- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
erik365
senior tag
válasz
Csontbrigád #3163 üzenetére
Valószínűleg sérült a kormányátvezető (szalagkábel), esetleg ülés alatt érdemes még ránézni a csatira.
-
Csontbrigád
tag
válasz
echterion #3155 üzenetére
Köszönöm a választ neked és (#3156) gainwardgs fórumtársnak is, megtaláltam a csavarokat.
Más:
"Légzsák környezeti feszültség" hibakóddal találkozott már valaki? A hiba a műszerfali ellenőrző lámpát nem gyújtja ki, csak csatlakoztatott diagnosztikai szoftveren látszik, nem hagyja magát nullázni. Előzmény: kormánykapcsoló csere.Köszönöm!
-
_Smooth
senior tag
válasz
_Smooth #3157 üzenetére
Ha valakit esetleg érdekel, akkor az alábbiak szerint sikerült néhány perc alatt megoldani a kérdést:
- tükör mögött a kárpiton van egy kis lyuk is a szélvédő felől, pont be lehetett pattintani a mikrofont a csiptetős konzolja nélkül.
- vezeték könnyedén ment be a kárpit mögé végig jobbra az A oszlopig, ott se kellett levenni a burkolatot, belső oldalról a gumi szigetelés alatt egészen a műszerfalig lehetett vinni.
- utána ott is simán elnyelte a rés, majd jobb oldalt az ajtó felől levehető egy kis fedél, onnan egy drót segítségével simán be lehetett tolni a rádióig.Rém egyszerű, nem kell ezért szerelőhöz vinni.
Jól láttam, hogy hangszóró cseréhez viszont célszerű az egész ajtókárpitot leszedni és nem csupán a rács lepattintásával próbálkozni?
Illetve kuplungra mi a javaslat? Nagyon fent és nagyon kis tartományban fog már.
Lehet állítani, vagy inkább cserés?
Ha csere, akkor melyik márka javallott? Bárdinál 28-51-ig találtam szettet Westlake, Borg&Beck, Valeo, Luk...206 1.1i HFX
-
_Smooth
senior tag
válasz
molnarpeter #3158 üzenetére
Köszi a választ és az infókat.
Multikormány nem létszükséglet, főleg, mivel bajuszként üzemel, így meg kb 5cm-re van csak a fejegységtől.
De ha ment volna vele, akkor úgy kötöm be. -
_Smooth
senior tag
Sziasztok,
páromnak készülünk venni hétvégén egy 206-ost.
Vettem Neki egy Pio BT fejegységet, kihangosítást tud. A mikrofon elvezetésében tudnátok tanácsot adni? Hátha van valakinek már tapasztalata, trükkjei, instrukciók, rajzok.
Tükör mögött helyezném el, onnan az A oszlop tövéig talán nem okozna nagy fejtörést a kábel elvezetése.
Utána a fejegység behúzni mi a javaslat? Kesztyűtartó vagy műszeregység felől érdemes behúzni?Illetve van benne gyári távvezérlő is (multikormány, bár itt ez egy bajuszkapcsoló), van rá némi esély, hogy ez használható lesz a nem gyári fejjel?
Köszi előre is.
+1: olvasgattam mostanában olyat, hogy a hátsó híd hajlamos megfeküdni. (Ezt anno a Xsarákra is írták, de szerencsére azzal se volt gondunk). Itt is igaz, hogy ha nem dőlnek befelé a kerekek, akkor rendben van? Nem ropog, nem kopog.
2001 végi 3ajtós 1.1-es. -
gainwardgs
veterán
válasz
Csontbrigád #3154 üzenetére
Külön csavar való hozzá
-
echterion
nagyúr
válasz
Csontbrigád #3154 üzenetére
Az alunak más a kialakítása, hogy kíméljene a felnit. Ugyanilyen kocsim van, míg acél volt a téli felni, külön csavarkészletet kellett emiatt tartanom a téli meg a nyári kerekekhez.
