Hirdetés
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #71836 üzenetére
Egész felidegeltem magam.Ilyet még nem láttam. A nagy német precizitás,pontosság,minőség,megy a duma ezerrel,a valóságban meg azt látom,hogy a készre munkált felület tele van öntési hibával,lunkeros, ami a minőség ellenőrzés szerint beépíthető,jómégaz. Milyen lehet a nem látható rész
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #71838 üzenetére
Azért szörnyűlködök, mert használat közben nem tud kopni mivel nem mozog,sík felület,stiftek,és a hengerfej csavarok tartják a helyén.Ha mozogna,vele együtt mozogna a vezérlés,vezérműszíj.
Azért vannak kritikus pontok szerintem,ahol a hengerfej tömítés nem sokáig marad százas.A nyilaknál jelölt részeknél.Kérdezd meg a szerelőt,hogy nem volna e célszerű fémes tömítőmasszával gyógyítani a nem normális helyeket.Ha ezek nem öntési hibás felületek,akkor csak az lehet,hogy régen voltak olyan olcsó fagyálló keverékek,amik ették az alut,és ez is kapott belőle bőven.
(A dugattyú is alu,és mozog,mégse lesz anyaghibás,lunkeros)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #71850 üzenetére
Igen. Ha már így kézre esik,én megcsinálnám,sima lesz a felület,a tömítés széle jobban tud tömíteni.Nem kötekedni akartam, csak azért szóltam,hogy ne hagyd,hogy tovább romoljon a helyzet,ha lehet gyógyítani is.Én is a rózsaszínű alubarát fagyállót rakok bele.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #71875 üzenetére
Lőttem egy képet,hogy érthetőbb legyen amiről beszélek
Neked a nyillal jelzett résznél van a barna színű motorolaj ráégés a vezérműtengely bütykök szélein.Ez azért tud ott maradni,mivel a bütyök két széle le van sarkalva,(a képen is látszik)ezért nem érintkezik fémes felülettel(hidrotőke)ezért tud lassan,idővel az olajpára,olaj ráégni.Szerintem ez azt is jelzi,hogy nagyobb meleg oldali viszkozitású olajat kér.( pl:5-30 helyett 5-40)
(ez most az olajcsere óta ilyen,vagy csak most vetted észre?)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #71896 üzenetére
Nincsen semmi gond.Ilyen akkor szokott lenni,ha rendszeresen hosszabb távon van használva az autó,és akkor a forróbb olajpára jobban rá tud égni.Nekem valszeg azért nincs,mert többnyire rövid távon használom,csak hébe-hóba van egy egy hosszabb táv,mint az apósodnak.Nekem eddig GM5W-30 volt benne,most meg azt mondtam,hogy jó ebbe a Mannol extreme 5W-40 is.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz pcguru14 #71937 üzenetére
A légbeömlő csatlakozik a fojtószelepházra.A fojtószelepházba be,és ki van vezetve a hűtővíz.(benne van a hűtőkörben)A csövek pedig lehetnek elrepedve,elöregedve.Le kell kapni a légbeömlőt a fojtószelepházról,és a rezonátort,és már látni fogod,hogy hol ereszti a vizet.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Petyyyyy #72028 üzenetére
"...Ez az egyik olyan extra, ami cseppet sem hat meg. ."
Nem vagy egyedül,engem se A vekiben(gondolom a többiben is)benne van csak nem elektromos.Így nem is tud elromlani.Csak azt nem értem,mitől tud elsötétedni,ha más szögből nézek bele.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #72099 üzenetére
Nem cseréltet semmit, ajtók üvegeit fóliázzák.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Lejárt a jogsim érvényességi ideje,ma voltam intézni a dolgokat.Az okmányirodában kaptam egy gépjármű vezetésére jogosító lapot.Az érvényességi idő rovathoz az van írva: "születési dátumhoz igazítva" (mivel január 01-től ez a módi)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #72117 üzenetére
A lengőkaron lévő vezetőcsukló (talpascsapszeg) rögzítését nézd meg.Ha még a gyári szegecselt,
(ellenőrizd le,jó szorosan mozog e, vagy könnyen,lazán mozgatható)valszeg megérett a cserére.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #72107 üzenetére
"...Igazából úgy működik a dolog, mint a számológépek LC kijelzője: van benne egy LC réteg, ha fényt érzékel, akkor besötétíti a tükröt, ha nem, akkor pedig átlátszó..."
Amit leírtál az gondolom az elektromosan érzékelősre írtad.Neked,nekem nem ilyen.Ha a belső tükörbe közelről belenézel kettőt látsz egyszerre: nappal/éjszaka
Ugyan olyan fényviszonyok között választhatsz,hogy a nappalit használod e vagy az éjszakait,csak a tükrön kell billenteni egy kicsit (vezetői helyzetben csak az egyik látszik)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #72449 üzenetére
"..Szivárog az olaj a motor alján.."
A váltót akkor kell a motorról leszedni,ha a főtengely szimmering megadta magát.Ilyenkor,ha már nagyon átengedi,ki kell cserélni.(kuplungot is tönkre teszi )Ha még nincs olajfolt alatta,akkor még sokáig jó lesz.
"..a szivárgás pontos helyét csak motor mosás után lehet "látni.."
Ehhez csak le kell hajolni,és alánézni.
Ha a szimmering engedi,az mosás nélkül is látszik. (mosatás = fölösleges pénzkidobás szerintem)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
A vicc az, hogy a cromax a Z16XE motorkódról nem is tud (mihez jó?)
ők legalább ismerikMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz adorjant #72600 üzenetére
"...Z16XE-ben nincsen alapjárati motor..."
Eddig én is így tudtam,de van akik szerint van,és kínálják is. ( ők legalább ismerik)
Mivel nincs benne alapjárati motor,a leállásnak,ingadozó,egyenetlen alapjáratnak több hibaforrása is lehet:
1- A folytószelep helyzetérzékelő meghibásodása vagy kilazulása rendszertelen befecskendezést ill. egyenetlen alapjáratot,leállást okozhat,mivel az ECU tévesen úgy érzékeli, hogy változik a fojtószelep helyzete.
2- MAP szenzor hibás, vagy koszos.
3- Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hibás.
4- Az aktívszén-tartály leürítő mágnesszelepe nem működik.
5- A beszorult, nyitott állású EGR-szelep[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #72615 üzenetére
Per pill se hibakód,se hiba.Meg kell várni,amíg a hiba állandósul,akkor lesz hibakód is.Leírtam egy pár dolgot,(van még több is) ami ha elromlott,vagy koszos,egyenetlen alapjáratot,leállást okozhat.Menni kell vele,előbb,vagy utóbb elárulja,mi a nyűgje.
(a vekiből meg téssék nyugodtan kiszállni,mert lehet nagyszakálú leszel mire elárulja mi nem tetszik neki )Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bercsi #72670 üzenetére
Ha eddig is le volt falazva,de csak most ajvékol,akkor cserés lesz,mert az elektronikus része döglődik.(a lefalazás miatt koszolódni nem tud a mechanikus mozgó rész)
Olajcserekor öntsél bele hidrotőke tisztító adalékot.Ártani nem fog.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Nekem a villanyászat sötét oldal. Ők így mérték ki
Kiderült,hogy a jeladó jó,azért nem működik,mert nincs test.(szerintem)Ha széthúzod a csatinál,és a multiméterrel rácsatlakozol az abs jeladóra,közben a kerékagyat forgatod,a műszer változó értéket fog mutatni,ha jó.(a hozzáértők majd cáfolnak,vagy megerősítenek.)Így tudod a hátsókat is ellenőrizni.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Szerintem is jól gondolod,meg a hibakód is azt mondja, hogy a"jobb hátsó forgás sebesség érzékelő nem ad jeleket" A mérésed is ezt igazolja.( jeladóig minden rendben )Ha a kereket kiveszed,már könnyebben hozzá tudsz férni a jeladóhoz,így alá se kell bújni,mérni is fogsz tudni,pl:2db szigetelt vezetéket bedugsz kivezetésnek,és a műszerrel erre csatlakozol,forgatni így is tudod a tengelyt.A baloldallal összehasonlítva egyértelmű lesz,hogy a csere lesz a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #73227 üzenetére
A csoda az,hogy a hegesztés még egyáltalán bírja,és ezt akarod síkoltatni,(pénzt áldozni rá?)
