Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-08-12 16:10:56

LOGOUT.hu

Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27301) zeee válasza GordonSamway (#27299) üzenetére


zeee
senior tag

Bennem már erősen érik hogy ha holnap is küzdenem kell a szervízzel, én lemondok az ambilight-ról és szerintem én át pártolok erre ha a philips ezt nyújtja mind minőségben, mind támogatásban ebben az ársávban. Biztos hogy ez sem tökéletes panel, de legalább Qled, a fekete feketébb.

(#27302) zeee válasza Kbali (#27300) üzenetére


zeee
senior tag

Igen, csak most az döccenő a dologban, hogy én egy másik ugyanilyen készüléket szeretnék. És a tékomnál amikor jeleztem hogy gond van a tv-vel, már ezt rögzítette a tékom, ilyenkor meg automatikusan felveszi a kapcsolatot a philips-el, aki meg indokolatlanul nem fog ugyanilyen típust biztosítani. Ha csak úgy vissza küldeném azzal az okkal, hogy nem tetszik, nem erre számítottam, simán választhatok másik típust. Nekem itt nem az volt a célom hogy másik típust/márkát szerettem volna, ezért is jelentettem egyből úgy, hogy ezzel gond van, de egy másik ugyanilyet szeretnék annak a reményében, hogy biztos csak kifogtam egy kevésbé jól sikerült panelt.

[ Szerkesztve ]

(#27303) Kbali válasza zeee (#27302) üzenetére


Kbali
nagyúr

Visszaküldöd és amikor visszajön az ára, megrendeled újra. És remélhetőleg a következő már jobb lesz.

(#27304) zeee válasza zeee (#27302) üzenetére


zeee
senior tag

És mondjuk akkor mire számítsak, hogy ha küld érte a szervíz futárt, megállapítják hogy ennek semmi baja? Kifizettetik velem a futár költséget, bevizsgálás díját stb stb? Vagy védve vagyok a 14 napos elállásban ezektől?!

Nincs visszaküldendő ára, részletre hoztam ki előfizetés mellé. De ugyanilyet csak akkor kérhetek csere esetén a szervízes kolléga szerint, ha új szerződést kötök a tékommal. Mivel nekem egy olyan készülék nem kellett, "aminek semmi baja" nem volt. Pfúúúú, már besokalltam :D :D

[ Szerkesztve ]

(#27305) Kbali válasza zeee (#27304) üzenetére


Kbali
nagyúr

Semmi köze a Philips szerviznek a Telekomhoz.
Neked a Telekom felé kell jelezned, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, állítsák vissza a megelőző állapotot. Te a Telekomnam fogod visszaküldeni a készüléket.
Ha visszaállt az eredeti állapot, akkor meg rendelsz egy ugyanilyen készüléket (ha marad még raktáron).
12.5.2 -> kattintásra pdf nyílik
Ha felhívod a Telekom ügyfélszolgálatát és elmondod, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, el fogják mondani, hogy mit kell tenned.

[ Szerkesztve ]

(#27306) dino_m válasza zeee (#27298) üzenetére


dino_m
senior tag

Garancián belül. Kb. öt hónapos volt.

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#27307) zeee válasza Kbali (#27305) üzenetére


zeee
senior tag

Sajnos nem tudom ebből kibogozni az esetemet!

Csak megjegyzem hogy a múlt héten ugyebár 3 napon belül jeleztem hogy a készülék hibás, Legalábbis számomra! Megkérdezte akkor a telekom, hogy mit szeretnék! Mondom hogy legyen jó, egy másik készüléket! Abban maradtunk a tékomos hölggyel, hogy felveszik a kapcsolatot a pihilipsel hogy hogyan tovább, egyeztetnek és majd keresni fognak, ergó hívni fog a futár előtte való nap, hogy monjuk holnap jön a készülékért és készítsem elő a szállításra az enyémet! Hát mondom jó! Még akkor mit sem sejteve!