-
Csontbrigád
tag
Sziasztok,
Peugeot 307 1,6B 2003 autónk van, van hozzá gyári alufelni nyári gumival, téli gumi lemezfelnin - ez van most rajta. Azt nem tudom, hogy az alufelnihez (16") ugyanaz a kerékcsavar való mint a lemezfelnihez (15")?
Ugyanis a csomagtartóban két fajta speciális Crova fejet találtam a kerékcsavarokhoz. (az autó öröklés útján lett a miénk, ezért kérdem, hogy esetleg keressek-e valahol még kerékcsavart?)
Köszönöm! -
Rick4
félisten
válasz
bajnokpityu #3151 üzenetére
Az előző műszerfalat 2004-5 körül tervezték. Nézz meg egy 2008-as Toyotát. Az újak meg szerintem rendben van. Ma egy 2019-es Kadjarral voltam Pesten, a műszerfal IS egy hányás...
-
nesa
veterán
válasz
bajnokpityu #3148 üzenetére
Evasion 1.9TD 90le és ez a gyárilag szerelt hosszú váltó, nem tudom menyit pörög a rövidebb de azt beszélik annak max 100 az ajánlott.
Gondolkoztam már hogy /80 gumit tenni a 205/65 r15 helyett, de letojom, én nem sietek sehova, aki meg nem bír megvárni azt leszarom ne is várjon.
De az ország útjainak a 80% an még a 80 is extrém tempó, pláne a márvány utakon.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #3148 üzenetére
A 68 lovas csapásmérő SDI pl 120-nál 3000 rpm
-
Rick4
félisten
válasz
bajnokpityu #3144 üzenetére
Szeretek néha gyorsan menni, és nem szeretem, ha sokat forog, és sokat eszik a gép, viszont szeretek elférni, és ha kell, pakolni, de nem akarok az 5m-ból 1.6-öt a motorháztetőre áldozni, majd a maradék métereken másokkal nyomorogni, ezért van egyterűm..
Hidd el, jó ez, ha sietek, 185-nél rakja a váltó a 6.-at....
Most itt van egy 4500 km-es Kadjar, a Grand Picaso keresztbe- hosszába megeszi, jobb futóműves, a pályán a keresztbordákon nem ver fel, mint ez, a rossz úton (Monor- Nyárlőrinc között) nem billeg, dűlöngél, mint ez... A picasso feszik az úton, és keményen 140-nel is le lehet menni egy lehajtón, ha úgy alakul..
Meglepődnél, de totál jó a Grand Picasso futóműve.Nyilván ez nem az 1.6-os, hanem a 2 literes 150 lovas van benne, ha lett volna még erősebb motor, azzal vettem volna. A Kadjar a 110 lovas 1.5 dCi, hát, elég öszvér, de végülis fel tud gyorsulni 160-ig is...
-
nesa
veterán
válasz
bajnokpityu #3144 üzenetére
Valami tag fejtette ki valami műsorban de ugye pontos részleteket még nem tudni hiszen most kezdik a parlamentbe a részleteket tárgyalni.
Ha nem lehet 3 év múlva újra vásárolni akkor szerintem kihagyom, mert akkor nekem nem biztos hogy kiadja amit szeretnék, akkor inkább egy villany autót (használt leaf) veszek és hét közbe azt használom ha meg kell a tér előveszem az egyterűt.Én nem megyek gyorsan, ugyan mentem már az egyterűvel (német pályán terméseztessen) 170-et is, de nem a fogyasztás a nagy gond hanem hogy rohadtul nem szereti 100-110 jó neki hosszúba, nagyon max 120 de ott már szétforogja magát, pont 3000 en, ezért is inkább 110 en használom a széltolót.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #3145 üzenetére
1.6 turbo benyással mentem még a régebbiből. az asszem 160lovas volt. az úgy éppen elég, de nulla tartalék hatású volt pályán. de az új ha jól látom, szélesebb, nehezebb pluszban, szóval kb a 180 lovas diesel lehet ott a "normális". namsot ez a bajom ezekkel a citroen, 5008 félékkel, hogy ezek se sokkal kisebbek, és ott a 120 meg 130lovas a mainstream, bármi más húzós feláras..