Szerintem ilyen rosszul csak tudatosan lehet tervezni,így lesz gyorsan fogyó alkatrész.(a hőnek legjobban kitett öntvény felület a legvékonyabb,ergo legkevésbé bírja a hőingadozásokat,el is reped mind)
Nekem is elrepedt,de tudom,hogy hosszabb távon a hegesztés nem megoldás,ezért 10e ért vettem egy hibátlant
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz javorszky #73217 üzenetére
Bátran leveheted,arra kell vigyázni,hogy a tömítések épek maradjanak,és a hűtővízből kell kivenni,vagy ha nem,arra számíts,hogy folyni fog a hűtővíz,amíg "szintbe" nem ér.Tisztítás után akár le is falazhatod,hogy ne koszolódjon.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #73248 üzenetére
Nekem még szerencsére bírja,azon filózok, hogy vadászok egy ilyen kialakítású leömlőt,ez stabilabbnak,masszívabbnak látszik:
Ennek csak annyi a hátránya,(már ha hátrány, ) hogy nincs szekunder levegő bevezetés.Így meg nem kellene szekunderlevegő pumpa,meg szelep se.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz kmarci25 #73473 üzenetére
"...az autópályán vettem észre, mikor padlózni kellett 100-ról, hogy Jéé, vészvillogok..."
A tiéd úgy működött,ahogy a nagykönyvben meg van írva.
"....Az adaptív féklámpa növeli az aktív biztonságot, mivel vészfékezéskor hatékonyabb jelzést biztosít. Ezt úgy éri el, hogy 50 km/óra feletti vészfékezés esetén a féklámpák villogni kezdenek. Ez figyelmezteti a gépkocsi mögött haladókat, és csökkent reakcióidejüket. Ha 70 km/óra fölötti sebességről megállásig fékez, a vészvillogó automatikusan bekapcsol..."
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Petyyyyy #73810 üzenetére
Simán mosás után volt ilyen.Mocskos,fénytelen szine volt,azért döntöttem úgy,hogy felpolírozom.Védőrétegnek meg a polírozás után ezt kentem fel,
(ezért nem kellett pénzt kiadni,volt a polcomon. )A vízcseppek is elég jól leperegnek.
meg vagyok magammal elégedve.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #73811 üzenetére
A gépért nem adtam pénzt,mert van olyan kis flexem is,ami fordulatszám szabályozós.Bementem a közelben lévő nem opel márkaszervízbe,ahol a fő fényező,festő szaki régi ismerősöm.Elmondtam neki mi a nyűgöm,ő szólt egy másik szakinak,aki a festékek szinkeverésével is foglalkozik,és csak annyit mondott,hogy adjál a jobbik,közepes szemcsenagyságú pasztából két decit, (a szemcsenagyságot az határozza meg,milyen fos a felület)meg a szivacskorongból is jó lesz a közepes keménységű.(ebből is van puha,közepes,és kemény szivacs anyagú) Ez volt 6 ezer péz.
A polírkorong doboza
Maga a polírozás elég időrabló,és derékfájdító. Sietni nem tudsz vele,mert lazán el lehet a festéssel baxni.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #73825 üzenetére
Csak 2 sorral csináltam,de így is eltartott négy délután.(pedig ez egy kicsi ótó )A végén már nagyon nyűgös voltam,azt is megbántam,hogy bele kezdtem,mert úgy kicsinálta a derekam,hogy menni se volt kedvem,rendesen fájt minden mozdulat .De végül is győzött az erőszak.Most már csak a szintentartás van,az már nem vészes.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
Urak!Elkelne egy kis segítség.
Keresünk Budapesten egy megbízható szerelőt,szervízt,aki normális műszerrel meg tudja nézni,hogy van e tárolt hibakód,ha van,tudja törölni,EGR-t, szívósort a koromtól becsületesen kitisztítja.
A gyógyulni vágyó páciens: Vectra C 1.9 CDTI (Z19DTH)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz lsebestyen #74053 üzenetére
Köszönöm
Minden megoldás érdekel,ezért fel is teszem őt is a "listára". (még rövid a lista,ő az első )Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest