Motorolaj és szűrő topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
szimi57
őstag
Ez így gyári bakinak tűnik, feltéve, ha a többi Ypsilon is így viselkedik. Erről nincs valami infód? Nem ismerek minden előzményt, de úgy tűnik a nyomóág rendben van. Ha indítás után azonnal felpörgeted 1500-1600-ra gondolom nem ad hibaüzenetet. Érdemes lenne üzemmeleg állapotban is nyomást mérni, amit [link] is ajánlott. Sajnos az olajszivattyút nem az olajszint alá helyezik a gyártók a meghajtás miatt, így a legkisebb tömítetlenség, eltömődés is problémát okozhat a szívóágban. Méréssel ez jó esetben kimutatható. Ilyenkor viszont fel kell pörgetni a motort maxra. Ha ingadozik a nyomás valszeg tömítetlenség vagy dugulás van a szívó ágban. Kérdés, hogy ez mekkora mértékű?
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.