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #3144 üzenetére
S-Max alatt még van vmi futómű, meg félig-meddig földszintes az is
-
bajnokpityu
félisten
Ezt, hogy 3 év múlva megint fel lehet venni, ezt hol hallottad?
mert egyéb nagycsaládos kedvezmények eddig úgy szóltak, hogy 1x felvetted, és pipa életed végéig.egyébként nagyon sokat gondolkodom a témán, hogy mit kéne tenni. az a baj, hogy szeretek gyorsan menni, útálom, ha sokat fogyaszt, és ez a két paraméter kb kizárja az egyterűeket is és a suvokat is. a maradék meg ugyan elég 3 gyerekülésnek (mondeo, passat, insignia, superb utolsó szériáiban övvel jók 3 ülésnek) de nincs belőlük 7 személyes.
5008 hátsó felfüggesztése csatolt, innentől gondolom a c4 grandnak is, és utódjainak is, és ez engem zavar. az 1.5 diesel meg elhiszem, h takarékos, de az én normál 155ös utazómhoz kevés. 2.0 meg pl már csak az 5008ban létezik
-
erik365
senior tag
válasz
FrankMonzano #3141 üzenetére
A szelepfedélnél, vagy a hengerfejnél? Esetleg a vezérműtengely végénél?
-
FrankMonzano
őstag
Üdv! Ki lett cserélve a szelepfedél tömítés, de úgy látom hogy a blokk tetejénél folyik az olaj. Honnan folyhat onnan felülről, illetve mi lehet a hiba oka? Peugeot 207 1.4 16v kfu.
-
Rick4
félisten
válasz
bazsimano #3138 üzenetére
Az érdekesség, hogy most vettem át egy hétre egy 1.5 dci Kadjar-t, nos, lehetne jó is, mert 4500 km van benne, de nem az, borzalom. Az ülés anyaga gagyi, a beállítási lehetőségek 3 dologból állnak (előre- hátra, fel-le, támla előre- hátra), a középkonzolon nekem a 193 centimmel még jó a könyöklő, de egy 170 centis csak hátrafordulva látja, telefont nincs hova rakni, ha két vizespalackot kirakok, útban vannak a kezemnek a váltáskor. Az ajtókárpit egy bazi nagy műanyagdarab, az ajtó kapaszkodó annyira elől van, hogy sem én, sem az utas nem tudjuk megfogni menet közben, és persze értelemszerűen akkor már nem is tudom becsukni, amikor beültem az ülésbe, előre kell hajolni rendesen. A műszerfal habosított műanyag, de kopog, céltalan, funkcionalitását vesztett idétlen forma, amennyivel magasabban ülsz, annyival a padlólemez is feljebb van, tehát kb mint ha egy régi Swiftben ülnél, csak 30 centivel magasabban. Az üvegek árnyékoltsága nulla, 100%- UV-t átengedi, leégette a fejem a nap, pedig nem nyár van, és körben nem látni ki a kocsiból, jobbra a padkára semmit.... Ja, és hab a tortán, hogy kívül nagy, belül nagyon kicsi, az ajtón hülye helyen, az ülés mellett vana térképzseb,a mi kb 1 db 1.5 literes palackot nyel el és annyi.
Sose vennék ilyen kocsit, pedig kis kemény rugózású ( 215/60-as gumikkal), végülis halk, nem kajál, közepesen megy, de az egész egy szedett- vedett valaminek tűnik, a zene jól szólt benne, de ennyi....
-
bazsimano
őstag
persze
az a baj, hogy mindegyik autonal ez van
ha szepen tele legozod/pakolod extrakkal...akkor nincsen hatar.
