Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5551) sowi válasza AssAssynn (#5550) üzenetére


sowi
őstag

nagyobb mint a xsara, osztott ules az SW-ben van, amiben pad van hatul az Break, ha lehet akkor ne a benzinest vedd hanem a 90 vagy 92 lovas dizelt, az elobbiben se fap se kettostomegu az utobbiban csak fap van, a vti nem a legjobban sikerult konstrukcio, foleg ennyi idosen

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#5552) AssAssynn válasza sowi (#5551) üzenetére


AssAssynn
őstag

Köszönök mindent. Sajnos nekem a sok napi rohangálás (néha napi 3*2 oda-vissza) miatt nem jó a dízel.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5553) Superhun válasza AssAssynn (#5552) üzenetére


Superhun
addikt

Sztem erre a használatra valami szívó benzinest keress, a közvetlen befecskendezéses benzincsodák sem szeretik, ha nagyon rövid távokat futnak velük.

(#5554) AssAssynn válasza Superhun (#5553) üzenetére


AssAssynn
őstag

Szívót keresek különben, habár nem ismerem a motorok többségét. A közvetlen befecskendezésesnek mi a rövid neve, vagy ismertető kegye, hogy eltudjam azt kerülni?

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5555) Superhun válasza AssAssynn (#5554) üzenetére


Superhun
addikt

VTi és THP

(#5556) shteer válasza AssAssynn (#5554) üzenetére


shteer
titán

Focus C-Max nincs a listádon? 1.6b motorral vállalható

..szerintem jónak tűnik

(#5557) sowi válasza Superhun (#5555) üzenetére


sowi
őstag

a vti nem kozvetlen befecskendezeses

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#5558) Superhun válasza sowi (#5557) üzenetére


Superhun
addikt

Tényleg, bocs, igazad van, úgy emlékeztem hogy minden Prince motor közvetlen befecskendezéses. Mindenesetre a VTi sem ajánlható nyugodt szívvel a típushibák miatt.

(#5559) sowi válasza Superhun (#5558) üzenetére


sowi
őstag

nem hát, az is egy szar a régebbiekhez képest megbízhatóságban, viszont a c-elyseeben lévő 1.6 vti az még TU motor, hogy komplikáltabb legyen a dolog

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#5560) AssAssynn válasza Superhun (#5558) üzenetére


AssAssynn
őstag

És a VVT-i?

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5561) AssAssynn


AssAssynn
őstag

Corolla Verso 1.8 benzinbe milyen az automata váltó? Most látok először ilyet, eddigi mind manualis volt.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5562) Hauptmann válasza AssAssynn (#5561) üzenetére


Hauptmann
addikt

Hogy jön ide a Toyota? Az 1,8-as hírhedt az olajfogyasztásáról, és akkor is, hogy ha amúgy gyári specifikációjú olajjal használták korábban, hiába terjesztenek mást a japán fanboi-kák.

(#5563) Superhun válasza AssAssynn (#5561) üzenetére


Superhun
addikt

Toyotába sztem számottevően kisebb a hely hátul, mint a korábban említett PSA konszern kocsikban...

(#5564) AssAssynn válasza Hauptmann (#5562) üzenetére


AssAssynn
őstag

Hoppá, rossz csopi...teló. törölhető.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5565) AssAssynn válasza Superhun (#5563) üzenetére


AssAssynn
őstag

Igen, Xsara Picassot én is nagyobbnak érzem.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5566) AssAssynn válasza shteer (#5556) üzenetére


AssAssynn
őstag

Azt eddig nem néztem, de akkor rákeresek, köszönöm.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5567) KillerATi válasza Superhun (#5500) üzenetére


KillerATi
tag

Sziasztok! Működik valakinek a Fábiános belépő a service boxba? Mindkettőt próbáltam, és azzal dob vissza hogy nem az előre beállított helyről jelentkezem be. Telefonról próbáltam, direkt kikapcsoltam mindenféle VPN meg tartalom blokkoló dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#5568) Superhun válasza KillerATi (#5567) üzenetére


Superhun
addikt

Nekem sem megy, de én más hibát kapok a Chrome-ban login után: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

(#5569) Hauptmann válasza KillerATi (#5567) üzenetére


Hauptmann
addikt

Régóta nem megy, lejárt az előfizetésük.

