Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz blakey #87724 üzenetére

    Mindegyik sz@r ugyanúgy büdös, csak más a kacsa-tyúk-marha. Ez eddig igaz.

    Akkor van gond, amikor ülsz a szobában, kegyetlen sz@rszag van (a termék éppen kuka) és mikor hívnád a takarítót (support), akkor azt mondja, hogy bocsi, de mi a kamillát kedveljük itt szerviz szinten (nem akarunk dolgozni), úgyhogy oldjad meg a bajod ahogy akarod.

    Ez a tárgyalónkban lévő okostáblánál pont így van. 3 mailbe került megértetni a supporttal, hogy ez nem egy TV. SN-el, PN-el, típussal lett leírva mindegyik mail. A végeredmény az amúgy, hogy a Samsung mint olyan nem érdekelt a probléma megoldásában, a szerviz pedig nem tud segíteni, mert nem értenek hozzá. 600k vagy 800k volt ez a szutyok. Na ezt nyújtja 2023-ban a Samsung.
    Míg LG-t felhívtam a pixelek miatt, "holnap lehet tudunk ütemezni egy cserét". Mondom köszönöm, épp az ország másik felében vagyok, csak hozzászoktam, hogy 4 hét és 30 mail kell 10 hívás után egy alapvető hibához is, aztán gondoltam szólok előre.

    És ez a nem mindegy.

Új hozzászólás Aktív témák