Persze valszeg ez az akcio julius 1ig meg fog szunni, es az sem tiszta, hogy a kormany tamogatsa mit fog muvelni az arakkal...lasd csok...(multkor neztem valami musort ahol az autoszovetseg elnoke beszelt, es azt mondta, hogy nem lesz valtozas...na erre majd kiancsi vagyok).Amugy egy "normalisan" osszerakott grand tourer hol tud megallni? milyen motort erdemes valasztani? (azon kivul h fix a benzin, es nem vagyok egy nagy schumacher
szoval autopalyan is 120at tartom, de azert ha kell elozni akkor sikeruljon )
udv
b. -
Rick4
félisten
válasz
bazsimano #3136 üzenetére
Ilyen C4 Grand Picassom van, igaz ez már 4.5 éves, de nem is 5.9 volt új korában.
Van annyi extra lehetőség, hogy lehet mazsolázni, de a fullos nagyon nagyon messze van az alaptól, ha már csak olyan apróságokat említünk is meg, mint a motoros hátsó ajtó, holttér figyelő, automata váltó, 12"-os nagy színes lcd, de van ott önbeparkoló, ami valóban tuti annak is, aki tud parkolni, nomeg a fulloshoz ott van a teljes bőr, hangszigetelt oldalablakok, panoráma tető, szóval lehet ezt fokozni... igaz mindkettő elvisz ugyanoda, de jelen pillanatban még alapmodellként is ez az egyik legjobb választás, most se nagyon tudnék mást venni helyette.
-
bazsimano
őstag
mi a grand space tourert nezegetjuk...
mivel mi inkabb kisebb tavokat teszunk meg, nincsenek olyan hatalmas kulfoldi utazasok, arra ott van a repulo...ha belefer...de nalaunk dunakanyar es balaton jatszik...
meg itt Budapest kornyeke...es egy ket belfoldi ut...
szoval szerintem mi majd maradunk a benzinesnel. -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #3132 üzenetére
De van megtartási kötelezettség 3 év és ha nem változtatnak 3 ev múlva újra vehetek fel rá támogatást.
3 évig viszont semmilyen módosítást nem lehet rajta végezni,( nem mintha akartam volna) és 3 évig rajta kell lenni az EMMI matricának.Meg ha 3 éven belül PL elválnék akkor is egy összegbe kellene visszafizetni, de nem terveztem ilyesmit.
-
nesa
veterán
Nem nincs cégem, állami támogatásra venném, és eddig úgy néz ki 3év múlva lehet eladni és cserélni, jelenleg úgy néztem valami 3 év 4honapig fog menni a program, ha nem hosszabbítják meg, tehát ha elsők között kihozok egy kocsit és nem módosítanak rajta kitudok hozni még egy másikat is.
-
nesa
veterán
Én is úgy gondoltam hogy a wltp is mindent elbír, így marad a dízel, abból ugye már csak az 1,5 ős blueHDI van ami új, az autót kb 3 év 1 napig akarom megtartani aztán csere egy ugyanilyenre újabb 3 év 1 napig.
Arról van valakinek információja hogy a kötelező szerviz díjak hogy alakulnak, kb 40k km lenne benne mikor eladom. -
Rick4
félisten
Saccolok, városban még csak csak elvagy 7 literből, de pályán 9-10-et be fg nyelni, kis benzines a nagy homlokfelülettel, és a nagy légellenállással sose volt jó kombó. Más kérdés, hogy a direkt befecskendezéssel és a turbóval a hibalehetőségek és a javítási költségek tekintetében gyakorlatilag ugyanott leszel mint ha dízelt vettél volna, csak mindig 2-3 literrel többet fog kajálni.
Amúgy a fogyasztás igencsak jelentős tétel egy autó fenntartásánál, már 10 ezer km-nél is komoly összegek jönnek ki, nem hogy 50 vagy 100 ezer km-es távon.
Egyen csak 2 literrel kevesebbet a dízel, vegyesben egész biztos számolhatunk ezzel, 6 vs 8 liter. 6X 392=2350ft/100km, vs 8X365=2920Ft, 100km-en 570ft, nem sok, a kutasnak 200Ft, meg egy csoki, de amikor mész az autóval, szépen gyűlik ez. 1000km-en már 5700ft, 10 ezren 57 ezer, ha egy 20 ezres olajcsere- intervallumot tartasz, két olajcsere alatt visszajön 114 ezres, 2-3 év alatt belemegy 50 ezer km, 285 ezer ft, 100 ezernél megmarad 570 ezer. Ezt ha a dízelre költenéd, még mindig csak ugyanott vagy, de az első 100 ezernél nem hinném, hogy bármit is kell csinálni, sőt, a második 100-nál se nagyon.
Nekem a 2 literes 150 lovas 2014-es C4 Grand Picasso 130 körül 6 litert kér, az 1.6-os dízel még kevesebből elvan, míg egy benyás tuti megeszi a 8-at. Még az is a dízelt választja, akinek sok város lesz, mert a dízel ott is levan, több olyanról tudok, akik még a régebbi 10 év körüli Picassokból 1.6 HDI-t használnak ovijáratban, meló, bevásárlás, majd megint ovi, napi 20km-eket mennek, és semmi baja sincs a motornak.
-
nesa
veterán
Ide is beírom hátha, a 110 lovas1.2 puretech motorról van valakinek tapasztalata, hogy alakul a fogyasztása (5-7 személyes berlingoba)?
Szeretnék egy új autót csak nem tudom dízelt vagy benzinest, bár opel emblémával a dizel se drágább de a citro tetszik legjobban a három közül Rifter a közép út.
Szóval a sorrend
Rifter vagy Doblo doblo is tetszik de lehet kiesik a listamrol már csak egy 9 éves széria míg a másik három frissebb.
Combo ez nekem kicsit a szerencsétlen hülye gyerek a családba...
-
XanD3R
senior tag
válasz
Feketelaszlo #3125 üzenetére
Koszonom szepen mindkettotoknek. Meg is talaltam
-
Feketelaszlo
senior tag
Gyári, magyar nyelvű kézikönyv minden, 2000 után itthon forgalmazott PSA típushoz:
1. Kiválasztod a "Documentation de bord" menüt és ott a jármű márkáját.
2. A sarokban magyarra váltod a nyelvet.
3. A következő oldalon a típust, majd a karosszériaváltozatot és évjáratot.Ha akarod le tudod tölteni .pdf-ben a pdf ikonra kattintva vagy böngészheted online.
-
Vigneau
félisten
Bár ez egy évvel frissebb sajna.
-
XanD3R
senior tag
Sziasztok!
Az alabbi autohoz tudnatok adni magyar nyelvu kezikony elerhetoseget?
Peugeot 3008 2.0 HDi Hybrid4 4x4 (2013/5)
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #3121 üzenetére
Nekem is ez van 206ban .
-
Shad0w
senior tag
válasz
molnarpeter #3108 üzenetére
-
Shad0w
senior tag
Uhh, jól belenyúltam a tutiba. Cserkészbecsszó, nem akartam hitvitákat indítani...
Ha vissza tudunk kanyarodni, az egész bonyodalom abból indult, hogy most két eltérő autót fogok használni, ugyan nem napi váltásban, de mondjuk havonta többször is fogok ülni mind2-ben. Az teljesen jogos, hogy 5 sebességesben mások az áttételek és alapvetően nem fogja kívánni a nagyobb fokozatot. Viszont akkor már bedobok még egy paramétert: a 6 sebességes 110 LE turbóval, az 5 sebességes 82 LE (nem tudom turbós-e, nem is igazán érdekel). Szal a turbós 80-nál már mondja, hogy mehet a 6-os, és 90-nél 1500-at pörög. Az 5 sebességes meg majd pörög valamennyit 90-nél, tippre sztm 2000 fölött lesz. De igazából nem is fontos a fordulatszám. És megint megemlíteném, hogy a szokásaimat kell leküzdenem, hogy 90-nél se akarjam rakni 6-osba. Biztos én vagyok fura, de a sebességet figyelem, hogy melyik fokozatba kell rakni. (ofcoz, ha emelkedőn megyek nem fogom 4esbe rakni, mert 50-nél már ott a helye, de azért gondolom érthető
)
Btw, ha nem lesz holnap UFO támadás akkor már haza is hozhatom
.
