Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FragiLe0922

    friss újonc

    Sziasztok!
    Segítségkéréssel fordulnék hozzátok, a minap a boltban próbáltam fizetni és elutasította a kártyámat. Amikor megnéztem a mobil appomat, konkrétan minuszban volt a számlám, a kezdeti sokk után rákérdeztem és azt mondták, hogy ez azért van, mert egy utalás amit nekem küldtek még nem lett elkönyvelve. Ez szép és jó, de az utalás(ami egyébként aruvisszavétként van feltüntetve az appban. Nem tudom, hogy ez számít-e) február 27.-én(!!) történt. Betelefonáltam és azt mondták ma(6.-án) lenne esedékes a könyvelés, de nem történt meg. Lehetséges, hogy eddig tart elkönyvelni? Ilyenkor elveszik a számlámról az összeget ha egy idő után nem történt meg a könyvelés, de az összeget már felhasználtam? És ha elkönyvelték újra kiegyenlítődik? Bármilyen tipp hogy most mi van? Köszönöm, ha valaki tud segíteni/ magyarázatot adni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés