Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Flashcash #9165 üzenetére

    -már itthon is van olyan bankkártya ami információt közöl a lakcímedről és confirmed addresst biztosít, ebben az esetben lehet, hogy a feladóvény bemutatása után az eladónak adnak igazat

    És melyik ez a kártya?

    A confirmed addressről csak ennyit:

    [link]

    [link]

    Szóval azért nem lehet confirmed addressed mert:

    1. USA-n kívüli címeket nem erősítenek meg lásd 2. link.

    2. Hiába adsz hozzá bankkártyát, ez semmilyen visszajelzést nem ad arról, hogy a címed ellenőrzíve lett-e vagy sem. Ergo unconfirmed marad. Már csak az 1. okból kifolyólag is.

    3. PayPal Extras MasterCard®: illetve bármilyen paypalos bankkártya igénylése esetén pedig a következő üzeneteket egyikét kapod:

    We're sorry, this credit product is not offered in the country/region where your PayPal account is located.

    Sorry, you're not eligible for the PayPal Debit MasterCard®. This may be because you live outside the United States or you've already applied in the last 30 days.

    4. Postán meg nem lehet kódot kérni, mert egyszerűen nem található meg a helpben az a rész, amelyre hivatkozik. Vagy ha neked sikerült ám legyen.

    Helyesbítek, kigugliztam a kérdést és itt megvan a válasz:

    [link]

  • Picboy

    csendes tag

    válasz Flashcash #9165 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm a választ!

    A USPS First Class Mail-t az amerikai nemzetközi kicserélő pontokig követik, ahol a csomag elhagyja az USA területét általában repülővel.
    Ezt tudom.

    Kérdés, hogy ha te USPS First Class Mail-el, nyomonkövetés nélkül rendelsz egy csomagot, ami bizonyíthatóan elhagyta az USA területét, akkor miért az amerikai eladótól követeled vissza a pénzed, a nagy valószínűséggel Magyarországon ellopott/eltűnt csomagért?
    Hol követeljem? (Egyébként egy régebbi vásárlás miatt pipa vagyok a boltra, mert a saját oldalukon rossz kiválasztási táblázatot közöltek, ami máshol az interneten jó, csak ott nem és ígérték, hogy utánanéznek, de aztán már az e-mail-re se válaszoltak. Eddig csak az ár miatt rendeltem tőlük, de többet nem fogok.)

    Esetleges vita esetén sok tényezőtől függ a reklmaáció kimenetele (pl. milyen módon fizettél a termékért a Paypal-en belül, az eladó mennyire együttműködő a Paypal-el, mutat-e be feladóvényt stb.):
    Mint írtam, nem túl együttműködő. Úgy fizettem, hogy weboldalon kiválasztottam, hogy mit akarok rendelni, majd checkout-kor a paypal oldalra vitt, ahol kifizettem (szinte, mint az ebay-on).

    -már itthon is van olyan bankkártya ami információt közöl a lakcímedről és confirmed addresst biztosít, ebben az esetben lehet, hogy a feladóvény bemutatása után az eladónak adnak igazat
    A paypal vásárlási visszaigazoló e-mailben a címemnél unconfirmed van.

    -bizonyítható csomag eltűnés esetén megkérhetnek, hogy tegyél hivatalos feljelentést az ügyben, és csak ezután adnak vissza pénzt a Paypaltől
    Ez még hiányozna nagyon...

    -Ha USPS First Class Mail-el rendelsz öt csomagban márkás ruházati cikket pl. egy-egy pólót, akkor ugyanez az arány kb. 40-50%-ra fog csökkenni. Lehet tippelni, hogy miért..
    Sajnos már személyes ügyintézés sincs, így nem is tudnék a vámon követelni semmit, ha akarnék se...

    Egyébként, ha jól értelmezem, akkor hiába van saját policy-je, ha a paypalt veszi igénybe, akkor a paypal user agreementjét el kell fogadnia, tehát olyan postával kellene küldenie, ami tudja a kézbesítési igazolást, ha seller protectiont igénybe akarja venni.

Új hozzászólás Aktív témák