Hív a pihilips ügyfélszolgálat ma, hogy szeretne képeket a hibáról, amit továbbítanak a szerviznek! Küldtem a képeket! Majd délben hív a szervizes úr, hogy már az elején tisztázná hogy ő nem akar veszekedni, de higyjem el hogy a led tv az ilyen, ez csak szimpla felhősödés és az én képeim erősen túl exponáltak és túl szaturáltak és ő biztos benne hogy ez a tv a minőségi előírásoknak megfelel! Döntsem el, hogy vagy elfogadom mint sajátosságot a felhősödést, vagy a másik opció, hogy küldik érte a futárt és bevizsgálják! Nekem az nem felhősödés, hanem bevilágítás, a sárgáról nem is beszélve! Most elvileg patt helyzetbe kerültem! A telekomnál már nem állhatok el, mert ebben a formában jeleztem a hibát, azaz hibásnak jeleztem a készüléket és mivel már elindult a folyamat, ezt le kell zongorázni! A szerviz csak akkor ad cserekészüléket, vagy javitást végez, ha elszállította a futár a tv-t. Most miután már volt egy jó kis vitám a szervizessel, merthogy ragaszkodtam ahoz hogy értse már meg hogy tisztában vagyok a felhősödés fogalmával és nézze már meg a képeket hogy az bevilágítás, nyílván diplomatikusan tettük le a telefont, de azért érezhető ellenérzések voltak! Kb fingom sincs mit csináljak :D

Azt sem értem, hogy nincs debrecenben philips szerviz, hogy onnan kijönne valaki?!

S mi van hogy ha a szervíz azt mondj hogy ez ilyen.... Mi van ha ez a procedúra mire vissza kapom a tv-t túl lesz a 14 napon? Én úgy gondolom, számomra az a logikus, hogy mivel én eleve 3 napon belül jeleztem hogy nekem ez nem jó, ezért ha 14 napon túl derül ki a sorsa, továbbra is ragaszkodhatok az elálláshoz! Csak itt most ezt le kell zongorázni a szervízzel.

S tegyük hozzá, hogy mivel a szervizessel érezhető ellenérzésekkel tettük le a telefont, kb olyanokra gondolok, mint pl Sheldon mikor lekezelően mondja a pizza futárnak hogy ne sírjon a szája, 100 éve is köteles volt felvinni lépcsőn a harmadik emeletre a futár a pizzát, s ahogy leteszik a telefont, Leonard megszólal, hogy na jól van, megyek Pennynek szólok hogy jöhet pizzázni, miközben teleköpködik a pizzát mire felér. :D

És persze ez az egész hogy így indul, az milyen már.... :D
Bocsánat, hogy "teleszemetelem" a fórumot a nyűgömmel, ez már rég a fogyasztó védelem topikba tartozik, csak már nincs kedvem még egyszer újra másokkal megismertetni ezt az egész litániát

[ Szerkesztve ]

(#27308) milan26 válasza zeee (#27307) üzenetére


milan26
senior tag

Független szakértőt még te is hívhatsz, illetve a Philips is köteles megadni, hogy pontosan miket vizsgált. De úgy érzem ez már veszett fejsze nyele, rögtön el kellett volna állni.

(#27309) zeee


zeee
senior tag

EEzek nincsenek túl expózva. Kb ez a valóság. Felhősödés vagy bevilágítás? A sárga maszlag is a led tv sajátossága?

[ Szerkesztve ]

(#27310) Lall válasza zeee (#27309) üzenetére


Lall
veterán

A sárga maszlag a bal sarokban egyértelműen hibás. A bevilágítás olyan, mint ami a jobb sarokban van nálad. Nem szabadna sárgának lenni.

A felhősödés más, azt ahogy írtak minap azért a microdimming lehet a felelős. Ki kell kapcsolni menüben. Nekem egyből megszűnt tőle a felhősödés.

[ Szerkesztve ]

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#27311) bpasztoi válasza GordonSamway (#27285) üzenetére


bpasztoi
csendes tag

Nekem is pont ugyanígy van a két alsó sarokban, én visszaküldöm EMAG-nak. Sajnos az HBO app is rendszeresen crashel, illetve néha zavaróan megakad a TV, amit erősen furcsállok így 2021-ben.

(#27312) Zsootii


Zsootii
csendes tag

Sziasztok.

Erre esetleg valami ötlet?
[link]

Üdv. Zsolt.

