Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) Ferko75HUN válasza kalmanchris (#950) üzenetére


Ferko75HUN
senior tag

Köszi, ennyi még nekem is menne. :D
Megoldódott közben, Peugeot fórumon mondták meg a tutit: 2 állású tempomatnál a limiter funkció korlátozását lehet oldani egy padlógázas nyomással, a pedálban van a kapcsoló.
Teszteltem tényleg működik, 50-re belimitáltam a sebességet és akárhogy nyomod nem megy gyorsabban, kivéve egy erős padlózás után.
Nem sok értelmét látom, de valaki biztos használja.

C3-Ironsight: HNT Ferko75HUN hnt.enjin.com

(#952) whited


whited
addikt

Valaki esetleg 1 jó P 407 dízelt nem szeretne vásárolni? :D :)

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#953) echterion válasza tresh (#943) üzenetére


echterion
nagyúr

Kicserélve, meg is oldotta a gondomat, köszi
Esetleg a meleg, napos időben olvashatatlan középső kijelzőre van megoldás? Nem merek bontottat venni sehonnan, mert ki tudja, azok jók-e ilyen szempontból.

**********

(#954) whited válasza echterion (#953) üzenetére


whited
addikt

Szia
Ha LCD akkor az típushiba, esetleg azt tudod csinálni hogy egy fenyvisszaVerot beraksz elé de mást igazán nem sajnos :/

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#955) echterion válasza whited (#954) üzenetére


echterion
nagyúr

Nem tudom, az-e, 2003-as 307-esről van szó.

**********

(#956) whited válasza echterion (#955) üzenetére


whited
addikt

Akkor típushiba, 10 éves kor körül már elkezd halványodni ha túlzott meleg van, vagy az egész vagy csak a felső 1-2 sornyi kijelző rész

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#957) echterion válasza whited (#956) üzenetére


echterion
nagyúr

Akkor csere. Csak ez esetben a bontottal sem leszek bentebb. Lehet még ezeket újonnan kapni valahol?

**********

(#958) whited válasza echterion (#957) üzenetére


whited
addikt

Szerintem nagyobb kerek még forgalmazzák, de utána kérdezek neked :R

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#959) whited válasza Ck. (#926) üzenetére


whited
addikt

Szia
Jó kis dízel az a 136 paci :)
Ami kényes az a fútómű, kerékcsapágyra ajánlatos figyelni.
Elektronika szokott néha olyat produkálni, hogy gondol egyet és maximumra felmegy a rádió hangja és úgy marad, ehhez hozzá lehet szokni :D
Izzók cseréje ajánlatos, mert szeret kiégni.

Ha van még kérdésed, szólj csak akár itt, akár pü :R

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#960) echterion válasza whited (#958) üzenetére


echterion
nagyúr

Az nagyszerű lenne, köszi. :R

**********

(#961) Fr0z3n válasza whited (#959) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Szia
Akkor ha lehet, kérdezek én is. Kinéztem egy 407 2.0 hdi sw automatát. Tegnap vittek vele egy karikát. Nagyon csendes, szinte suhan. Elsőre túl szép :) Motornak mi nyűge lehet? Kettős tömegű? Részecske szűrő? Alap szerviz milyen áron mozog? Válaszokat köszi!

(#962) tresh válasza Fr0z3n (#961) üzenetére


tresh
addikt

Automata váltóban olaj csere 50k ként.. motorolaj 10k ként csere. Porlasztókat nagynyomású rendszert be kell vizsgáltatni ha az rendbe csak kopó alkatrészekre fogsz költeni.

[ Szerkesztve ]

(#963) Fr0z3n válasza tresh (#962) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Francia lévén elektromos nyavaják? A kijelző az gatya, azt tudom. Meg esetlegesen előforduló túl gyakori izzó csere.