-
-
echterion
nagyúr
válasz
#48613632 #3111 üzenetére
Nyilván nem csak úgy beszúrva gondoltam. A technikai részleteket nem ismerem, de már 130-nál is eléggé üvölt szegény egyhatos a 4000-es fordulattól, a fogyi is ilyenkor már az egekbe kerül. Manapság már nem kell ilyenre használnom szegénykét, de régebben jól jött volna, ha tud ilyet is.
De amúgy mondhattam volna a T5-ös S60-ast is, ott azért erő is maradt volna bőven a hatosnak, ha úgy tervezik meg a gépet.
-
batai15
félisten
Nem rosz az a 6. Sebesség,de inkább az pályára való már , tekintve hogy van amelyik autó 130nal 2000 alatt forog .
Automata megint más ,mert ott kvázi rövidek a fokozatok a jobb gyorsulás érdekében . -
Rick4
félisten
válasz
echterion #3110 üzenetére
Anno volt egy CNG-s Multiplám, ami ugye benzin üzemben volt 100 lovas, CNG üzembem meg 93 lovas. Ott volt trükk, hogy vett az ember Marea benzines 1.6-os váltót, és annak az 5. fokozatát átrakta ebbe a váltóba, tök egyszerűen, 7-8 csavar kitekerésével, egy oldalsó fedelet leszedve 1 óra alatt lehetett cserélni, az alap 5. fokozat 0.767-es volt, ezt kellett 0.876-ra cserélni, de egyszer rápróbáltam a dízel marea 5. fokozatára, 0.946-os áttétellel, az autó max 140-et ment padlógázon, többet kajált, mint a sima 6-kel magasabb fordulaton, de félgázzal. Szóval nem egészen úgy van az, hogy a forgatónyomaték végtelen, és csak berakunk egy plusz fokozatot, vagy másik áttételt.
Megjegyzem, most olyan autóm van, ami ha sietek, 180-nál rakja fel magát 6-ba, és 190 -nél 3000-et forog, de ennek ellenére 200-nál elfogy, jó eséllyel 210 vége, nem lehet vele 300-ig gyorsítani, pedig a fordulatszám szerint kiadná. Ez nem egészen így működik. Ki van az számolva, mi az az áttétel, ahol még gyorsulni is tud, a megengedett sebességhatárnál optimális a fordulat- fogyasztás.
-
#48613632
törölt tag
válasz
echterion #3110 üzenetére
Hová? Az 5. után pluszba? Kizárt, hogy elbírná. Ahogyan írtam is, a 6. fokozat, az nem egy extra fokozat, az 5 sebességes váltókban, hanem egy másik fajta elosztás, a nyomatékgörbén.
Ilyen szinten, mondjuk úgy, hogy ugyanazt a szelet tortát, nem 5, hanem 6 részre osztották. De ettől még nem nagyobb a tortád.
Erről egyébként EZ jut eszembe -
#48613632
törölt tag
No de miért tennéd 6.-ba? Oda kellő fordulatszám is szükséges, hogy igényelje, nem csak úgy passzra odakapcsolok. Fordulatszám, plusz nyomaték. Bár ez a kettő azért jórészt együtt mozog.
Egyszóval, ne aggódj, nem lesz indokolt a 6. sebesség, egy 5 sebességes autóban, esetleg nagyon nagy sebességnél.
Egy 6 sebességes autóban, rövidebbek az áttételek, tehát nem az van, hogy az 5 sebességesből, csak szimplán kivették a 6.-at, hanem el is osztották az egész sebesség, vagy teljesítmény tartományt.
Nagyon ritka az, amikor egy 5 sebességes autóban, hiányérzet alakul ki, egy 6. fokozatra. -
Shad0w
senior tag
válasz
molnarpeter #3100 üzenetére
Még csak foglalóztam, de ha ezen múlik majd töltök fel képet a váltóról
-
Doki42
őstag
válasz
rayoliviero #3091 üzenetére
Igaza van a szerelődnek, de azért nem árt gyári csere alkatrésszel kicserélni😎
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest