- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2026
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 14 – Kések, késélezés
- hcl: Samsung S21 FE átpakolás
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Comet lake (10gen) és DDR3 - mert ilyet is lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tim82
félisten
válasz
EQMontoya
üzenetére
Jaja. Mondjuk nekem nem volt konfliktusom vele, olyan területen mozog, ahol én legfeljebb érdeklődő laikus vagyok és nincs indíttatásom ott hitvitákba beszállni. Másrészt olvastam már tőle hasznos, értelmes, számomra valid infókat tartalmazó hozzászólást is - kifejezetten konkrét cuccokra vonatkozóan, nem pedig az audioanyag digitális oda-vissza másolása közben fellépő hangzástorzulásokkal vagy hasonló ezoterikus témákkal kapcsolatban.

Én úgy, hogy nem ütköztem vele semmiben, a fórum érdekes színfoltjának tekintem. Gondolom, neked nem ilyen könnyeden elnéző véleményed van róla pár komolyabb súrlódásotok után.

joamilestoné: ne aggódj, én sem értek hozzá, pedig én többségében flac-ot hallgatok, ami, mint tudjuk, a jóság egy szintje.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Új hozzászólás Aktív témák
- Majdnem 5 GHz-en ketyegett egy GPU, ami új rekordnak számít
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szendvics a csúcson: teszten a különleges ROG Swift PG27AQWP monitor
- Formula-1
- Tesla topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- Google Pixel topik
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Eladó Seasonic Focus Gx-750 tápegység!
- Újszerű Lenovo 15,6"FullHD,10.gen.Core i5(8x3,6Ghz)Intel UHD VGA,8-40GB DDR4 RAM/256-512SSD,jó akku
- Óriás! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 5700 / RTX 3080 / 16GB DDR4 / 512GB SSD!
- Eladó Gainward Phatom RTX 4080-as videokártya!