[ Szerkesztve ]

(#964) tresh válasza Fr0z3n (#963) üzenetére


tresh
addikt

Népmese.. régi BSI rendszer volt hiszti főleg a citroen vonalon azóta ez is sokat javult. Olasz autónál azt mondanám félj tőle francia vonalon nincs több baj mint pl egy német. Ettől függetlenül vásárlás előtt minden elektromos kütyüt próbálj ki hogy működik e :K

(#965) whited válasza Fr0z3n (#961) üzenetére


whited
addikt

Szia
Ami még húzósabb tétel lehet az a FAP folyadék (30k)
Továbbá a részecske szűrő.
De motorikusan elegge megbizható.
Izzitógyertya még lehet hogy elromolhat, amit viszont csak nagyon körültekintően tudnak cserélni de azt már amugy is csak a legvégső esetben kell mert ha egyik sem jó még akkor is beröffen a masina :)

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#966) tresh válasza whited (#965) üzenetére


tresh
addikt

Már ha Faposat veszi ;)

2.0 hdi 136 le RHR Siemens/delphi van fap

Fr0z3n:
FAP

[ Szerkesztve ]

(#967) pojzon


pojzon
tag

Sziasztok!

Már jó néhány éve nyüstölök egy 407-est a legnagyobb megelégedésemre és mostanában kitaláltam, hogy szeretnék belerakni egy gyári bluetooth kiegészítést. Szinte minden megvan már, új kijelzõ, megfelelõ RD4-es fejegység, bluetooth modul, mikrofon, csak egyetlen egy dolgot nem tudok beszerezni, az pedig a kábelezése a modulnak. Gyakorlatilag két kábel kellene a boldogsághoz, az egyik, ami a modulból megy ki rádió felé, és egy, ami a mikrofontól megy lefele hosszan a fejegység irányába.

Esetleg nem tud valaki egy "part numbert" hozzá, vagy akár beszerzési forrást? Már a fél világot feltúrtam miatta, illetve az ebay-en akinek a hirdetésében francia bontott kábelkorbácsot láttam annak is írtam az ügy érdekében, de semmi pozitívum. :( Egy ausztrál fickót találtam, akinek teljes készlete van, de valamiért nem hajlandó postázni a kontinensre.

Beszélgettem már a Peugeot Hungáriával is, de csak a mikrofont találták meg a rendszerben, még a kiegészítõ modulról sem talált semmi nemhogy a kábelrõl.. Az is segítség lenne, hogy ha valakinek esetleg elõre be van kábelezve, akkor meg tudná nézni az azonosítót, mert talán úgy tovább tudnék menni az importõrrel.

Vagy ha valaki tud, egy olyan helyet ahol le tudják gyártani, nekem az is megfelelõ, csak mûködõ képes legyen. :)

Ha esetleg nem teljesen érthetõ, hogy mit is keresek, itt a link az ausztrál aukcióhoz: http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Citroen-Peugeot-Bluetooth-for-C2-C3-C4-C5-307-308-206-207-208-407-4007-/150958713235

Köszönöm elõre is!

(#968) kalmanchris válasza Fr0z3n (#963) üzenetére


kalmanchris
tag

1.5 éve cseréltem utoljára izzót ;)
Elektronika: 7 év alatt egy jobbos ablakemelő és egy aksi csere. Xsara 2001

(#969) tresh válasza pojzon (#967) üzenetére


tresh
addikt

Adok embert ha kell aki evvel foglalkozik és lehet ő tud neked segíteni :B

(#970) pojzon válasza tresh (#969) üzenetére


pojzon
tag

Szia!

Nagyon hálás lennék minden lehetőségért. :) Küldesz elérhetőséget felé PM-ben?

Köszi!

(#971) tresh válasza pojzon (#970) üzenetére


tresh
addikt

Ment Pü :R

(#972) pojzon válasza tresh (#971) üzenetére


pojzon
tag

Köszi! :)

(#973) Fr0z3n válasza tresh (#966) üzenetére


Fr0z3n
őstag

:R

(#974) tresh válasza pojzon (#972) üzenetére


tresh
addikt

Nagy mágus a srác psa elektronika terén ;) Navitól kezdve mindent megold :K

(#975) pojzon válasza tresh (#974) üzenetére


pojzon
tag

Igen, nekem is ez jött le a beszélgetésünkből, mert nem is szükséges semmi csak maga az alkatrészek legyenek meg és beszélhetjük is az időpontot. :)

Ennyit alkatrészért még sose kellett kajtatnom, de úgy fest erre is pontot tudok tenni. :)

(#976) tresh válasza pojzon (#975) üzenetére


tresh
addikt

Hajrá örülök ha sikerül :))

(#977) pojzon válasza tresh (#976) üzenetére


pojzon
tag

:R

(#978) D.Orion


D.Orion
veterán

Tiszteletem!

Örülök nagyon, hogy van ilyen topik is, gyorsan kérnék is méni tanácsot. :B
Elkopott a gyári fék+tárcsa, így le kéne cserélni.
Érdeklődnék, hogy mely márkák azok amik igazán ajánlhatóak? Melyek azok amelyek gazdaságosan (olcsóbban) beszerezhetőek, de még jók? És mi az amit mindenképpen kerülni kellene?

Gépjármű adatok:
2004.05
Peugeot 307 kombi(Break)
1.4 benzin 65KW

Az elmúlt 11 év kellett ahhoz, hogy belekerüljön 128.000km az autóba és, hogy elkopjanak a fékek. :B Szóval nincsen hajtva a gép semmilyen szinten.

(#979) tresh válasza D.Orion (#978) üzenetére


tresh
addikt

Fék nem játék csak jót tessék venni :)

De egy saját lista növekvő sorrendbe téve:
Ferrodo>>Brembo>> Textar=Zimmerman>>Ate

ezeket szoktam én használni másoknak beépíteni nincs panasz. Szerintem a Ferrodo bőven jó lesz

(#980) pojzon válasza D.Orion (#978) üzenetére


pojzon
tag

Szia!

Ugyan nekem 407-esem van, de annak ideén én az angol e-bay-en vettem kompletten első és hátsó féktárcsákat és fékbetéteket cirka 30e Ft-nak megfelelő összegért, ha jól emlékszem. A tárcsa Comline a fékbetét pedig Allied Nippon és köszönök szépen jól vannak.

Ez már kb 4 évvel ezelőtt volt és egy 30-40000 km-el korábban és még pici vállasodás sincs a tárcsákon, a betétek meg még jó vastagok. :)

Szerk.: amúgy az előttem szólónak igaza van, a fék nem játék, tehát inkább legyen drágább mint, hogy ne fogjon rendesen

[ Szerkesztve ]

(#981) whited válasza D.Orion (#978) üzenetére


whited
addikt

Jómagam a gyári mikor elkopott Brembo-t tettem bele, de nagyon meg vagyok elégedve vele

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#982) D.Orion


D.Orion
veterán

Köszönöm a gyors és információban gazdag válaszokat. Bele is ástam magam a keresgélésbe.

Találtam jó pár ígéretesnek tűnőt az említett márkákból. Majd kérdeznék rólúk, de még nem akarom elárasztani linkekkel a topikot. Fékbetét vastagságból 17mm-19mm gondolom már elfogadható induló érték. Tárcsából 20mm alá szintén nem érdemes menni, ha jól sejtem.

Mit jelent egy betétnél ill tárcsánál, hogy Bosch, TRW vagy egyéb rendszerhez van? A jelenlegi fékpofába(gyári) csak a hozzá szabványban passzoló betét megy bele? :F

(#983) D.Orion válasza D.Orion (#982) üzenetére


D.Orion
veterán

Közben okosodtam kicsit, plusz megnéztem az autót is. :B
Elől jelenleg Bosch betétek vannak, hátul viszont Lucas.

Hátulra sok tárcsánál ill. betétnél láttam, hogy TRW v. Lucas korlátozás ill. rendszer van. Így már kezdem érteni, hogy akkor hátra bizonyos tárcsák csak bizonyos betétekkel használhatóak.

Előzetesen nagyjából ezeket néztem ki(van több is, de nem akarom elárasztani a topikot):
Ferodo sl Első fékbetét első a listán, (nem ESP) vagy a sima Ferodo
Féktárcsa első tengely,

Hátsó fékbetét Az egyik TRW a másik Bosch. Ha cserélem a tárcsát, akkor ahhoz megfelelőt kell választanom? Vagy itt maga a fékpofa adja a szükséges "szabványt"?

[ Szerkesztve ]

(#984) nesa válasza D.Orion (#983) üzenetére


nesa
veterán

Vagy ugyan,azt a minoseget vegyed fekbetetbol elore es hatra vagy ha mindenkepp 2 fajtat akarsz akkor a szarabb minoseget rakd hatra.

mocskos szar az amikor a tul jo hatso fek miatt megcsuszik a kocsi segge, vagy ABS-nel ez miatt bedaral.

[ Szerkesztve ]

(#985) KGellért


KGellért
Műholdas

Sziasztok!
A családal most készülünk autót venni. Kis sebesség és nagy csomagtartó igény jellmez minket. Egyelőre a Citroen C-Elysee-nél tartunk (1.6 literes, 115 lovas benzin motor). Most kaptunk rá egy 11.000 euró környéki ajánlatot, csomó extrával felszerelve (Bluetooth-os MP3 rádió, ESP, tempomat, elektromos ablakok elöl+hátul). Szerintetek megéri? Van esetleg valakinek ilyen kocsija? A másik jelölt egy Renault Fluence lenne, de gondolom arról ebben a topikban hiába kérdezek. :) Köszönöm előre is.

(#986) D.Orion válasza nesa (#984) üzenetére


D.Orion
veterán

Egyértelmű, hogy fékhatásban összetartozót szeretnék venni. Csupán a mostani fent lévő rendszert nem értem, hogy miért van elől Bosch, hátul pedig TRW-Lucas. Legalábbis betét esetében ez a helyzet. Tárcsa márkáját nem tudom leolvasni anélkül, hogy levenném a kereket.

Azt nem tudom, hogy ha most veszek Ferodo betéteket és tárcsákat, akkor azt fel tudom-e rakni előre és hátra is? Nincs olyan gyártói szabványok közti különbség ami miatt inkompatibilitás léphet fel? :F

(#987) tresh válasza D.Orion (#986) üzenetére


tresh
addikt

Az hogy pl ATE/TRW/Lucas a fékrendszer típusa az csak azt határozza meg milyen betét megy bele. Az hogy a betét ferrodo,textar stb márka nem számít mert a méret ugyanaz lesz;) Ha bizonytalan vagy akkor alvázszám motorkód és megmondják mi való bele :))

(#988) whited válasza KGellért (#985) üzenetére


whited
addikt

Szia
Új vagy használt is szóba jöhet?
Esetleg valami egyterűben nem gondolkodtok?

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#989) KGellért válasza whited (#988) üzenetére


KGellért
Műholdas

Mindenképpen új autót szeretnénk, mert egyikünk sem ért hozzá eléggé, hogy egy használtban megbízzunk.
Igazából teljesen mindegy, hogy egyterű vagy sem, a lényeg, hogy a csomagtartó nagyobb legyen, mint 400 liter.

Az helyzet velünk, hogy mind magas emberek vagyunk (180+ cm), így az utastér mérete is számít. Ezért is maradtunk egyelőre a sedan típusoknál. Olyan autó kellene, amiben hátul is kénylemsen el lehet férni. Pl. nézegettük még a Citroen C3 Picasso-t is, de abban én hátul már csak szűkösen férek el, egy hosszabb út biztosan megkínozna. Voltunk a Ford-nál is, a Focus esetében is ugyanezez a szűkösség a legnagyobb probléma.

Aminek tényleg igazán nagyon örülnék az az lenne, ha most a semmiből feltűnne egy C-Elysee tulajdonos és megosztaná velem az autóval kapcsolatos tapasztalatait. :D

(#990) whited válasza KGellért (#989) üzenetére


whited
addikt

Es mennyi a rendelkezésre álló összeg?

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#991) tresh válasza KGellért (#989) üzenetére


tresh
addikt

Szerintem nézz rá az 1-2 éves gépekre is simán spórolsz egy komolyabb összeget is. Ezek általában garis gépek mind még ;)
308sw

(#992) D.Orion válasza tresh (#987) üzenetére


D.Orion
veterán

Aham, hát akkor beírom ide. Remélem van olyan aki ez alapján tud mondani egy véglegest. Jó lenne ha jövőhét elején ki tudnám cserélni, mert a bal hátsó már fémforgácsot szór. :B Nem is megyek vele sehova, ha nem muszáj.

Alvázszám: VF33EKFUB
Motorkód: PSAKFU10FE

(#993) KGellért válasza whited (#990) üzenetére


KGellért
Műholdas

Elfelejtettem mondani, hogy Romániában élünk. Nem szeretnénk 12.000 eurónál többet költeni igazából. Ahogy mondtam a C-Elysee és a Peugeot 301 már jó felszereltséggel is kapható nálunk 11 ezer környékén, a Renult Fluence is kb. 11.500.

(#994) whited válasza KGellért (#993) üzenetére


whited
addikt

Személy szerint én a 301-re tenném le a voksomat a felsoroltak közül mindenképp

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#995) KGellért válasza whited (#994) üzenetére


KGellért
Műholdas

Köszönöm szépen a választ. :)
Ezek szerint akkor van különbség a Peugeot és a Citroen között? Ugyanaz a cég, nem?
A C-Elysee-nek és a 301-nek még az alváza és a motorja is ugyanaz, csak amit ráépítettek az néz ki kicsit másképp

(#996) tresh válasza D.Orion (#992) üzenetére


tresh
addikt

holnap megmondom mi kell bele bar neha jo latni es merni mert a francia autoipar neha csodakra kepes ;)

(#995) KGellért: igen, kb annyi hogy az egyik peugeot a masik citroen jellel jott le a gyartosorrol...peugeot jobban tartja az erteket mint a citroen es dragabb is kicsit ezert ;)

[ Szerkesztve ]

(#997) tresh válasza D.Orion (#992) üzenetére


tresh
addikt

Első Fék
Tárcsa:
Első ZIMMERMANN
D 266 mm, külső hűtésű, furat/lyukszám: 6/4, bevonatoltKülső hűtésű, bevonatolt, Külső átmérő: 266, Vastagság: 22, Min. vast.: 20, Magasság: 34, Furat/lyukszám: 6/4, Lyukkör-átmérő 1: 108, Agyfurat-átmérő: 66
Unixszám: 10382669

Első ZIMMERMANN
Fékbetét tárcsafékhez
Fékrendszer: Bendix - BoschFékrendszer: Bendix - Bosch, Szélesség: 136,8, Magasság: 57,4, Vastagság: 19, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám: 10380475

Hátsó Tárcsa:
Hátsó ZIMMERMANN
D 246,5 mm, tele, vastagság: 9 mm, furat/lyukszám: 6/4, d 71,1 mm
Unixszám: 10382673

Betét Hátsó:
Fékrendszer: Lucas - GirlingFékrendszer: Lucas - Girling, Szélesség: 87,2, Magasság: 53,1, Vastagság: 17, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám:10380073 Hátsó ZIMMERMANN

A hátsó tárcsa ABS gyűrű nélkül van. Ha át tudod tenni a régit akkor nincs gond ha nem akkor vagy megveszed külön a gyűrűt vagy egybe veszed a tárcsával. Lehet utóbbi egyszerűbb lesz neked nem tudom ki fogja cserélni szerelő vagy te.

(#998) Gombinyó


Gombinyó
őstag

Sziasztok!

Csatlakoznék egy Peugeot 307-el. :) Hétvégén vásároltuk és eddig úgy tűnik jó vásár volt, így a 30 megnézett autó után.
A gumikat rendbe akarom szedni rajta, de kellene pluszba 4db felni is. Arra gondoltam a felniket használtan venném rá. Tudtok esetleg megbízható, korrekt helyet? Nekem mindegy, hogy acél vagy alu.

(#999) tresh válasza Gombinyó (#998) üzenetére


tresh
addikt

Gratula a géphez.

Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép :)

Csinos jó színe van :) Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság :K

[ Szerkesztve ]

(#1000) Gombinyó válasza tresh (#999) üzenetére


Gombinyó
őstag

Köszi! Megnézem a fb csoportot, nekem eszembe se jutott, hogy van ilyen. :)
R15 van most rajta és ilyet is tervezek venni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.