Valami másról beszélhetsz, vagy kevered a kettőt (DPF adalék és adblú). A DPF adalék a részecskeszűrő regeneráláshoz kell, az adblú meg a nitrogén oxidok szintjének csökkentéséhez kell, a kettő nem ugyanaz.
Ez még nem adblús motor (2012-es autó), csak DPF folyadékja van.
Én azt már kiderítettem, hogy ebben egy cserélhető tasak a DPF tartály, amiben szintjelző nincsen, a számítógép csak becsüli, hogy mikor fog elfogyni.
Ezért is néztük meg a szerelővel a tasakot, hogy fizikálisan mennyi van benne, mert simán lehet, hogy elfogy, anélkül, hogy a számítógép szerint is kifogyott volna.
Ezért is merült fel bennem az a kérdés, hogy vajon a pumpa vagy csatlakozás hibáját észleli e a számítógép, vagy csak program szerint kapcsolja a pumpát, de az valójában nem nyom be semmit az üzemanyagba.
Mindenesetre továbbra sem megnyugtató számomra, hogy akkor most van e hiba a rendszerben van sincsen, mivel mentem már 30ezret és a tasakból alig fogyott.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979