(#27313) NoMagix válasza Zsootii (#27312) üzenetére


NoMagix
addikt

Próbáltad már hangprojektor nélkül?
Együtt vetted a tv-vel vagy később és akkor még jó volt a tv?

(#27314) doddencs válasza doddencs (#27260) üzenetére


doddencs
senior tag

A mediacard user error volt, nem nyomtam kattanásig. :D Az ékezetekre pedig Hollandia maradt a nyerő.

(#27315) TIT válasza zeee (#27292) üzenetére


TIT
veterán

20-ért? Túl olcsón adtad,40-ért kellett volna,az alaplap lenne nekem 20 bontva.
Ez bevilágítás,ami nem normális úgyhogy csere és az a lényeg mikor jelented,nem az,hogy ők még hetekig szórakoznak.
Nincs semmi bevizsgálási díj,gariba se lenne.
Teljes árat kell visszafizetni,nincs semmi levonunk,mire fel?

[ Szerkesztve ]

(#27316) Zsootii válasza NoMagix (#27313) üzenetére


Zsootii
csendes tag

A hangprojektort vettem előbb, egy másik TV-vel használtam.
Mától nem használom pár napig a hangprojektort, és meglátjuk hogy mi lesz.....

Üdv. Zsolt.

(#27317) alaves válasza Zsootii (#27316) üzenetére


alaves
addikt

Majdnem biztos, hogy a hangcucc kapcsolja vissza a TV-t. Enyémet pl. USB HDD (WD) vissza tudja kapcsolni.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#27318) Zsootii válasza alaves (#27317) üzenetére


Zsootii
csendes tag

Egy külső SSD is van a TV-be dugva, akkor az is okozhatja?

Üdv. Zsolt.

(#27319) HagaNRG válasza Zsootii (#27272) üzenetére


HagaNRG
őstag

Nekem is új kora óta visszakapcsolja magát a 7805-ös pár másodpercen belül. Nem a világvége, már kezdem megszokni, ugyanakkor bosszantó feature az biztos.

Nekem is van hangprojektor rajta, viszont én inkább a WD külső HDD-re gyanakszom, hogy az okozhat visszakapcsolást.

(#27320) milan26 válasza HagaNRG (#27319) üzenetére


milan26
senior tag

Nekem a 8505 is bekapcsolja időnként a hangot, kikapcsolások között egyszer, de csak jacken van rádugva egy hangszóró, HDD nincs.

[ Szerkesztve ]

(#27321) zsoleer


zsoleer
senior tag

Sziasztok

A kettő közül melyiket ajánljatok?
Philips 58PUS8505
Philips 65PUS7354

filmezés és egy kis konzol lenne. Tudom nem egy méret, de ha az első annyival jobb akkor hajlandó vagyok feláldozni.

(#27322) alaves válasza Zsootii (#27318) üzenetére


alaves
addikt

Akkor viszont inkább az SSD okozza, külön-külön próbáld ki.

Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]

(#27323) NoMagix válasza Zsootii (#27316) üzenetére


NoMagix
addikt

Ahogy a többiek is írták, az SSD lesz az első számú hibaforrás.

(#27324) echterion válasza zsoleer (#27321) üzenetére


echterion
nagyúr

Sok mindent nem látnál közöttük különbséget, vedd a nagyobbat szerintem (én azt tenném). 210 az Edigital-nál, annyiért egy korrekt TV-t kapsz, androiddal, meg még ambi is van, és még jó nagy is.

**********

(#27325) NoMagix válasza zsoleer (#27321) üzenetére


NoMagix
addikt

A kicsi MVA paneles a nagyobb IPS, filmhez jobb lesz a kissebb!
Elég nagy a kettő közötti különbség, feltéve ha hinni lehet a specifikációnak!

[ Szerkesztve ]

(#27326) blakey válasza HagaNRG (#27319) üzenetére


blakey
titán

HDD nem okozhat visszakapcsolást, hálózaton keresztül valamelyik eszköz vagy be van kapcsolva routeren a wake-on-lan, vagy HDMI-n keresztül valamelyik CEC eszköz okozza a jelenséget.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#27327) Bubaaa


Bubaaa
aktív tag

Olvasgattam a fórumot kicsit,és láttam hogy sok ember "küzd" a soundbar okozta két távirányítós "problémával". Nos nekem is optikai kábellel van összekötve a tv-soundbar,mindkettő samu. A Tv bekapcsolásakor automatikusan bekapcsol a soundbar,és ugyanez a kikapcsoláskor. Viszont a hangerőszabályozás nem működik a tv távirányítóval. Találtam egy [Ilyet], ezzel vajon működne a dolog ha HDMI ARC-ra kötném?

(#27328) Kbali válasza zeee (#27307) üzenetére


Kbali
nagyúr

Sajnos ott rontottad el (bár ez szerintem nem elrontás, csak nem voltál tisztában a lehetőségeiddel), hogy azt jelezted a kereskedőnek, hogy hibás a készülék, Innentől valóban nem játszik már az elállás. Legjobb tudomásom szerint 3 napon belüli hiba jelentkezésekor csere illet meg (bár netes vásárláskor ez nem biztos, hogy játszik).

(#27329) AxBattler válasza zeee (#27290) üzenetére


AxBattler
félisten

Mekkora fényerőn látod a bevilágítást? 50%-on is ugyanilyen?
Ha ennyire para, akkor miért nem élsz a 14 napos elállás jogával? :F
Indoklás nélkül megteheted, persze feltételekkel... bár a leírtakból úgy tűnik, lövésed nincs az elállásról. Szerintem olvasd át egyszer, megéri: 1, 2

[ Szerkesztve ]

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#27330) oszy


oszy
veterán

Erre valaki?

Miért van az, hogy a szomszéd LG tv-je átvált HDR-re egy yt videónál, az én Philipsem (6501) pedig nem? :F
Ráadásul a Smart youtube alkalmazást használom. De a gyári sem váltott át.

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#27331) blakey válasza oszy (#27330) üzenetére


blakey
titán

A TV-dnek tudnia kéne YT-on a HDR-t? Wifi vagy vezetékes kapcsolat? Pontosan melyik videóról van szó? Smart Youtube jól van beállítva? Ott azért sokmindent be lehet állítani.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#27332) Kbali válasza oszy (#27330) üzenetére


Kbali
nagyúr

Sávszélesség megvan? Manuálsan sem tudod átállítani a kívánt felbontásra? Nézett anyag tuti HDR? Ugyan nekem Droidos 7303-am van, de az a valós HDR anyagoknál YT esetén kiírja, hogy "HDR jel".

(#27333) oszy válasza blakey (#27331) üzenetére


oszy
veterán

COSTA RICA IN 4K 60fps HDR (ULTRA HD)

Nem tudja mindegyik yt-on a HDR-t? :Y

A smart yt-on nem állítottam semmit.

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#27334) blakey válasza oszy (#27333) üzenetére


blakey
titán

HFR, azaz pl. 60fps videóval én is tapasztaltam a Sony Blu-ray lejátszón, hogy ott nem vált át HDR-re, bár nem minden esetben, Smart Youtube-nál választhatsz másik "stream"-et, hátha ott átvált.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#27335) Alien! válasza oszy (#27330) üzenetére


Alien!
senior tag

A smartyoutubeon belül tudod állítani, hogy milyen minőségben játssza le a videót, ami mellet van HDR azzal próbálkozz. Ha fakó képet kapsz, akkor képtelen rá a tévéd. Nekem sokáig a 8303 hivatalosan sem támogatta a YT HDR-t, de később engedélyezték ezen a platformon is, viszont azóta sem jelenik meg normálisan nálam (fakó). :(((

(#27336) oszy válasza Alien! (#27335) üzenetére


oszy
veterán

Köszi megnézem majd. Egyébként a tv-m '16-os, így valószínű a gyári yt app azért nem játssza le. Este tesztelem. :)

Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!

(#27337) Bubaaa


Bubaaa
aktív tag

Van itt valaki akinek 43PUS8505 típusu készüléke van? Kellene pár infó a talp szélességét illetően. És hogy a tv szélétől hány cm-re van a talp széle.