(#5570) Dzsee326


Dzsee326
tag

Sziasztok, van egy C4 Grand Picasso-m, 1,6 VTI amit úgy látom nem nagyon szerettek, de ez van, egyelőre működik. A lényeg, termosztát hibás lett elvileg, most nézettem meg szervizben, 60 fok fölé az istenert nem megy a víz. Ja, onnan indult a dolog, hogy rakás kaki lett a fűtés.
Na elvileg valami elektromos vezérelt csoda van benne, mindjárt mondták rá 70k körüli összeget hangolással vagy tanítással vagy hogy is mondta a csóka. Meg tudnátok ezt szakérteni így látatlanban, hogy mennyi realitása van a dolognak?
Thx

(#5571) KillerATi válasza Hauptmann (#5569) üzenetére


KillerATi
tag

Oh, kár. Köszi a válaszokat.

(#5572) Hauptmann válasza Dzsee326 (#5570) üzenetére


Hauptmann
addikt

Nem annyira rosszak azok a motorok, csak a TC híresztelte el. 10 ezrenklént kell bennük olajat cserélni, aztán sokáig működőképesek.

(#5573) sowi válasza Hauptmann (#5572) üzenetére


sowi
őstag

nekünk volt 1.4 vti, ami a "legmegbízhatóbb", 10ezrenként olajcserével, nem volt hidegen hajtva soha, minden karbantartás elvégezve, ennek ellenére 150e körül már kezdte teljesen összefosni magát, szóval de...szarok

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#5574) Hauptmann válasza sowi (#5573) üzenetére


Hauptmann
addikt

Az ismeretségi körben van pár THP, van, ami már 250 ezernél jár bontatlan motorral, 8-10 ezrenként olajcsere. A másikat felújították, abban is már a felújítás úta 200 ezer van, semmi baja, a harmadik is vígan megy,m szintén bontatlan motorral.

Nem mondom, hogy a világ legjobb motorja, és a te eseted is mutatja, bele lehet futni szarba.

(#5575) sowi válasza Hauptmann (#5574) üzenetére


sowi
őstag

hasonlítsd össze egy TU szériás motorral és egyből érteni fogod miért szarozzák

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#5576) Hauptmann válasza sowi (#5575) üzenetére


Hauptmann
addikt

Ismerem a Peugeot motorpalettáját. Az, hogy pl. a TC szarozza, nem mérvadó annak fényében, hogy az olajzabáló japán motorokoat meg mentegetik.

Problémás a THP, az biztos, de ha jó, és rendesen karban van tartva, vagy felújítás után karbantartják, akkor nagyon nagyon jó.

(#5577) Tassadar83


Tassadar83
csendes tag

Sziasztok,
Nálam is előjött az Adblue nyomás + NOx szenzor csatlakozási hiba, egyszerre.
Meglehetősen fájdalmas, mert 13 ezer km-el ezelőtt cseréltek tartályt, 400 rúgóért.
Van valakinek tapasztalata Adblue tartály javítással (ahol adnak egy javítottat a sajátodért cserébe) kapcsolatban?

(#5578) dethroner


dethroner
veterán

Hello!
Xsara-m van. Nem viszem túlzásba a kocsimosást, de nemrég beugrottam egy mosóba és egy hosszabb program után állt a víz az utasülés előtti szőnyegen. A vízfolyás útját követve láttam, hogy a kesztyűtartó alól jött be. Először azt hittem hogy ledugult a vízleeresztő, ezért leszedtem az ablaktörlő kart, hogy kipucoljam kosztól. De szinte semmi sem volt benne. Ellenben rájöttem a beázás okára. A tűzfal jobb oldali részén van egy tenyérnyi szellőző rács, amin a levegőt engedi be, közvetlenül a villanymotor van mögötte. És alap helyzetben ezen a rácson belelátok a fűtőmotor ventillátorába, vagyis semmi sem áll a nagynyomással odaspriccelt víz útjába, ezért tud bejutni a villanymotoron keresztül. Gondolom örül neki nagyon a villanymotor :((( Ez mindenkinél ilyen szerencsétlen megoldás, vagy nálam hiányzik onnan valami?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5579) Viperator válasza dethroner (#5578) üzenetére


Viperator
őstag

Sziasztok!

