változat nincs, mert ez rohadt (le)húzós...
dropi
aktív tag
Nekem ilyen van: Logitech Bluetooth audio adapter Ez tökéletesen működik.
Philips 55OLED718/12 - Xbox Series X - Google Pixel 7 Pro - Xiaomi Watch S1 Active
Sir81
aktív tag
Köszi! Hát őszintén szólva elég meredek amit a tv gyártók művelnek...
Ezek a kis pöckök nem jók?
https://iway.hu/termek/tp_link_ub400_nano_bluetooth_4_0_usb_adapter/136216
Lall
veterán
Jó egy ilyen is. Én ezt rendeltem, mert az én tévémen sincs bt audio. Annyival tud többet, mint az ajánlottak, hogy sokkal olcsóbb és két fülest is kezel, így ketten is lehet nézni a tv-t fülessel. EU raktárban is van (Csehország) és kb. egy hét alatt megjön.
A kis pöcök, amit linkeltél nem erre való.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
Mikika
aktív tag
50pus7504hez a sarki kínaiban vettem egy bt-s fülest simán kezeli a tv
[ Szerkesztve ]
Forever Apple
NoMagix
addikt
Azért mert az már 2019-es modell, azokban már engedték a külső Bt hangot
Lall
veterán
Az enyém 2020-as (7855), de bt-ot nem sikerült belevarázsolnia a Philipsnek.
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?