(#27338) wayne1


wayne1
senior tag

Lenne egy kérdésem. Régebben gondom volt a tévé szoftverével és a Philips küldött nekem egyet, amit feltelepítettem és azóta egész jól megy a tévé (55pus7304) Viszont egy ideje állandóan kiírja a tévé, hogy van új szoftver és frissítsem. De én nem szeretném. Ki lehet kapcsolni valahol ezt a hülye üzenetet? Mert hiába nyomom ki, random időközönként feldobja.

(#27339) NoMagix válasza wayne1 (#27338) üzenetére


NoMagix
addikt

Nekem is ilyen van!
Wifi-t kapcsold ki, akkor nem érzékeli és talán nem is panaszkodik érte.
Ha már "látta", hogy van új szoftver, akkor lehet ezt nem lehet kiiktatni!
Én kikapcsoltam az automata frissítést és nincs wifi, ezért ilyen üzeneteket nem kapok, csak akkor kapcsolom be, ha itt szólnak hogy van új verzió és nincs nagy panasz rá!

[ Szerkesztve ]

(#27340) Sir81


Sir81
aktív tag

Sziasztok!
Egy Philips 7363 típusú tévém van. Elég vegyesek vele a tapasztalataim... 1 év után szétesett a kép. Garanciában cserélték. A szoftveres része is hagy kívánnivalót. Volt pár köröm azzal, hogy miért húzza szét a képet formátumtól függetlenül és inaktív a menü, hogy még véletlenül se tudd állítani. A legújabb gondom az hogy vettem egy Canyon bluetooth fülhallgatót. Szarik felismerni... Minden más látja, csak ez a szerencsétlen nem! Van valami áthidaló megoldás ilyen esetekre? Köszi!

(#27341) bala6120 válasza Sir81 (#27340) üzenetére


bala6120
senior tag

Bluetoothon hangtovábbítást hivatalosan nem támogat.
Bluetooth transmitter a megoldás.

(#27342) Alien! válasza Sir81 (#27340) üzenetére


Alien!
senior tag

nincs a 2018-as szériában BT audio támogatás! Ilyen cuccal elvileg jó lehet!

(#27343) Sir81 válasza Alien! (#27342) üzenetére


Sir81
aktív tag

Kedves, menjenek a fenébe... Ennél olcsóbb változat nincs, mert ez rohadt (le)húzós...

(#27344) dropi válasza Sir81 (#27343) üzenetére


dropi
aktív tag

Nekem ilyen van: Logitech Bluetooth audio adapter Ez tökéletesen működik.

Philips 55OLED718/12 - Xbox Series X - Google Pixel 7 Pro - Xiaomi Watch S1 Active

(#27345) Sir81 válasza dropi (#27344) üzenetére


Sir81
aktív tag

Köszi! Hát őszintén szólva elég meredek amit a tv gyártók művelnek...
Ezek a kis pöckök nem jók?
https://iway.hu/termek/tp_link_ub400_nano_bluetooth_4_0_usb_adapter/136216

(#27346) Lall válasza Sir81 (#27345) üzenetére


Lall
veterán

Jó egy ilyen is. Én ezt rendeltem, mert az én tévémen sincs bt audio. Annyival tud többet, mint az ajánlottak, hogy sokkal olcsóbb és két fülest is kezel, így ketten is lehet nézni a tv-t fülessel. EU raktárban is van (Csehország) és kb. egy hét alatt megjön.

A kis pöcök, amit linkeltél nem erre való.

[ Szerkesztve ]

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#27347) Mikika


Mikika
aktív tag

50pus7504hez a sarki kínaiban vettem egy bt-s fülest simán kezeli a tv

[ Szerkesztve ]

Forever Apple

(#27348) NoMagix válasza Mikika (#27347) üzenetére


NoMagix
addikt

Azért mert az már 2019-es modell, azokban már engedték a külső Bt hangot

(#27349) Lall válasza NoMagix (#27348) üzenetére


Lall
veterán

Az enyém 2020-as (7855), de bt-ot nem sikerült belevarázsolnia a Philipsnek.

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#27350) NoMagix válasza Lall (#27349) üzenetére


NoMagix
addikt

Érdekes, DP azt írja, hogy van benne!
Saphi áldozata lettél!
Akkor olyan lehet mint a 7303 és a többi, azoknál hangra nem volt jó de eszközhöz igen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.