Citroen Xsara Picasso (2.0 Hdi) - nem ismerem annyira és nem az enyém. (én VW fan vagyok)

Megnéztem a hátsó égőket (tolatás) és mindegyik égő nincs kiégve, akkor mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a választ! :R

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#5580) MC Pite válasza dethroner (#5578) üzenetére


MC Pite
veterán

A pollenszűrő helyéről beszélünk? Xsarát nem láttam, de Picassoban ott a pollenszűrő helye kb. A tűzfalon nem nagyon szoktak nagyobb lukak lenni.

Viperator: Mi a kérdés? Hogy a tolatólámpa izzók jók (másutt ellenőrizve!), de nem világítanak? Tolatólámpakapcsoló jó?

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5581) Viperator válasza MC Pite (#5580) üzenetére


Viperator
őstag

Nem világítanak. A kocsiban hol van a tolatókapcsoló? (ha mégis ez lenne a hibás)

Köszönöm!

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#5582) MC Pite válasza Viperator (#5581) üzenetére


MC Pite
veterán

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5583) AssAssynn


AssAssynn
őstag

Hajt valaki innen C4 Cactust? Szinte semmit se találtam róla a fórumon.

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5584) MC Pite válasza AssAssynn (#5583) üzenetére


MC Pite
veterán

Ismerősnek van, az újabbik (1.2Pt 130).

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5585) AssAssynn válasza MC Pite (#5584) üzenetére


AssAssynn
őstag

Köszi. Az újabbik az melyik évjáratot jelöli? Nem tudod/tudjátok, hogy a hátsó ülésen mennyi hely van, vagy hány cm van az üléslap két vége közt?
Egyébként milyen autó, érdemes nézni?

"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

(#5586) Barnahalo válasza dethroner (#5578) üzenetére


Barnahalo
tag

Nekem nem folyik ott be víz, kesztyűtartó alatt pattintsd le a kárpitot, (ha még nem tetted) és nézz körül. Különben a ventillátor előtt egy csomó elvezető műanyag van, szilikonnal nekem le is van tömítve, lehet neked már leszedték és nincs kitömítve.

(#5587) dethroner válasza MC Pite (#5580) üzenetére


dethroner
veterán

Xsara-ban a pollenszűrő a kesztyűtartó alatt van. Szélvédő alatti levélrács alatt van az utasoldalon egy kb tenyérnyi lyuk, azon jut be a levegő a kabinba.

#5586Barnahalo Leszedtem a kárpitot, mivel látszott hogy ott van rajta a víz nyoma. Nekem ott csak a szitaszerű rács van, kb mint a hangszórók előtt. Amikor levettem a levélrácsot, egyenesen beleláttam a szellőzőmotorba, nekem nem volt semmi más ott. Tegnap megnéztem, és ha belső keringésre kapcsolom és úgy állítom le a motort, akkor a nyílást a következő motorindításig zárva tartja, tehát mosás előtt úgy kell leállítani, hogy bekapcsolva legyen a belső keringés.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5588) MC Pite válasza AssAssynn (#5585) üzenetére


MC Pite
veterán

Régi van még új 2018 után.
Kb akkora mint egy Rapid, mérni nem tudok. Hasonlóan ügyes, könnyű autó, kisautó technikán szűk családi méret, én csípem.

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5589) Superhun


Superhun
addikt

Sziasztok! Rádugtam egy ELM327 OBD2 kütyüt a kocsira tesztelésképpen. 2014 C4 Picasso 1.6 THP 156LE motor. Ezt a hibakódot kaptam a FAPLite appban. Törölni nem engedte. Mi lehet ez?

[ Szerkesztve ]

(#5590) MC Pite


MC Pite
veterán

Dús keverék? Kevés levegő, kopott injektor, rossz lambdaszonda, sok dolog lehet.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5591) Superhun válasza MC Pite (#5590) üzenetére


Superhun
addikt

Lambdaszondára gondoltam én is. Először is megpróbálom majd valahogy törölni a hibakódot, és ha netán visszajön, akkor foglalkozni kell vele. Check engine amúgy nem világít, lehet, hogy ez valami régebbi történet volt.

[ Szerkesztve ]

(#5592) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Peugeot 308 2018 1.2 Puretech 130

Az mennyire normális, hogy:

1.) Késik az óra a beállítás után pár nappal már legalább egy percet, és ez folyamatosan romlik.

2.) Járdára felálláskor, vagy rossz úton hallani, ahogy (azt hiszem) a hátsó ajtó tömítései nyöszörögnek.
Létezik, hogy ennyire csavarodik??

3.) Enyhe gázadás, elvétel, motorfék váltakozásnál 2-3 ezer közt alacsony fokozatban (pl. parkolóban, vagy dugóban araszolásnál) hullámzik a fordulatszám, dadogva megy a kocsi.
Nem keményen, inkább puhán rángat.
Néha akkor is csinálja, amikor fixen enyhén nyomom a gáz. Mintha a turbó nem tudná eldönteni, h bekapcsoljon-e. De ez csak tipp.

A szakszervíz szerint ez normális, de minden ismerősöm megkérdezi, hogy mi a baja a kocsinak.
Én sem tapasztaltam másik kocsinál eddig soha.

Köszi a válaszokat!

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#5593) MC Pite válasza Bici (#5592) üzenetére


MC Pite
veterán

A tömítéseket glicerinnel kellene kezelni. Mindegyik csavarodik, a hang azt jelenti száraz és koszos a gumi.

Nem normális a hullámzás. A turbo nem így működik; mindig átmegy rajta abgáz, csak odalépve több levegőt tol be.
A márkakóklerek vagy balfaszok, vagy hazudnak, vagy mindkettő egyszerre.
Szívónál akkor van ilyen, ha falsot szív. Olyan ember kellene lásson élő adatokat, aki ért is hozzá (nem a márkakóklerek).

<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#5594) Bici válasza MC Pite (#5593) üzenetére


Bici
félisten

Köszi a választ! :R

Reméletem, hogy ilyen megnyugtató választ kapok. :K

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#5595) Viperator válasza MC Pite (#5582) üzenetére


Viperator
őstag

Szia, meg volt a csere. Akkor sem világított. Test kábellel is próbálkoztunk és semmi. Autóvillamossági felé fogom vinni (talán kábel probléma).

Üdv!

[ Szerkesztve ]

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#5596) -Tsaba-


-Tsaba-
tag

Sziasztok! Ha valaki esetleg járt/jár mostanság valamerre/valamilyen bontóban, és látott/lát ott fekete Peugeot 1007-et kérem jelezze. Köszönöm

(#5597) slett27


slett27
addikt

Sziasztok !

Le tudná valaki írni dióhéjban Peugeot 207 1.4 VTi 95LE típushibáit ? Mire kell figyelni, mire lehet számítani árban, munkában ? Nem találtam összefoglalót így bátorkodtam megkérdezni.

Illetve olyan kérdés hogy rossz (cellazárlatos) akku tönkre tudja tenni pl lambda szondát, vákuum érzékelőt, esetleg ventilátor motor relé ellenállást pl ? Ugyanis egyszerre halt meg mind és fura hogy pont akkor amikor az akkuval ez történt.

Thx ! :R

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#5598) slett27


slett27
addikt

Illetve ilyen hátsó lámpát keresnék (közösségi oladon nem tudtak segíteni):

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#5599) Robi1946


Robi1946
újonc

Ūdvõzletem!

Berlingo 1.9D 2005. WJY. BSI - t kell cserélni az auton..mik a tudnivalok használt Bsi vásárláskor?? Pl ugyanolyan cikszámú Bsi kell? Ugyanolyan év, motorkód, felszereltségü donor autóból kiszerelt Bsi alkalmas csak cserére??? Vagycez esetben elég egy fizikai kicserélés? Immo kivan iktatva, ezzel nem kell foglakozni!!!
Köszi és üd!

(#5600) Hauptmann válasza Robi1946 (#5599) üzenetére


Hauptmann
addikt

Az ökölszabály az, hogy legalább olyan verzió kell, ami volt az autóban. Ha jobban felszereltből van a másik az nem baj, ha gyengébből, az nem lesz jó. Az évjárat nagyjából stimmeljen, +-1 év.. A motor emlékeim szerint mindegy, amúgy is újra kell programozni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.